globalmoto_kveten





Téma: Tdi
 
20.9.2019 v 10:53
Zdarec vám že to sem nepatří jelikož to má 4 kola, ale TDI má hodně lidí, takže pokut se tu někdo vyzná v naftovým motoru potřeboval bych poradit mam pasata B5 1998 typ motoru ahh, a chci se zeptat v čím se liší ahh alh, ahf, agr.. taky by se mi hodilo schéma zapojení ventilů n75 jelikož se mi zdá že je špatné zapojeny ale to schéma na tým ahh nemůžu někde najít,popřípadě jesty je to na všech TDI stejný...
Diky

Tdi

27.9.2019 v 10:59 | Nahoru | #91
A obecne, kdyz jste tak spokojeni s tima starejma a spolehlivejma a uspornejma strojema, proc tady tolik plivete na ty nove? nechte ty nove nam co nam vyhovuji a jezdete si dal veteranama....

jinak teda je to dost o tom jak auto pouzivam, pokud je clovek unavenej je dost znat jestli ridi moderni nebo stary auto, v pripade nehody se to pozna taky, nebo treba kdyz si v klidu udrzuju 170+ celou cestu z nemecka a usetrim treba i hodinu casu...

pokud jezdim 10km z baraku do prace nekde v horni dolni, je to asi uplne sumak co to je za krap...

Naposledy editováno 27.09.2019 11:00:59

(reakce na) Tdi

27.9.2019 v 11:03 | Nahoru | #92
assassin>
Nikdo ti fábii nenutí. já jí mám jako pracovní auto když prší, nebo táhnu něco velkého a nejedu na mašině a na vození dětí do školky a to mi bohatě stačí.
Ať si každý vybere co mu vyhovuje. Když spočítáš všechny náklady palivo, amotrizaci, pojištění, úroky z financování, servis... vychází mi ta fábie asi na 2kč/km. Pohodlnější třeba dvojková octávka by třeba vycházela na 2,5. Jakékoli nové auto bude přes 10kč

1 reakcí na tento příspěvek Tdi

27.9.2019 v 11:06 | Nahoru | #93
Co se týče komfortu a jízdních vlastností nových a starých aut tak samozřejmě, rozdíl je. Svez jsem se novou A4 a můj pocit je, že rozdíl v komfortu a jízdních vlastnostech je menší než třeba mezi fábií a felicií. A byly doby, kdy jsme jezdili ve 120 (Doufám že nebude zase reagovat Bimbam ) a taky jsme přežili.

Borntobewild píše: Co se týče komfortu a jízdních vlastností nových a starých aut tak samozřejmě, rozdíl je. Svez jsem se novou A4 a můj pocit je, že rozdíl v komfortu a jízdních vlastnostech je menší než třeba mezi fábií a felicií. A byly doby, kdy jsme jezdili ve 120 (Doufám že nebude zase reagovat Bimbam ) a taky jsme přežili.



A4 vs co srovnavas? A4 zrovna neni etalon pohodli a pokrocile techniky ... treba a4 z 95? coz je vlastne jednickova oktavka?
tou a4 asi kazdej nejezdil, ale srovnat treba co se tyka jizdnich vlastnosti a pohodli trojkovou a jednickovou oktavku ? jizdni vlastnosti O1 bych oznacil za primo nebezpecne... ta zadni naprava je fakt skvost...

v dobach kdy jsme prezili se 120 jezdilo o dost min lidi, a taky o dost pomaleji...

kazdej na to kouka jinak, nekdo proste resi kolik kc to stalo na kilometr.. mno a je otazka co s tema usetrenyma prachama dela... ja si chci "uzit" kazdou hodinu svyho zivota a nechci treba cestou do tater poslouchat chrchlani repraku co se driv do aut davaly a sedet na ty molitanem obaleny zidli...

ja mel auto co jezdilo zadara, v dobach kdy jsem tvrdil to same co ty, ale tak strasne me to zaclo srat, ze jsem sel a vymenil to za stary trilitrovy bawo, prestoze to bylo auto co jsem v te dobe nejvic hejtoval... jak si nekdo muze koupit stary auto za desetinu ceny co stalo nove, to musi byt kazdymu jasny, ze to bude past

Naposledy editováno 27.09.2019 11:22:35
assassin>
A4 není jedničková octáfka. A3 je na stejné platformě.

Borntobewild píše: assassin>
A4 není jedničková octáfka. A3 je na stejné platformě.



jo uplne stejne to neni, ale neni to o tolik jinde... proto jsem radeji presel ke srovnani o1 vs o3 ....

mezi a4 b4 a soucasnou bude podobnej rozdil....

(reakce na) Tdi

27.9.2019 v 11:40 | Nahoru | #97
assassin> Vidim, ze jen ja a ty mame radi novy auta jednou jsem jel v 1 octavce tdi 1000km z Nemecka a byl to otres, sedacky, podvozek katastrofa, nehlede na to, ze pri 150km/h mi malem upadla hlava z toho randalu...pak jsem to zacal jezdit BMW F11 535D, komfort sedacky atd a ty jizdu jsem si primo uzival, vubec jsem nebyl dolamanej a chvilemi jsem to valil 200+ a v aute hromove ticho, ze muzes septat, uz se mi nechce sednout do staryho krapu a jezdit s tim stovky kilometru...chci si jizdu uzivat, kroutak to ma po uprave 800nm, takze to tahne dost, ale 335i N54 je dobra hracka, ktera by se mi jednou libila v garazi...jinak na dojizdeni do prace 5km staci nejaka plecka, ale jezdit DE, CH ve fabii, tak to je za trest

Naposledy editováno 27.09.2019 11:41:09

1 reakcí na tento příspěvek Tdi

27.9.2019 v 11:42 | Nahoru | #98
Je to opravdu každého věc čím bude jezdit. Já nejsem žádná socka, ale mám 4 děti, hypotéku na barák, ženu na mateřské a je rozdíl, jestli tám celkově za 2 auta a mašinu 80 tis. za rok nebo 300 tis. Ty prachy se daj vrazit do něčeho užitečnějšího.

(reakce na) Tdi

27.9.2019 v 11:45 | Nahoru | #99

Borntobewild píše: Je to opravdu každého věc čím bude jezdit. Já nejsem žádná socka, ale mám 4 děti, hypotéku na barák, ženu na mateřské a je rozdíl, jestli tám celkově za 2 auta a mašinu 80 tis. za rok nebo 300 tis. Ty prachy daj vrazit do něčeho užitečnějšího.



Jj a tak jsme se dostali k tomu, ze je blbost srovnávat auta na zaklade soukromého pohledu, protoze nekomu za to tech 300tis stoji, jako treba kolegovi o příspěvek výše. Me driv stacil golf Mk1 a pak 205 diesel ( to je ta co me nasrala), ale jak zacnes jezdit vic, DE treba a pak delsi vylety - ja ted jezdím na kola, tak oceníš neco jineho

Chtel jsem kvuli provozním nákladům zmenit treti generaci v70 za druhou, svezl jsem se a vedel jsem, ze posledni opravdové volvo fakt nechci...

Naposledy editováno 27.09.2019 11:47:01
assassin> Je pravda, že to výběr se tenčí a většinou je tam nepřímý vstřik z důvodu úspory. Ale pokuď by nevadilo třeba 2-3roky staré, tak třeba Volvo s 5válcem. Sám ho mám, ale pouze v benzínu. Najezdím s tímto autem pár km, tak LPG u tohoto neřeším.

assassin píše: j.. v dobach kdy jsme prezili se 120 jezdilo o dost min lidi, a takyo dost pomaleji. .. ....


Máš pravdu, ale jen tak ze 30 % (vyjezdění řidiči, nikoliv plebs), na dálnici asi víc. Bohužel se mi zdá, že většina šoférů není schopna jet alespoň tachometrových 80 na úseku, kde jsme s těmi stodvácami a Fáčky lítali kilo :(

Naposledy editováno 27.09.2019 13:25:13

3 reakcí na tento příspěvek Tdi

27.9.2019 v 13:55 | Nahoru | #102
Jedině diesel !! 240 koní pod kapotou Q7 člověk aby udržel na uzdě

(reakce na) Tdi

27.9.2019 v 14:23 | Nahoru | #103

MartasUS píše: Jedině diesel !! 240 koní pod kapotou Q7 člověk aby udržel na uzdě



... to je asi jen vtip, kterej jsem nepochopil ne?

240kobyl na Q7 je tak akorat, aby byla schopna zrychlit na 90 mimo obec ne?

(reakce na) Tdi

27.9.2019 v 14:50 | Nahoru | #104

AndělČK píše: assassin> Je pravda, že to výběr se tenčí a většinou je tam nepřímý vstřik z důvodu úspory. Ale pokuď by nevadilo třeba 2-3roky staré, tak třeba Volvo s 5válcem. Sám ho mám, ale pouze v benzínu. Najezdím s tímto autem pár km, tak LPG u tohoto neřeším.



v mem okoli v posledni dobe umrelo docela dost petivalcovejch volv - propalenej pist asi bych se bal do toho cpat jeste lpg...

vilemx píše: Máš pravdu, ale jen tak ze 30 % (vyjezdění řidiči, nikoliv plebs), na dálnici asi víc. Bohužel se mi zdá, že většina šoférů není schopna jet alespoň tachometrových 80 na úseku, kde jsme s těmi stodvácami a Fáčky lítali kilo :(



stodvaca kilo po okreskach? to jezdili ti nejvetsi bezmozci a vetsina z nich s tim vymetla prikop, 130dalnicnich znamenalo obvykle varici skodarnu

asi jezdis ve stredoceskym kraji.. tady to posledni dobou sleduju taky, ale vyjedes dal a uz celkem ok....

hodne dela i cas kdy se pohybujes na silnici/dalnici - ja mam docela volnost, tak jezdim delsi trasy v dobach mimo spicku a neni to takova tragedie...

holt jezdi skoro kazdej, i lidi co by tenkrat nedokazali udrzet skodovku pri zivote (ono i dnes by spousta hrdinu prisla k "n ezname" 120 a odjizdeli by tagem, par otacek na sytic nez se to uchlasta, pak umre baterka a hotovo..

Naposledy editováno 27.09.2019 14:58:13

MartasUS píše: Jedině diesel !! 240 koní pod kapotou Q7 člověk aby udržel na uzdě



co tak koukam tak to ma z 0-100 za 7,3 ... to mi neprijde spatny.... to je kategorie kde v dobach co se tu oslavuji byly sportovni auta....
assassin> ja nasel 9,1, nekoukal si na 272 kobyl?

kokonhead píše: assassin> ja nasel 9,1, nekoukal si na 272 kobyl?


https://www.audi.cz/...model/technicka-data mel jsem vybranej 45tdi co by mel mit 170kW, 50tdi ma 6,5...

oni ty novejsi pojedou lip (prestoze tu lidi tvrdi opak), masivne se odlehcuje ....
ty cca 10-15let stary auta jsou nejtezsi (treba otec ma golf 5 a to je nejtezsi golf historie)

Naposledy editováno 27.09.2019 15:00:33
assassin> jo, ja koukal na 1 gen, ta ma skoro 2,3 t...novejsi to ma jiste jinak

(reakce na) Tdi

27.9.2019 v 15:11 | Nahoru | #110

kokonhead píše: assassin> jo, ja koukal na 1 gen, ta ma skoro 2,3 t...novejsi to ma jiste jinak



bude o cca 100kilo lehci a i moderne rizenej preplnovanej motor nebude mit jen spicku momentu, ale dokaze max moment udrzet temer v celem pracovnim rozsahu... to na te akceleraci udela strasne moc + moderni automaticke prevodovky... ono dost udelaj i ty "kurvitka" co zrovna v case kdy potrebujes akcelerovat tak nenabijej baterku, ale pockaj si az budes brzdit... atd atd....

(reakce na) Tdi

27.9.2019 v 15:28 | Nahoru | #111

assassin píše:
asi jezdis ve stredoceskym kraji.. tady to posledni dobou sleduju taky, ale vyjedes dal a uz celkem ok......


Jo, jo, prostě takové ty obvyklé trasy mamataxi, pražských pracovníků, co mají satelit jako noclehárnu, atd. Třeba z Říčan na dálnici se jede do údolíčka , kde je most v zatáčce. Běžně jsem to museli v kopoce rozjet až na vzletovou rychlost, aby jsme se potom jako na horské dráze setrvačností vyškrábali nahoru na dálnici. Teď tam jezdí moderní výkonná přeasistovaná přibližovadla stěží 80, protože děti řvou, obchodní partneři na telefonu prudí, hlava je zaneprázdněná myšlenkami, co zase dneska bude za katastrofu nebo nový úlovek,....

(reakce na) Tdi

27.9.2019 v 15:34 | Nahoru | #112

assassin píše: co tak koukam tak to ma z 0-100 za 7,3 ... to mi neprijde spatny.... to je kategorie kde v dobach co se tu oslavuji byly sportovni auta....

má to strýc a fakt to tak nejede, je to těžký a neohrabany jak svine
Edit :má tu první 2009 rok

Naposledy editováno 27.09.2019 15:35:08
assassin> s kterým Subaru jsi jezdil co mělo Haldex? zadne nemelo ani nemá haldex .A BMW 4kolka ?? to je k smíchu když ti nefunguje-je toho dost na internetu a navíc je jen přes abs senzor . Motory v impreze jsou stejné jako ve forester ,baja ,legacy a brz a nikde se nekousou taze vedle jak ta jedle.Jo stara suba reznou stejne jako bmw takze nic noveho a s diesel mas bohužel plnou pravdu protože se chtelo zavděčit evrope ale bohužel to zkurvily a bohudik ho prodavaly jen v EU a nikde jinde není .Ono třeba vymenit spodni cep trva 15 min a stoji 10-15 USD a cep na ramenech u tvého BMW je zality v hlinikovem rameni a musís rozebrat cele ulozeni napravy a pote to sesadit a udelat geometri a jen rameno stoji 150 USD a a práce cca 2500 Kč takze tady je zrovna videt jak je co delane a promyslene do detailu.A to nebudu rozebirat další svinarny BMW u diesel 6 valcu a hlavne převodovky x-drive

Tdi

27.9.2019 v 20:09 | Nahoru | #114
Levorg?

1 reakcí na tento příspěvek Tdi

27.9.2019 v 22:05 | Nahoru | #115
370 Z

ramlik píše: 370 Z



jj, to je Subaru jak vysity

MartasUS píše: Jedině diesel !! 240 koní pod kapotou Q7 člověk aby udržel na uzdě


No nevím...táta má v Q8 286 naftových koní a nějak úžasně silný mi to nepříjde...

dynamiku bych řekl, že má lepší passat s bitdi...

1 reakcí na tento příspěvek Tdi

28.9.2019 v 11:35 | Nahoru | #118
ju neska ty auťáky na papíře zajímavý hodnoty, ale pak se v tom svezeš a seš zklamanej. Strejc si teď pořídil fungla dvoulitrový SUV a je to zdechlý, že i felina by tomu natrhla

SuperSic58 píše: ju neska ty auťáky na papíře zajímavý hodnoty, ale pak se v tom svezeš a seš zklamanej. Strejc si teď pořídil fungla dvoulitrový SUV a je to zdechlý, že i felina by tomu natrhla


jaký suv? jestli je to třeba dvoulitr od mazdy, tak se nedivím...

ale ono něco čekat od normálních SUV je blbost...

tenere píše: assassin> s kterým Subaru jsi jezdil co mělo Haldex? zadne nemelo ani nemá haldex .A BMW 4kolka ?? to je k smíchu když ti nefunguje-je toho dost na internetu a navíc je jen přes abs senzor . Motory v impreze jsou stejné jako ve forester ,baja ,legacy a brz a nikde se nekousou taze vedle jak ta jedle.Jo stara suba reznou stejne jako bmw takze nic noveho a s diesel mas bohužel plnou pravdu protože se chtelo zavděčit evrope ale bohužel to zkurvily a bohudik ho prodavaly jen v EU a nikde jinde není .Ono třeba vymenit spodni cep trva 15 min a stoji 10-15 USD a cep na ramenech u tvého BMW je zality v hlinikovem rameni a musís rozebrat cele ulozeni napravy a pote to sesadit a udelat geometri a jen rameno stoji 150 USD a a práce cca 2500 Kč takze tady je zrovna videt jak je co delane a promyslene do detailu.A to nebudu rozebirat další svinarny BMW u diesel 6 valcu a hlavne převodovky x-drive



Poslednich par let cpou haldex vsude mozné, schvalne si to zjisti. Me je fuk pres co teb xdrive funguje, ale funguje. Naposled jsem jezdil s m240i a to zaslape libovolný Subaru do země. Hele hadat se nepotrebuju, jezdi dal Subaru a ja si budu jezdit co uznám za vhodne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist