kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: Dotaz specialne pro fizzera, pettu a frenkace (pokud by i dalsi vedeli, tak mohou zkusit odpovedet)
MV AGUSTA F3 675 (2012) - doby nebo na picu? A proc?
Já vim hovno . Musíš počkat na ty druhý dva odporníky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Já vim hovno . Musíš počkat na ty druhý dva odporníky
Skoda.
MV AGUSTA F3 675 (2012) - pastika nebo raketa?
...at dotaz neumre
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: Skoda.
MV AGUSTA F3 675 (2012) - pastika nebo raketa?
...at dotaz neumre
Tak zacnem pozitivy.. lehka, lehce ovladatelna, tociva, zabavna s peknym zvukem.
Vrsek motoru se moc nepovedl a muzou te potkat ventily. Neni to kazda, ale muze se stat. Reseni najdes u Vojty.. pak asi to, co potkalo Fizzera. Pritlacak, volnobezka a par dalsich blbosti. U nej se toho seslo nejak moc. Me treba nepotkalo nic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Gahan37 píše: assassin> Kde jsi to zahodil?
Muj "tymovy kolega" na RMZ, ja mam motor vcelku, jen blbne...
Petta píše: Tak zacnem pozitivy.. lehka, lehce ovladatelna, tociva, zabavna s peknym zvukem.
Vrsek motoru se moc nepovedl a muzou te potkat ventily. Neni to kazda, ale muze se stat. Reseni najdes u Vojty.. pak asi to, co potkalo Fizzera. Pritlacak, volnobezka a par dalsich blbosti. U nej se toho seslo nejak moc. Me treba nepotkalo nic.
Co myslis tim ze se vrsek motoru moc nepovedl? Vsude pisou, ze teprve nahore jede poradne, tak ted nerozumim.
To reseni u Vojty je co? Nejaka uprava? Kdo je Vojta?
Dikes
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Je to sestka, takze to jede jenom nahore..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Hlava motoru, tudiz ventily. Vojta z Motoxn pripravoval F3 na zavody, takze pak vyvinul reseni, aby nepadaly.. levny to asi nebude. Euro4 uz maji hlavu prepracovanou.
Je to sestka, takze to jede jenom nahore..
Tedy model co je uz euro4 problem s hlavou nema a nemusi se u Vojty prepracovavat? Chapu dobre?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Muj "tymovy kolega" na RMZ, ja mam motor vcelku, jen blbne...
To přetočil, nebo prostě jen tak ?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: Tedy model co je uz euro4 problem s hlavou nema a nemusi se u Vojty prepracovavat? Chapu dobre?
Chapes to dobre. Ale nerikam, ze vsechny prvni F3 maji problemy.. dost lidi na tom lita na okruhu a drzi jim to..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Chapes to dobre. Ale nerikam, ze vsechny prvni F3 maji problemy.. dost lidi na tom lita na okruhu a drzi jim to..
Ok. Od ktereho roku jsou tedy euro4? Kolik by mohla kostovat ta uprava u Vojty?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: Ok. Od ktereho roku jsou tedy euro4? Kolik by mohla kostovat ta uprava u Vojty?
Euro4 jsou az od 2016 tusim, mozna 17. Maji ten velkej lauf..
Nevim, jestli jsem to tenkrat dobre pochopil, ale asi 2000e. Ale musel bych se ho radsi zeptat.
Taky pokukuju po kruzitku, ale F3 800. Tam je stejnej problem..
Nejradeji F4 od 2014, ale jsou jeste za raketu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Euro4 jsou az od 2016 tusim, mozna 17. Maji ten velkej lauf..
Nevim, jestli jsem to tenkrat dobre pochopil, ale asi 2000e. Ale musel bych se ho radsi zeptat.
Taky pokukuju po kruzitku, ale F3 800. Tam je stejnej problem..
Nejradeji F4 od 2014, ale jsou jeste za raketu..
2000€ je dost, kdyz prihlednes k tomu, ze by mela byt moto uz od vyroby OK. F4 je fajn, ale litra jsem v kapotazi nechtel. Ta F3 675 co na ni koukam ma 19kkm, takze nejak doufam, ze pokud by byla fadna, tak ze se to snad uz projevilo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kocandak píše: To přetočil, nebo prostě jen tak ?
Jen tak, udajne 40hod po repasi. Ale dělalo se big bore a nevim jestli davali novou ojnici.