1 reakcí na tento příspěvek co tam patři
1 reakcí na tento příspěvek co tam patři
Motory PUCH mají určité odlišnosti. V případě GO motoru je třeba si pohlídat osazení(orientaci) gufer. Na straně u zapalování je dvoubřité gufero ,klasicky rovnou stranou ven,pružinky dovnitř.Na druhé straně u spojky je také dvoubřité gufero, ale obráceně! Pružinky směrují ven do olejové lázně. U hnacího kolečka se používá jednobřité(levnější) gufero a z výroby směřují pružinky ven. Osobně si myslím,že na rozdíl od klikové skříně zde na orientaci tak nezáleží. Co se výměny týče ,sázel bych na jistotu a raději motor půlil. Jde to krásně.Náplň 2 dcl oleje nikdy celá přes vadné gufero nevyteče. To spíše vykape na straně netěsného krytu rozběhové spojky. Asi tak moje zkušenost. J.B.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM SX 50 zapalování Manet Korado | MikyKorado | 0 | 19.1.2024 v 18:52 MikyKorado |
Čištění nádrže Manet Korado | Ezmo | 4 | 22.12.2023 v 18:52 Zdenalbenal |
Volnoběh - Manet Korado 70CCM Manet Korado | MikyKorado | 7 | 21.12.2023 v 17:14 MikyKorado |
Úprava Manet Korado | Ezmo | 4 | 21.12.2023 v 08:45 rg250 |
Úprava Manet Korado | Ezmo | 0 | 20.12.2023 v 15:16 Ezmo |