globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výběr sport tourer
Zdravím,

prosím o radu a pomoc - na jaře bych rád koupil nějaký sport tourer, jenže by mne zajímaly taky vaše zkušenosti a rady a doporučení... s cenovkou bych se rád dostal pod 200

já mám postavu 186 cm, 84 kg...

Požadavky na motorku - pohodlí na delší cesty, dobrá ovladatelnost i za deště, v případě dovolené, abychom se vešli ve 2 s nějakou drobnější bagáží v kufrech, spolehlivost a zase pohodlí.Starty v Praze a vlastně i časté ježdění do práce a a z práce v Praze. Docela se mi líbí od hondy VFR, dle recenzí vypadá zábavně - ale zajímají mne vaše zkušenosti víc, než recenze Slyšel jsem, že se na ní dost věcí kazí..

mockrát všem děkuji za rady, na jaře se pak podělím o fotky

Naposledy editováno 27.10.2019 17:50:20

1 reakcí na tento příspěvek výběr sport tourer

Skvělá odpověď, děkuji! 29.10.2019 v 15:37 | Nahoru | #1
Vybíral jsem mezi BMW K1300S,HONDA VFR1200F,KAWASAKI ZZR 1400 A GTR1400. Nakonec jsem vybral K1300S.

-VFR 1200F byl můj favorit,ale nevyhovovala mi posazem(příliš zalomené nohy)
-ZZR 1400 je ještě sportovnější,na delší cestování nevhodná
-GTR 1400,tak to je parník,rozhodně z těchto motocyklů nejcestovnější,ale ta váha! Tuším okolo 320 kg
-K1300S hmotnost 255kg,což je oproti GTR sakra rozdíl,gelové sedlo a hlavně skvělej podvozek. Najel jsem na Káčku přes 40tis.km bez jediného problému.Každý rok jsem jel dlouhou dovolenou,Norsko,Turecko,Španělsko a byl jsem z party jediný koho po dovči nebolel zadek.

výběr sport tourer

Skvělá odpověď, děkuji! 30.10.2019 v 00:29 | Nahoru | #2
Jezdím už tři roky ZZR1400. Jen pro to že ji mám ti ji nebudu nutit, ale napíšu aspoň pár poznatků, třeba ti to pomůže při rozhodování.
Pokud chceš vyloženě něco cestovního(pohodlného) tak tahle motorka pro tebe asi nebude. Ale pokud máš rád ostřejší svezení, ale nechceš vyloženě supersport a chceš se na motorce i někam podívat, tak je ZZR fajn stroj. Já ji koupil kvůli tomu až můžem jezdit na motorce s ženskou, protože jinak mám vesměs práve sporty a na tom je to ve dvou tak se projet kolem komína. Ještě než sem pořídil ZZR tak jsme jeli 300km na devítce Firebladovi ke kámošovi do Čech. A to byl porod, žádné kufry, ani brašny nic. Takže mladá všechno táhla na zádech v batohu Na ZZRu jsou hodil sadu 3 kufrů a když jedem na týdenní dovolenou tak nám do toho v pohodě vleze co potřebujem. Původně jsem chtěl koupit Blackbirda, ale 3 co jsem měl vyhlídnuté byly všechny 300km daleko. Ještě než jsem se na ně jel podívat tak jsem uplně náhodně objevil právě ZZR1400 v podstatě za cenu co jsem měl vyhlídnuté ty Blacky a ještě k tomu to bylo relativně kousek. Tak jsem se na ní jel podívat a nebylo co řešit. Motorka je na místě celkem autobus to uznávám, ale zase ne až takový parník jako třeba GTR1400. Ale jakmile se rozjedeš tak se ta váha okamžitě ztratí a překvapivě to padá i celkem hezky do zatáček. Řekl bych že je to spíš takový sport s nadváhou spíš jak cesťák Na dovolené na ní dáváme plus mínus 300km denně a není problém. Jako uplně super pohodlí od ní určitě nečekej, ale myslím že gelové sedlo a nějaká vyšší řidítka by to zase posunuly o level výš co se týče pohodlnosti. Ale tahle motorka je hlavně o motoru, sice od spoda to na ten objem zas až tak nejede což mě trochu zklamalo, ale jednoduchou úpravou se to dá zlepšit. No ale co se děje když ten motor rozmotáš je peklo, ta motorka i v 200km/h zrychluje jak většina motorek ve stovce. A ikdyž jedeš ve dvou a plně naložený tak prostě jedeš, kopec nekopec, 150Nm krouťáku si poradí se vším, ta motorka jede pořád stejně, ne jak když naložíš nějakou šestku a pak si rád když ve dvou vůbec zvládneš předjet auto. Jinak postavu má skoro jako ty asi 183cm a 85kg a motorka mi sedí bez problémů, klidně bych mohl být ještě větší, spíš prckové by zde měli asi problémy. Co se týče ježdění po městě, dá se to přežít, ale žádná hitparáda, hlavně ta mašina při pomalé jízdě topí jako prase, ventilátor se takřka vůbec nezastaví. Spotřebu mám kolem 7mi litrů což je na takovou střelu naprosto super. Co se týče údržby a spolehlivosti, tak za skoro 20000km co jsem na ní najel jsem řešil jen spotřebák. Teda až na jednu věc, odešel mi modul ABS. Ale nikdy jsem snad ani neslyšel o tom že by se tohle někomu pokazilo, tak to byla asi spíš náhoda. Jo a ještě jedna věc co se servisu týče. Motorka má řetěz, takže na delší cesty to moc praktické není, kor při absenci hlavního stojanu. Hold v tomhle mají motorky z kardanem výhodu.
Motorku bych ti doporučil v případě že se rád svezeš svižněji a pokud chceš jezdit hlavně sám tak ti bude dobrým společníkem. Tím nechci říct že se na ní ve dvou jezdí špatně, ale hold nízké sportovní řidítka po celém dni v sedle ve dvou dají vědět tvým zápěstím. Pokud chceš něco fakt pohodlného i pro dva lidi a na čem se dá jezdit v pohodě i po městě, tak vol asi něco jiného, protože v tom případě to tvůj šálek kávy nebude.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Niečo so spojkou FJR 1300 - 2007 Yamaha FJR 1300 Fitipaldi33 10 2.4.2024 v 20:58 Iceman111
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Plexi nejde vycistit BMW K 1200 RS Priwi 18 28.3.2024 v 12:18 MilanR1
Zaslepky usazení bočních kufru na F... Yamaha FJR 1300 Wolf33 20 26.3.2024 v 18:02 Wolf33
Zapojení doplňkového ukazatele rych... [1, 2] Yamaha FJR 1300 Wolf33 35 25.3.2024 v 13:30 assassin


TOPlist