chci Vás požádat o radu. Před nedávnem jsem koupil položeného Monstra 620, začínám ho dávat pomalu dohromady. Dle TP jde o Monstra 620 i.e. přihlášen 5/2002
Nyní mi začala dělat problémy jízda konstantní rychlostí, motor cukal, na světlech chcípl. Vzhledem k tomu, že jdu dělat tlumiče, rozhodl jsem se rovnou vyčistit palivovou soustavu, ale po shození nádrže, si úplně nejsem jistý co mám. Jedná se o 620 i.e. nebo klasickou 600?



A ještě dotaz, jsou stejné karbce mezi 600, 750 a 900?
Když jsem projížděl servisní manuály, přijde mi, že mám vypínače spolu se sytičem na řídítkách z M600 a snad i airbox a karbce?
Při kontrole VIN jsem zjistil, že všechny na rámu sedí, číslo motoru má být dle manuálu snad 12ti místné, já mám jen 620 EU.

Prosím o radu, co jsem to vlastně koupil?


Omlouvám se za fotky, jsou to momentky a fotky pro posílení mé paměti, ať vím, kde co zapojit...









Naposledy editováno 26.07.2019 10:42:26
1 reakcí na tento příspěvek Je to Monster 600 nebo 620 ie
1 reakcí na tento příspěvek Je to Monster 600 nebo 620 ie
1 reakcí na tento příspěvek Je to Monster 600 nebo 620 ie
Napadá mě, nemůže to být rám z 620 a motor ze 600? Na rámu všechny VINka sedí a nepřijdou mi přeražené. Dle manuálu má být typ/číslo motoru vlevo dole na boku, má mít více znaků ale já tam mám jen 620 EU, jestli tohle není přeražené?
V předu jsou taky 2 kotouče, to 600 měla jeden dle foto?
To někdo poslal ze silnice stylem pana-orel, ne?

Naposledy editováno 26.07.2019 13:20:35
Řezníík píše: Velký TP ještě nemám u sebe, je u bývalého majitele. Psal jsem mu, ať mi pošle alespoň foto.
Napadá mě, nemůže to být rám z 620 a motor ze 600? Na rámu všechny VINka sedí a nepřijdou mi přeražené. Dle manuálu má být typ/číslo motoru vlevo dole na boku, má mít více znaků ale já tam mám jen 620 EU, jestli tohle není přeražené?
V předu jsou taky 2 kotouče, to 600 měla jeden dle foto?
600 měla dva, 600 dark (oholená low cost) měla jeden
Hele nevím jak to přesně bylo s monstery v době nástupu vstřikování když se to míchalo jak v továrně byly naskladněné díly ale podle mě tu mášinu někdo uhnal a dával do kupy z toho co bylo zrovna dostupné... Nadruhou stranu pokud byla za dobrou cenu a motor jede plynule tak no stres...
1 reakcí na tento příspěvek Je to Monster 600 nebo 620 ie
edit: origo ražba na M 620 r.v. 2003

je tu možnost zkusit nějakým způsobem změřit zdvih motoru přes závit svíčky, ale to asi půjde dost naprd když je do strany a rozdíly jsou v mm, nebo jak jsou na tom rozdíly v karburátorech? Průměr difuzoru a natryskování? Porovnáním s manuálama by šlo určit o kterej motor se jedná..
Naposledy editováno 26.07.2019 20:27:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to Monster 600 nebo 620 ie
1 reakcí na tento příspěvek Je to Monster 600 nebo 620 ie

..ze to ma prebouchny cislo by me asi tolik nesralo, na cislo motoru se prej uz vubec nekouka (taky jsem koukal, kdyz jsem kvuli tomu na TK sundaval laminat a bylo mi receno ze se s tim sundavam zbyecne


kerut píše: tak jasne, ie=iniezione elettronica=po taliansku strikacka
..ze to ma prebouchny cislo by me asi tolik nesralo, na cislo motoru se prej uz vubec nekouka (taky jsem koukal, kdyz jsem kvuli tomu na TK sundaval laminat a bylo mi receno ze se s tim sundavam zbyecne ).. ale ty membrany by me teda sraly
Cislo se neřeší, pokud ho mas z TP “vymazané” pokud ne, musi sedet. Pokud v TP cislo motoru nemas tak i tak musi sedet typ motoru a ten je “zakodovanej” v čísle motoru - predpokladam, ze typ motoru je prave to cislo co tam nekdo vybouchal...
Tahle motorka pri troše smuly neprojde evidenckou/stk
Motorka je nejspis 620ie ktery umrel motor a ten kdo to opravoval nesehnal stejnej, tak tam narouboval obyc 600 s karbcema. Nejspis bude i nejakym zpusobem prebastlena elektrika.
Naposledy editováno 27.07.2019 01:04:45



Určitě je to motor 600,u 620 by nedávalo smysl vybrušovat původní číslo.
Překlepání čísla na rozumně vypadající není zas takový problém.
Pochybuju že bude na STK někdo řešit jestliže je to karbec nebo stříkačka.
Přestavba na stříkačku není nic nějak náročného.
Pokud byla mašina za dobrý peníz, osobně bych si ji nechal,a sehnal bloky, část nebo celý motor z 620(patří mezi nejlevnější motory co se dají koupit) a přecházel to zas na stříkačku. A ideálně si vyptal adekvátní slevu u prodávajícího.
Naposledy editováno 28.07.2019 11:28:08

Předělávat na stříkačku, vyměnit svazek, shánět motor a ostatní, aby z toho byla zase 620 i.e. To už musí být dotyčný fakt masochysta, aby do tohodle dobrovolně šel

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati monster 600 dark 1999 Ducati Monster 600 | Blahoš | 27 | 28.4.2025 v 13:02 Anti |
Ducati monster 600 dark 1999 nestar... Ducati Monster 600 | Blahoš | 26 | 8.4.2025 v 19:49 Blahoš |
Klepanie Ducati Monster 600 | jastrab135 | 21 | 4.4.2025 v 13:53 Blahoš |
Ducati Monster 750 koupě Ducati Monster 750 | Zohanys | 12 | 15.3.2025 v 22:44 mmme |
Nefunkční blinkry ducati monster 62... Ducati Monster 620 | Jakub6390 | 4 | 3.11.2023 v 09:12 Jakub6390 |