Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
Podla teho co sem sa docital na af1 od ludi ale aj napr od gabra ktery to aj brzdiva a robi chipy na miru, tak rmto u rsv vyznam zrejme nejaky ma. Obcas nad tym rozmyslam aj ja, ale potom si spomenu ze bych musel do detailu ocistit nadrz zespodu, vyvalit za to par penez, a mjel este vyssi spotrebu jak mam vcil a chut ma prejde.
Co sa tyka zvuku, tak ten sa hodne zlepsil aj vymeny teho nasavaciho snorchlu z prvej mille. Ja jezdim ze stuplama, ale ked temu nalozim tak to z airboxu chrochta aj tak paradne
Inac pro predstavu, tu je tdn kit od ap:
https://www.apriliap...1-to-fit-rsv-98.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
vevixt píše: FiZzeR> Tak tohle by mělo být kvůli tomu aby jsi měl větší objem vzduchu v airboxu,ne? Teda kvůli tomu se to dělá.
Btw nevíte někdo jak má třeba amann řešený sprchy,jestli se nechávají i spodní vstřikovače,jelikož mám přístup ke karbonu,vodnímu paprsku,laseru atd. tak bych možná přes zimu něco kutil ale nechce se mi dávat 20K za ignijet
Btw v uk jeden chlapik vyraba z karbonu take otevrite airboxi pre rsv, vola sa to jolly's carbon tusim. Robi ruzne verzie a tam to je otevrite uz na kompletku. Filtr byva velky molitanovy primo na natrubkoch.
Co sa tyka teploty, tak uz vraj pri nizkej rychlosti je napor dostatecny na to, aby sa teply vzdych od motora nedostaval k sanu. A carbon lepsi tini teplo jak plast.
vevixt píše: oioi01> Hele našel jsem na ebayi 5 roli za asi 250 kč .Já jsem pro ten otevřenej rozhodlej ale až na zimu,chtěl bych to udělat jako to mají u smaltmota že je kolem hrany airboxu těsnění podobný jako je na dveře od auta
Jo a nasel bys nekde link na tu foliu prosim? Ja bych to v zime nalepil na spodek airboxu. Aj tak asi budu muset checknut vulu na ventiloch a vymenit tesneni pod vykem prveho valca.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
krAlik33 píše: Btw v uk jeden chlapik vyraba z karbonu take otevrite airboxi pre rsv, vola sa to jolly's carbon tusim. Robi ruzne verzie a tam to je otevrite uz na kompletku. Filtr byva velky molitanovy primo na natrubkoch.
Co sa tyka teploty, tak uz vraj pri nizkej rychlosti je napor dostatecny na to, aby sa teply vzdych od motora nedostaval k sanu. A carbon lepsi tini teplo jak plast.
Já to udělal z hliníku.
krAlik33> Link ti pošlu ale ještě to nemám vyzkoušený takže za kvalitu neručím Hele mě ten airbox bude dělat kámoš co děla s karbonem každej den takže to svěřím jemu. No a když už bude otevřenej airbox tak se sprchy přímo nabízí. Jen by mi zajímalo jak to má dělaný amann nebo smaltmoto s těma vstřikovačema.
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Už si to nepamatuju, ale nevybavuju si že by to žralo nějak zásadně víc. Kolem sedmi svižně sólo, osm a půl vyjížďky s litrovejma čtyřválama.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Tys to ale asi nemjel odladene na ten box ci ano?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Jinak nevim co s tím děláte, dálky na pohodu jsem s tím jezdil i k šesti...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
vevixt píše: FiZzeR> Já mam gen2 tak tam se do ničeho "naštěstí" srát nemůžu
Tam nejlíp udeláš, když to necháš přepnout na race mapu (map2) a je to
Naposledy editováno 06.08.2019 22:32:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 06.08.2019 22:36:59
oioi01 píše: No s tim cipem asi budu merit teda i spotrebu u toho testovani, jak ctu....
s arrow chipem to nebylo vubec zle, prave sa mi zdalo, ze mi benal v nadrzi vzdycky vydrzi vcelku hodne.
Ale je pravda, ze do teho brna sem nejal uplne na pohodu, ja aj teda neco vazim a ked sem dojel z brna, cvicne sem si premeral tlak v gumach a vzadu sem mjel okolo ubohych 2atm.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |