kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Petta> nevymyslej ...podívej se jakej je rozdíl mezi Autama v Asii, Evropě a USA … V Asii se jmenuje Toyota Camry stejně, ale je to ergonomicky a designem dost jiný auto. Tyhle nuance dělají prodeje a ta PR strategie je zcela neznámá pro ně. Proč by to vyvíjeli, když to můžou dostat pomocí finanční fůze a celou parádou...
Tak zrovna americkej trh je specifickej svyma narokama a evropsky auta musi byt prizpusobena jejim potrebam. Vzhledu nevyjimaje.. to, ze se chtej nasrat do Evropy je fakt. Kazdy podil dobrej a ze nas nemaji v lasce, to neni tajemstvi, ale paktovat se s nama, to jo.. ono to bude mit svuj vyvoj, tipuju..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A ty "dojmy" že nás nemaj rádi a chtěj jen ojebat … je to země od země, kupovali jsme stroje z Taiwanu a tam nemůžu na jednání a spolupráci říct křivý slovo...a sami Taiwanci říkali, že Čína je nebezpečnej trh...
Tifone píše: Pánové nohama zpět na zem. Číňan kvalitu umí už dávno. Ale pak je zhruba stejně drahej jako evropa. Takže zatím nás jakž takž chrání přepravní vzdálenost a tím narůstající cena. To co sem dováží obchodníci je jen a jen o výhodné ceně.Na kvalitu nikdo nekouká.Hlavní motivace je zisk.
přesně … ve chvíli, kdy budou dodržovat zákony (pracovní trh a Ekologii - dřív nebo později musej) a kvalitu, nebudou o nic levnější... a Číňan udělá jen to co si kdo nastaví jako mustr a zaplatí za to.
Naposledy editováno 25.07.2019 16:13:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Petta> Asiati jsou dost jinej svět..."nemaj" v lásce... já třeba nebyl v Číně ...tam nevím...ale na Taiwanu jsou všechny reklamy na auta, motorky, řasenky točený s lidma s Evropy (resp. "kulatejma" očima) … a svého času si tam mohl v devadesátých bejt placenej firmou, u který si jen mlčky chodil na jednání "jakože" mají amerického odborníka...
A ty "dojmy" že nás nemaj rádi a chtěj jen ojebat … je to země od země, kupovali jsme stroje z Taiwanu a tam nemůžu na jednání a spolupráci říct křivý slovo...a sami Taiwanci říkali, že Čína je nebezpečnej trh...
Taiwan neni Cina a Cinani maji trochu jiny postaveni na trhu potazmo ve svete. Takze to driv nebo pozdeji muze byt za hoodne dlouho, jestli vubec.. navic jedou elektriku ve velkym. A co delaji doma se zamestnanci, do toho si jen tak kecat nedaji. Z vypraveni znameho vim, ze nejaka vstupni a vystupni kontrola funguje, pokud je zadavatel ze Zapadu, ale to je vsechno, do ceho muze taky zasahovat. Jak a kdo to vyrabi ho ani nezajima, natoz aby kontroloval, jestli dodrzuji "zakonik prace".. Jestli vubec neco takoveho v Cine existuje..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Petta> spíš si myslím že pomaloučku polehoučku na to budou "tlačit" sami zaměstnanci,aby se jim zlepšovala životní úroveň.Ono v evropě to taky nebylo ze dne na den
To doufam, je to fakt peklo a jsem rad, ze jsem, kde jsem.. i kdyz taky picuju, ale..
https://www.idnes.cz...53000_zahranicni_abr
Oni potrebujou pro svůj úspěch evropskej ksicht,páč se jim to u nich pak lip prodává,takže bych řek,ze je to výhodný oboustranně.Treba sou u nich taky tradicionalisti nasrany kam to u nich spěje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: z.a.j.o.c.h> jenže ve chvíli, kdy ti teče do bot, nemáš provozní kapitál a věřitelský banky ti vyhrožujou insolvencí … se asi chytneš jakýhokoli stébla.
To že Číňan nasaje technologii ale hlavně marketingovo-designový informace o Evrpoským zákazníkovi (o to jim jde hlavně) je zcela jasný ...pojede to pak jako protržená přehrada
Tak KTM to třeba za potřebí neměla, Bawec jakbysmet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: On Timur neni zadnej pitomec a vi, jak dostat zpatky prachy, co napumpoval do Agusty..
Jinak souhlas s Zajochem, je to smlouva s dablem.
Ocenuju Triumph a Norton, ze stoji pouze na vlastnich nohach..
A kdyz uz jsem je nakous, tak se tesim na ty jejich sporty, Daytona 765 a SS 650..
Nechci ti kazit iluze ale Norton prodal svou 650 Zhongshengu a Triumph jedná s Indama...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Tak KTM to třeba za potřebí neměla, Bawec jakbysmet...
Pokud vim tak KTM patri z 45-48% nejvetsimu indickemu vyrobci skutru.
A BMW
www.motorkari.cz/clanky/clanky-predstavujeme/tvs-velky-indicky-hrac-co-si-placnul-s-bmw-40986.html
Naposledy editováno 25.07.2019 20:42:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Pokud vim tak KTM patri z 45-48% nejvetsimu indickemu vyrobci skutru.
A BMW
www.motorkari.cz/clanky/clanky-predstavujeme/tvs-velky-indicky-hrac-co-si-placnul-s-bmw-40986.html
To já vím ale psal jsem že si nemyslím že by to v jejich případě byla nutnost z důvodu nedostatku financí...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
e: aspoň že ta Jawa pořád drží
Naposledy editováno 25.07.2019 21:04:59
z.a.j.o.c.h píše: To já vím ale psal jsem že si nemyslím že by to v jejich případě byla nutnost z důvodu nedostatku financí...
Jo jo tak to jsem spatne pochopil. Ale nikdo z nas nevidi do financi a ani do pozadi deni v moto prumyslu.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tifone> Nepatřila náhodou Ducati americký investiční skupině,když vymejsleli MTS ?
V osmdesátých to byla jakási VM Group, pak Cagiva alias Casdtiglionovci, pak Texas Pacific Group USA a pak více méně přes pár skupin až k Audi... Myslím, že zlatá Agusta
Já měl na mysli spíš ten AUTOmotive. Jaguar, Volvo atd
A že je to hra s ohněm je jasný
Naposledy editováno 26.07.2019 07:03:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nicméně konstruktéra bych tam dělat nechtěl , dělají 13h deně a 6dnů v týdnu . Čína strašně hřeší na dostupnost lidí, nelíbí se ti to, máme dalších 100v zásobě...
A jako evropani bych řekl že na tom jsme jsme asi z cizinců nejlépe, nicméně už si z nás taky nesednou na zadek jako dřív...
Naposledy editováno 26.07.2019 09:45:57