již delší dobu si pohrávám s myšlenkou, zda by bylo možné vyřešit dlouhé a váhavé starty (kvůli nedostatku benzínu v plovákových komorách), přidáním AC pumpy ze starých karburátorových aut, které mají páčku na “napumpování” benzínu. Vše - tedy krom přidání této pumpy, by bylo v palivové cestě původní - tudíž by pumpa sloužila opravdu jen k občasnému načerpání po delším stání. Bavíme se samozřejmě o starších motorkách, co mají maximálně podtlakové čerpadlo, nebo samospád.
Existuje nějaká překážka?
Děkuji za názory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starty po delším stání motocyklu
Koudy01 píše: Tak neodstavovat s míň jak půlkou nádrže nebo vyměnit podtlakový čerpadlo za elektrický ( to na XJ majitelé dělají ).
Když tam dám elektriku, bude čerpat ihned po otočení klíčku, dokud nevzroste tlak?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starty po delším stání motocyklu
Originál na novějších XJ se pouští pootočením motoru.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Označení pneu v TP Yamaha XJ 600 | tompok76 | 5 | 30.4.2024 v 14:56 tompok76 |
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 | Paja.ml | 1 | 26.3.2024 v 17:13 Destroyer |
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 | Rollinman | 24 | 24.3.2024 v 01:57 tompok76 |
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 | H1d30k | 42 | 21.3.2024 v 15:02 H-D82 |
XJ600 - jede na 2 válce [1, 2] Yamaha XJ 600 | Animals21 | 52 | 22.2.2024 v 07:40 Koudy01 |