globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.7.2019 v 09:45 | Nahoru | #1
Jen k té Číně a Tajwanu, v neděli jsem se od tamtud vrátil (týden jsem tam jezdil po nástrojárnách). Jako fakt to tam kvalitativně jde hrozně nahoru, jo je pár věcí kde to vázne a většinou je to dáno asi jejich mentalitou, ale ve vybavení se už s evropu dávno srovnají. Překvapivě v číně ty nástrojárny působili lepším dojmem než na TW, ale řekl bych že TW vede spíše v kvalifikaci lidí.
Nicméně konstruktéra bych tam dělat nechtěl , dělají 13h deně a 6dnů v týdnu . Čína strašně hřeší na dostupnost lidí, nelíbí se ti to, máme dalších 100v zásobě...
A jako evropani bych řekl že na tom jsme jsme asi z cizinců nejlépe, nicméně už si z nás taky nesednou na zadek jako dřív...

Naposledy editováno 26.07.2019 09:45:57

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.7.2019 v 09:50 | Nahoru | #2

Mambo píše: Jen k té Číně a Tajwanu, v neděli jsem se od tamtud vrátil (týden jsem tam jezdil po nástrojárnách). Jako fakt to tam kvalitativně jde hrozně nahoru, jo je pár věcí kde to vázne a většinou je to dáno asi jejich mentalitou, ale ve vybavení se už s evropu dávno srovnají. Překvapivě v číně ty nástrojárny působili lepším dojmem než na TW, ale řekl bych že TW vede spíše v kvalifikaci lidí.
Nicméně konstruktéra bych tam dělat nechtěl , dělají 13h deně a 6dnů v týdnu . Čína strašně hřeší na dostupnost lidí, nelíbí se ti to, máme dalších 100v zásobě...
A jako evropani bych řekl že na tom jsme jsme asi z cizinců nejlépe, nicméně už si z nás taky nesednou na zadek jako dřív...



No me jako evropskému konstruktérovi reknou 10-15E na hodinu, jinak ze to daj cinanovi... tak radsi nedelam nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.7.2019 v 12:09 | Nahoru | #3

Mambo píše: Jen k té Číně a Tajwanu, v neděli jsem se od tamtud vrátil (týden jsem tam jezdil po nástrojárnách). Jako fakt to tam kvalitativně jde hrozně nahoru, jo je pár věcí kde to vázne a většinou je to dáno asi jejich mentalitou, ale ve vybavení se už s evropu dávno srovnají. Překvapivě v číně ty nástrojárny působili lepším dojmem než na TW, ale řekl bych že TW vede spíše v kvalifikaci lidí.
Nicméně konstruktéra bych tam dělat nechtěl , dělají 13h deně a 6dnů v týdnu . Čína strašně hřeší na dostupnost lidí, nelíbí se ti to, máme dalších 100v zásobě...
A jako evropani bych řekl že na tom jsme jsme asi z cizinců nejlépe, nicméně už si z nás taky nesednou na zadek jako dřív...



Každý den se v kolbence seru s jejich výtvorama (nástrojema) . Dneska se sem v rámci úspor času vozí i neustrojený nástroje médiama a co na tom tam vyvzorkujou nechápu. Nám z toho pak padá něco jinýho než je ze vzorkování . Určitě se hodně posunuli, ale o přemýšlení a práci rukama je to na pytel. Vyfrézovat na CNC to zvládne opice, ale udělat pně funkční nástroj na který nesáhneš mimo údržbu milion zdvihů si nechám zdát. Je to o prachách o ničem jiným, ušetří se až 70% nákladů oproti Evropě, projekťáci shrábnou ušetřený procenta a výroba se při opravách může pak zježit, ale to je z jinýho balíčku peněz.

Naposledy editováno 26.07.2019 12:11:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist