prosím o radu a pomoc - na jaře bych rád koupil nějaký sport tourer, jenže by mne zajímaly taky vaše zkušenosti a rady a doporučení... s cenovkou bych se rád dostal pod 200
já mám postavu 186 cm, 84 kg...
Požadavky na motorku - pohodlí na delší cesty, dobrá ovladatelnost i za deště, v případě dovolené, abychom se vešli ve 2 s nějakou drobnější bagáží v kufrech, spolehlivost a zase pohodlí.Starty v Praze a vlastně i časté ježdění do práce a a z práce v Praze. Docela se mi líbí od hondy VFR, dle recenzí vypadá zábavně - ale zajímají mne vaše zkušenosti víc, než recenze

mockrát všem děkuji za rady, na jaře se pak podělím o fotky
Naposledy editováno 27.10.2019 17:50:20
1 reakcí na tento příspěvek výběr sport tourer


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr sport tourer

Naposledy editováno 27.10.2019 17:53:34
1 reakcí na tento příspěvek výběr sport tourer
Teď jsem viděl v inzerci Vfr800F 2015 za 156t Kč zhruba....tzn i poslední model se dá koupit za slušnou cenu....
Ale v zásadě by jsem si ty 3-5 modelu a značek do 200t projel a rozhodl se až pak....nejlepší je to vzít u dealera značky na 1/2-1 den zkoušení....
2 reakcí na tento příspěvek výběr sport tourer

Před lety padla zmínka o NC700. Nestálo by to za znovu uvážení, když už je to 750? Tady ti všichni ponoukají třítunové svině. Nechceš se zamyslet nad váhou mašiny ? Musí to být hodně sport a nebo radši tourer ?
1 reakcí na tento příspěvek výběr sport tourer
2 reakcí na tento příspěvek výběr sport tourer
Otázka pohodlí vyplývá z názvu sport-tourer a výkon každému dle gusta. Mně stačí co nabízí vfr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr sport tourer
Gahan37 píše: OndraCB> Ale ne, s výškou 187/85kg mám na několika VFR asi 130t km....
koukám, že jsme na tom stejně s postavou, ty si potřeboval zvýšit řídítka ? jaké "ale" tyhle motorky na naší postavu mají, zápěstí po 300km nebolí, plexi vítr odvádí ? :) díky za info
maissto píše: BMW K 1300 GT, případně K1300 S, ...
nevím proč, ale mám nějaký vžitý odpor k BMW, stejně jako ke všemu dalšímu německému... co servisy a ND, není to cenově na jiné úrovni ? Nebo to bude tím, že mi učení se němčiny zkazilo znalosti v angličtině

Kohlstein píše: Pročetl jsem celé pět let staré Univerzální motorka do města i na cesty...
Ahoj, tak se zlatokopkou to zatím nedopadlo nijak, kromě ponaučení jsem nic zpátky nezískal. Povozil jsem se zatím na 9 hornetovi, 6 banditovi, 6 fazerovi a jen ten lehčí fazer se mi řídil pocitově hůře. Ono i s auty jezdím raději velkým a těžkým, než něčím malým a lehkým.. Asi si tím něco kompenzuji


edit : rád si za jízdy povídám s ostatními auty i s tím svým a myslím, že stejně tomu bude u motorky

VlaHa píše: Jako vfr máš ještě sprint st
díky za tip :) jen nevím, jestli tak "starou" motorku chci... Ale podívám se a pročtu si o ní trošku více informací a o tom co se může kazit a co se kazí... Ale měl bych to levnější.
Kavon23 píše: A co se podívat na VFR 1200F ?
už jsem se díval. Když si vedle sebe postavím VFR 800 a VFR 1200, tak si vyberu VFR 800

Gapyra píše: Ze zkušeností Vfr pár slov k závadám...
díky za info. Pohodlí ne vždy vyplyne z názvu a každý má trošku jinou postavu.
Všem mnohokrát děkuji za typy, rady a informace. Nejpozději únor, březen ji chci mít, tak ještě mohu do sezony trošku vybírat
Naposledy editováno 28.10.2019 11:07:09
Takhle....samozřejmě po 500km nějakou únavu cítíš, ale to nebylo až tak často . Já na tom jezdil těch 7 let denně březen -listopad a žádné problémy zápěstí krk kolena , a denní nájezd byl od 50-260km podle toho jestli jsem se jen vozil do práce po Praze, nebo jel za polovickou do Liberce....je to pohodlná motorka a ten sprint 1050 jsem měl několik let v hledáčku jako další variantu. Ale přešel pak na naked ....což se příští rok zase změní na něco jiného

Vítr...v pohodě ,měl jsem jak základní plexi Honda tak i Touring nebo racing od Zero gravity a u všech 3 jsem byl schopen sedět vzpřímený do cca 170km/h....pak už jsem pozici upravil , ve finále to racing a základní bylo lepší odvádělo to proudění na hruď a hlava nelítala....touring už bylo na hraně a šlo to na bradu
Naposledy editováno 28.10.2019 12:21:03
maissto píše: BMW K 1300 GT, případně K1300 S, Problém je, že se zvlášť třeba to GT těžko shání s nájezdem do 50 tisíc km, K 1300 S je také super, ale vyloženě cesťák to není. Já už na těchto motorkách( K 1200, K1300 ) jezdím přes 10 let a nedám na ně dopustit. Přiznávám ale,že se jich zpravidla při nájezdu 50 tisíc km preventivně zbavuji
Mazec pristup.
1 reakcí na tento příspěvek výběr sport tourer
1 reakcí na tento příspěvek výběr sport tourer
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr sport tourer
1 reakcí na tento příspěvek výběr sport tourer
maissto píše: BMW K 1300 GT, případně K1300 S, Problém je, že se zvlášť třeba to GT těžko shání s nájezdem do 50 tisíc km, K 1300 S je také super, ale vyloženě cesťák to není. Já už na těchto motorkách( K 1200, K1300 ) jezdím přes 10 let a nedám na ně dopustit. Přiznávám ale,že se jich zpravidla při nájezdu 50 tisíc km preventivně zbavuji
Co třeba tohle...

https://www.motorkar...1300-gt-1453654.html
žádný problém.Jízdu po Praze posoudit neumím,protože tam na motorce nejezdím,ale Ostrava,Brno,Salzburg,Innsbruck,Bolzano atd.není problém.
1 reakcí na tento příspěvek výběr sport tourer
-VFR 1200F byl můj favorit,ale nevyhovovala mi posazem(příliš zalomené nohy)
-ZZR 1400 je ještě sportovnější,na delší cestování nevhodná
-GTR 1400,tak to je parník,rozhodně z těchto motocyklů nejcestovnější,ale ta váha! Tuším okolo 320 kg
-K1300S hmotnost 255kg,což je oproti GTR sakra rozdíl,gelové sedlo a hlavně skvělej podvozek. Najel jsem na Káčku přes 40tis.km bez jediného problému.Každý rok jsem jel dlouhou dovolenou,Norsko,Turecko,Španělsko a byl jsem z party jediný koho po dovči nebolel zadek.
ptakopysk píše: Vybíral jsem mezi BMW K1300S,HONDA VFR1200F,KAWASAKI ZZR 1400 A GTR1400. Nakonec jsem vybral K1300S.
-VFR 1200F byl můj favorit,ale nevyhovovala mi posazem(příliš zalomené nohy)
-ZZR 1400 je ještě sportovnější,na delší cestování nevhodná
-GTR 1400,tak to je parník,rozhodně z těchto motocyklů nejcestovnější,ale ta váha! Tuším okolo 320 kg
-K1300S hmotnost 255kg,což je oproti GTR sakra rozdíl,gelové sedlo a hlavně skvělej podvozek. Najel jsem na Káčku přes 40tis.km bez jediného problému.Každý rok jsem jel dlouhou dovolenou,Norsko,Turecko,Španělsko a byl jsem z party jediný koho po dovči nebolel zadek .
asi bych pro priste radil lip volit slova....
Pokud chceš vyloženě něco cestovního(pohodlného) tak tahle motorka pro tebe asi nebude. Ale pokud máš rád ostřejší svezení, ale nechceš vyloženě supersport a chceš se na motorce i někam podívat, tak je ZZR fajn stroj. Já ji koupil kvůli tomu až můžem jezdit na motorce s ženskou, protože jinak mám vesměs práve sporty a na tom je to ve dvou tak se projet kolem komína. Ještě než sem pořídil ZZR tak jsme jeli 300km na devítce Firebladovi ke kámošovi do Čech. A to byl porod, žádné kufry, ani brašny nic. Takže mladá všechno táhla na zádech v batohu


Motorku bych ti doporučil v případě že se rád svezeš svižněji a pokud chceš jezdit hlavně sám tak ti bude dobrým společníkem. Tím nechci říct že se na ní ve dvou jezdí špatně, ale hold nízké sportovní řidítka po celém dni v sedle ve dvou dají vědět tvým zápěstím. Pokud chceš něco fakt pohodlného i pro dva lidi a na čem se dá jezdit v pohodě i po městě, tak vol asi něco jiného, protože v tom případě to tvůj šálek kávy nebude.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kardany LC [1, 2] BMW R 1250 GS , BMW R 1250 RT, BMW R 1250 R, BMW R 1... | selkie | 59 | 26.4.2025 v 19:36 docent |
Poskakující otáčkoměr Honda CBR 600F | Popin88 | 13 | 26.4.2025 v 14:37 Jirka.46 |
Pojistky a jejich vymena Honda CBR 600F | bohemians | 3 | 23.4.2025 v 20:04 bohemians |
Světlo VFR 800 Honda VFR 800 | Pěnda | 9 | 19.4.2025 v 13:26 Pěnda |
RF moto České Budéjovice-ochota a c... Honda CBR 600F | MacNamara | 12 | 11.4.2025 v 11:21 Slávek-TDM |