1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
vilemx píše: Jenže to musíš brát v kontextu doby. Dnes je šestikilo považováno za motorku pro holku nebo na naučení, kdo nemá litra, je břídil a osmikila startují v juniorské kategorii
No? Nevim! Nevim!
Bavíme se totiž o terénu. O enduru. To co píšeš platí možná o silnici.
A i v silničních motorkách se začínají množit různé pětistovky a dokonce třístovky!
A tato Tenerka je toho důkazem. Vždyť mnohem dříve tady byla Tenere 1200.
A své podlitrové endura vrhla na trh i KTMka a BMW.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
DVI píše: Přesně
Za mých mladých let byl půllitr obsah pro mazáky. Když jsem vyvětral tátovu soutěžní Tramvaj 360 ccm, pohoršovali se že mi to nepatří do ruk, pěkně si vem svoji zetku 125/516
Ale zas je fakt, že ty cestovní krávy spotřebují většinu výkonu na to aby se uvezly. U T7 uvádějí 200 kg? To je hnus velebnosti. I to XT má snad 160 kilo, takže se s tím ten 660 motor a hlavně jezdec docela nadře. Poměr váha / výkon dost bída a pro jezdce jako já, do 80 kg max je to v terénu vždycky pakárna, když jsou koleje, kořeny nebo nějakej bordel... Když se taková hmotnost rozhodí v koleji, zahodí mě to většinou do roští
Ale hezky se v tom sedí a moc to nedrncá... A vo to nám už dneska de, ne? Kdo by to tahal z blátivý koleje po boku, žejo
Jeste nejake moudro o jizde v terenu prosim to jakoze tezkejm pilotum se jezdi v kolejich a pres koreny lip nez lehkejm? Proto maj vsichni top zavodnici 50kilo i s posteli
vilemx píše: Jenže to musíš brát v kontextu doby. Dnes je šestikilo považováno za motorku pro holku nebo na naučení, kdo nemá litra, je břídil a osmikila startují v juniorské kategorii
Musis to brat v kontextu kategorie ... plati to pro silnice, v terenu je nejvetsi zlo 450/300
2 reakcí na tento příspěvek První Tenerka 700 v ČR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
Slávek-TDM píše: Dnes jsme projeli trasu Prekal - Theth v Albanii (pulku v desti) a kluk na R1200LC ADV s kuframa a 50kg bagaze me vyskolil. Na Dakaru s kuframa jsem mu nestacil... A nestacil bych mu ani s T7, to jsem si jistej...
Lepsi mrtvej nez druhej - pises = zijes, malo jsi se snazil
1 reakcí na tento příspěvek První Tenerka 700 v ČR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
storeman píše: A tato Tenerka je toho důkazem. Vždyť mnohem dříve tady byla Tenere 1200.
A své podlitrové endura vrhla na trh i KTMka a BMW.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
Tak, nevim kolik mas odjeto závodů, ja měl první licenci v 89 .
Ale těžká mrdka a lehkej jezdec, to nikdy nešlo dokupy. Az na vyjimky . Gaston... doplň znalče.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
Slávek-TDM píše: Dnes jsme projeli trasu Prekal - Theth v Albanii (pulku v desti) a kluk na R1200LC ADV s kuframa a 50kg bagaze me vyskolil. Na Dakaru s kuframa jsem mu nestacil... A nestacil bych mu ani s T7, to jsem si jistej...
Když už je to vše mimo téma........... jak to tam vypadá s jetelností, např s Dakarem jsi si to užíval nebo se trápil?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
DVI píše: assassin>
Tak, nevim kolik mas odjeto závodů, ja měl první licenci v 89 .
Ale těžká mrdka a lehkej jezdec, to nikdy nešlo dokupy. Az na vyjimky . Gaston... doplň znalče.
Nevim kolik to dalo prace tenkrat, ale pro mcr mx/SM jsem na licenci potreboval jen potvrzení od doktora a 800,- ale jako fest jsi mi to nandal. Sice to z vyprávění vypada, ze jsi ladil motorky pro svetak a minimalne ve 4 kategoriích, dokonce uz sam 30let zavodis, ale skončil jsi na dětským vstromu a na t7 musis dosetrit... hele me to je fuk, ale nektery veci jdou ruku v ruce (inteligence, zkusenosti, úspěch, prachy, cas....) nemam moc zajem do tehle diskuze nejak zabrednout takze to klidne ignoruj.
JiriBN píše: Když už je to vše mimo téma........... jak to tam vypadá s jetelností, např s Dakarem jsi si to užíval nebo se trápil?
Hele, projel to proti nam i jeden Ital na Multistrade. S Dakaram v plnym nakladu to sice nebyl zadnej med, obcas jsem sel na dorazy a kryt motoru a stojan dostaly zabrat, ale uzil jsem si to maximalne. Asi 2 useky byly obtiznejsi, ale dalo se. Nesmis se moc koukat dolu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
assassin píše: No jo, ale mezi cendurama se dnes se 600ccm delaj fakt jen totalni rozpoctovky pro holky ne?
Ale ne, těmi cendury myslím opět v kontextu doby tehdy běžná šestikila nebo šestpade dualsporty typu Domino, DR-ko nebo XT-čko se startérem, Rotaxové GS, atd. Dnes se tahle kategorie snad už ani nevyrábí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
No, asi si tu nemusíme porovnávat kdo má větší... ego.
Chtěl jsem prostě jenom ve vztahu k T7 říct, že vypadá super. Ale že si člověk položí otázku, jestli není příjemnější si dojet někam autem a sundat z vozíku něco lehčího na lokální ježdění. Bez kufrů. A naopak, jestli lítat dálky s kuframa po silnici na terénních klouzavých gumách.
DVI píše:
. Ale že si člověk položí otázku, jestli není příjemnější si dojet někam autem a sundat z vozíku něco lehčího na lokální ježdění. Bez kufrů. A naopak, jestli lítat dálky s kuframa po silnici na terénních klouzavých gumách.
Tak toto je správná otázka !
A když už jsme mimo hlavní téma, docela by mě odpovědi zajímaly.
Já tedy praktikoval spíš ten druhý způsob. KTM LC4 na vozíček, pojezdit, ušpinit a zas na vozíčku zpět.
U lehké je to jasný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
DVI píše: assassin>
No, asi si tu nemusíme porovnávat kdo má větší... ego.
Chtěl jsem prostě jenom ve vztahu k T7 říct, že vypadá super. Ale že si člověk položí otázku, jestli není příjemnější si dojet někam autem a sundat z vozíku něco lehčího na lokální ježdění. Bez kufrů. A naopak, jestli lítat dálky s kuframa po silnici na terénních klouzavých gumách.
aniz by assassin potreboval advokata... tak mam takovej dojem, ze jsi porovnavat zacal Ty?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
Možná... Ale to nic na věci nemění, prostě jen nebudeme dál zasirat vlákno osobními lichotkami.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
Jakože o duších už padlo vše, tak pro další zabavu si tu dva oponenti budo vyměňovat daňový přiznání, počty odjetych akcí... Co tam ještě bylo? Jo, IQ testy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
assassin píše: vilemx> No jo, ale mezi cendurama se dnes se 600ccm delaj fakt jen totalni rozpoctovky pro holky ne?
Nevím jak moc se to ještě počítá jako cenduro, ale těma rozpočtovkama pro holky myslíš třeba 690, 701 nebo PR7?
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek První Tenerka 700 v ČR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
TomElefant750 píše: Nevím jak moc se to ještě počítá jako cenduro, ale těma rozpočtovkama pro holky myslíš třeba 690, 701 nebo PR7?
Čau, Tom
Výjimky se najdou v kazde kategorii, asi uz to neni uplne cenduro... 701 vedle vstroma vypada asi o dost drsneji
DVI: cece asi jsem to spatne pochopil, pises ze jsem se trefoval do závodění na 200+kg motorce a ja jsem se jen podivoval teorii kde clovek pod 80kg je znevýhodněn svoji hmotnosti pri jízdě pres kořeny, v kolejích atd. Pruser nemas, jen jsem napsal jak tu na me tvoje vystupování působí (moje působí na nekteré podobne a treba fockewulf mi to dava sem tam sežrat) zvykej si
vilemx píše: Ale ne, těmi cendury myslím opět v kontextu doby tehdy běžná šestikila nebo šestpade dualsporty typu Domino, DR-ko nebo XT-čko se startérem, Rotaxové GS, atd. Dnes se tahle kategorie snad už ani nevyrábí.
Aaa asi jsem se v tom ztratil... cim vic je planeta zalidněna a “civilizovana” tim více mi uniká smysl tehle strojů. Ale jednoho krásného dne si mozna poridim zástupce 80kovych lehkých dualsportu - tdr250 - ciste z nostalgie, nemel jsem to ja vul prodávat
A to ohrožení muší váhy jsem myslel na těch velikejch právě.
Jako že zatim na všem takovým jsem měl pocit že panem situace je vic motorka než já... A to, račte uznat není úplně cajk.
120 kilovy hromotluci to ridej jak kolo.
1 reakcí na tento příspěvek První Tenerka 700 v ČR
JiriBN píše: Znám TDR 125 ale o 250 jsem nikdy neslyšel a musel to vygooglit. Zajímavá motorka se zajímavými parametry výkonu. Jak na tom byla se spotřebou a spolehlivosti?
Zere to jako tank ... asi jako kazdej 50ti konovej dvoutakt a me se za dobu co jsem ji mel nic nerozbilo, ale těžko z toho delat závěry. Dnes skoro nejde sehnat a stoji balik... motor je ze silnicni repliky z GP - TZR250
DVI: ja videl par lidi co si vodili těžký enduro a ani jeden nema pres 80kg, myslim, ze stejne jako kdekoliv jinde je to v rukách treba Péťa Zaruba je jasnej příklad
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
obleceni na endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700 | Norik11 | 75 | 6.6.2024 v 22:05 Deadman |
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... | Metric | 63 | 21.5.2024 v 17:26 Metric |
Maroko sezóna 2024/25 (případně až ... Yamaha Tenere 700 | goffy | 3 | 8.5.2024 v 23:13 goffy |
Nastavení tvrdosti zadního tlumiče Yamaha Tenere 700 | vr46. | 1 | 5.5.2024 v 11:40 assassin |
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 116 | 23.4.2024 v 08:48 bazin. |