Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
nedostalo se ti olej to z toho odvzdušnění kardanu až na kotouč? Já Zadní používám skoro víc než přední a brzdí dobře
Co se týče zadní brzdy, taky se mi trochu zavzdušňuje. Tak kolem 2t.km musím vždy odvzdušňovat. Ale repasovat nebudu, ikdyž to bude určtě přisávat u pedálu brzdy.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Edit po cca 30 minutách:
Tak jsem našel a zjistil, že jazýček od spojkové páčky nedosáhne na ten mikrospínač... protože jsem v mobilu nenašel rozkres, vypodložil jsem jazýček gumovou svorkou tak, aby mi na mikrospínač dosáhl a ten začal správně mikrospínačovat
Teď už zase Stelvio dělá to, co má...
Díky všem za rychlou radu.
Naposledy editováno 29.07.2019 18:44:22
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
4 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Je ok, když mi na volnoběh ukazuje cca 12,8V a když jedu 13,2-13,4V?
Bez zapnutých mlhovek a heftů? Mám natrvalo připojený držák na tomtoma, ale navi tam nebyla nacvaklá. Přijde mi to málo voltíků..
MŮJ NÁZOR: je načatý, vinutí altíku, nebo regulátor, nebo špatná aku. Tímto bych začal. Nejjednodušší je přeměřit odpojenou baterku, pokud možno i zátěžákem. pokud je špatná, mohla by mít velkou zátěž a na volnoběh by to nestíhalo. Pak bych rozpojil obvod od altíku a změřil kolik dává. Měl by dávat snad něco kolem 30 V. Pokud by to bylo OK , tak bych zkusil regulátor. Ale asi fundovanou odpověď by ti dal autoelektrikář. To já nejsem, ale mívám tu smůlu, že mívám pravdu .
Pokud ale na baterce, jak píše Hrnek bude 14V od počátku, tak to je pouze někde v odběrech a bude to OK.
Naposledy editováno 09.09.2019 10:42:18
Při původní baterii mi palubák ukazoval víc, teď takhle. Pravda, jezdím furt s držákem tomtoma a nasazenou navi...a taky teď moto dýl stála. Nechám teda jeden delší výlet svítit jen jedno oko, aby se baterka oživila a případně ji hodím na nabíječku. Pak uvidíme.
GUGO tu vyrobil návod měření pro lamy, ale měřte, když nemáte ani ten měřák. V garáži mám jen zkoušečku s žárovkou..
Ještě jednou díky, ozvu se s výsledkem pro info dalším podobným zoufalcům.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Dokonce jsem na to založil i téma... https://www.motorkari.cz/tema/?t=204402
Teď po víc jak roce a víc jak 10000 km je to pořád stejný. Když přijedu, tak baterka má 12,8V, takže neřeším.
Jinak ty volty na přístrojovce bez zátěže zhruba odpovídají voltům na baterce. Se stoupající zátěží volty na přístrojovce padají rychleji, než je skutečnost na baterce. Při normální jízdě mi to ukazuje mezi 13 a 13,5V, když mám zapnutý hefty a dálkový, tak to padne na budíkách i na 12,4V, ale na baterce je furt přes 13V i na volnoběh.
14,1V jsem viděl jedinkrát - když mi shořela pojistka a zhasly světla
Dle napětí jednotlivých článků, by mělo být únosné max.napětí 14,4V. (rozmezí 13,2-14,4V)
Naposledy editováno 11.09.2019 20:21:19
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Dneska ukazovala většinu času 13,3V, tak to je ještě v rozmezí Plyn na to vliv nemá ale zátěž ano (spíš na měření na budíkách než na napětí na baterce). Když zapneš hefty na první nebo druhý stupeň, tak to napětí na budíkách oscilluje +/- 0,2V podle toho, jak se zapínají a vypínají.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Naposledy editováno 11.09.2019 21:04:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Problémy s volnoběhem většinou souvisí s regulátorem volnoběhu - krokový motorek pro bypas vzduchu nebo jak to popsat je to mezi hrdlama sání ten se prý občas zanese a nechodí jak by měl. Jde to i otestovat v GuzziDiag ( https://www.von-der.../download/GuzziDiag/ ) A taky je chpování volnoběhu citlivý na poctivý seřízení podtlaků nebo lépe anglicky "Throttle body balancing". Mě připadalo že když cokoliv v sání nebylo seřízeno OK nebo třeba něco netěsní - tak vedlejší projev byl "divnej" volnoběh.
To jsou jen takový moje plky tak tě a odborníky prosím ať to berete s nadhledem
No a třeba to spraví čas + Ono a Seto Samovi
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Díky moc.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
K čemu toto slouží Moto Guzzi Sport 1200 8V | Waldaufin | 9 | 20.9.2024 v 19:52 Kohlstein |
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 3 | 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 30 | 16.6.2023 v 07:28 puffybodie |