kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: Skoda.
MV AGUSTA F3 675 (2012) - pastika nebo raketa?
...at dotaz neumre
Tak zacnem pozitivy.. lehka, lehce ovladatelna, tociva, zabavna s peknym zvukem.
Vrsek motoru se moc nepovedl a muzou te potkat ventily. Neni to kazda, ale muze se stat. Reseni najdes u Vojty.. pak asi to, co potkalo Fizzera. Pritlacak, volnobezka a par dalsich blbosti. U nej se toho seslo nejak moc. Me treba nepotkalo nic.
Petta píše: Tak zacnem pozitivy.. lehka, lehce ovladatelna, tociva, zabavna s peknym zvukem.
Vrsek motoru se moc nepovedl a muzou te potkat ventily. Neni to kazda, ale muze se stat. Reseni najdes u Vojty.. pak asi to, co potkalo Fizzera. Pritlacak, volnobezka a par dalsich blbosti. U nej se toho seslo nejak moc. Me treba nepotkalo nic.
Co myslis tim ze se vrsek motoru moc nepovedl? Vsude pisou, ze teprve nahore jede poradne, tak ted nerozumim.
To reseni u Vojty je co? Nejaka uprava? Kdo je Vojta?
Dikes