bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 15:21 | Nahoru | #61651

t_freedom píše: Petta> nevymyslej ...podívej se jakej je rozdíl mezi Autama v Asii, Evropě a USA … V Asii se jmenuje Toyota Camry stejně, ale je to ergonomicky a designem dost jiný auto. Tyhle nuance dělají prodeje a ta PR strategie je zcela neznámá pro ně. Proč by to vyvíjeli, když to můžou dostat pomocí finanční fůze a celou parádou...


Tak zrovna americkej trh je specifickej svyma narokama a evropsky auta musi byt prizpusobena jejim potrebam. Vzhledu nevyjimaje.. to, ze se chtej nasrat do Evropy je fakt. Kazdy podil dobrej a ze nas nemaji v lasce, to neni tajemstvi, ale paktovat se s nama, to jo.. ono to bude mit svuj vyvoj, tipuju..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 15:48 | Nahoru | #61652
Pánové nohama zpět na zem. Číňan kvalitu umí už dávno. Ale pak je zhruba stejně drahej jako evropa. Takže zatím nás jakž takž chrání přepravní vzdálenost a tím narůstající cena. To co sem dováží obchodníci je jen a jen o výhodné ceně.Na kvalitu nikdo nekouká.Hlavní motivace je zisk.

Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 15:49 | Nahoru | #61653
Jo skláři by mohli vyprávět jak naučili číňany dělat kvalitní sklo a jak pak dopadli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 15:52 | Nahoru | #61654
Petta> Asiati jsou dost jinej svět..."nemaj" v lásce... já třeba nebyl v Číně ...tam nevím...ale na Taiwanu jsou všechny reklamy na auta, motorky, řasenky točený s lidma s Evropy (resp. "kulatejma" očima) … a svého času si tam mohl v devadesátých bejt placenej firmou, u který si jen mlčky chodil na jednání "jakože" mají amerického odborníka...
A ty "dojmy" že nás nemaj rádi a chtěj jen ojebat … je to země od země, kupovali jsme stroje z Taiwanu a tam nemůžu na jednání a spolupráci říct křivý slovo...a sami Taiwanci říkali, že Čína je nebezpečnej trh...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 15:54 | Nahoru | #61655

Tifone píše: Pánové nohama zpět na zem. Číňan kvalitu umí už dávno. Ale pak je zhruba stejně drahej jako evropa. Takže zatím nás jakž takž chrání přepravní vzdálenost a tím narůstající cena. To co sem dováží obchodníci je jen a jen o výhodné ceně.Na kvalitu nikdo nekouká.Hlavní motivace je zisk.



přesně … ve chvíli, kdy budou dodržovat zákony (pracovní trh a Ekologii - dřív nebo později musej) a kvalitu, nebudou o nic levnější... a Číňan udělá jen to co si kdo nastaví jako mustr a zaplatí za to.

Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 16:12 | Nahoru | #61656
Občas používám na obrábění svinské oceli plátky z Taiwanu a kvalira super. To samé Korejské. Velké zklamání pro mě byl Waltr. A byl horší než noname Čína ale asi tak 5x dražší. Někdy mě připadá že ty evropské firmy žijí z minulosti zatím co ty asijské makaj na zlepšování se. Možná proto aby taky jednou žily z minulosti

Naposledy editováno 25.07.2019 16:13:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 16:14 | Nahoru | #61657

t_freedom píše: Petta> Asiati jsou dost jinej svět..."nemaj" v lásce... já třeba nebyl v Číně ...tam nevím...ale na Taiwanu jsou všechny reklamy na auta, motorky, řasenky točený s lidma s Evropy (resp. "kulatejma" očima) … a svého času si tam mohl v devadesátých bejt placenej firmou, u který si jen mlčky chodil na jednání "jakože" mají amerického odborníka...
A ty "dojmy" že nás nemaj rádi a chtěj jen ojebat … je to země od země, kupovali jsme stroje z Taiwanu a tam nemůžu na jednání a spolupráci říct křivý slovo...a sami Taiwanci říkali, že Čína je nebezpečnej trh...


Taiwan neni Cina a Cinani maji trochu jiny postaveni na trhu potazmo ve svete. Takze to driv nebo pozdeji muze byt za hoodne dlouho, jestli vubec.. navic jedou elektriku ve velkym. A co delaji doma se zamestnanci, do toho si jen tak kecat nedaji. Z vypraveni znameho vim, ze nejaka vstupni a vystupni kontrola funguje, pokud je zadavatel ze Zapadu, ale to je vsechno, do ceho muze taky zasahovat. Jak a kdo to vyrabi ho ani nezajima, natoz aby kontroloval, jestli dodrzuji "zakonik prace".. Jestli vubec neco takoveho v Cine existuje..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 16:46 | Nahoru | #61658
Petta> PRÁCE JE ZÁKON!!!!!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 16:53 | Nahoru | #61659
Petta> spíš si myslím že pomaloučku polehoučku na to budou "tlačit" sami zaměstnanci,aby se jim zlepšovala životní úroveň.Ono v evropě to taky nebylo ze dne na den

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 17:01 | Nahoru | #61660

Tifone píše: Petta> spíš si myslím že pomaloučku polehoučku na to budou "tlačit" sami zaměstnanci,aby se jim zlepšovala životní úroveň.Ono v evropě to taky nebylo ze dne na den


To doufam, je to fakt peklo a jsem rad, ze jsem, kde jsem.. i kdyz taky picuju, ale..

Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 18:04 | Nahoru | #61661
Například:
https://www.idnes.cz...53000_zahranicni_abr

Oni potrebujou pro svůj úspěch evropskej ksicht,páč se jim to u nich pak lip prodává,takže bych řek,ze je to výhodný oboustranně.Treba sou u nich taky tradicionalisti nasrany kam to u nich spěje

Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 18:46 | Nahoru | #61662
Nedávno jsem viděl dokument o Číně a oni skutečně chtějí žít Evropský den. Dovolené,auta,domy... asi budeme ještě koukat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 19:10 | Nahoru | #61663

t_freedom píše: z.a.j.o.c.h> jenže ve chvíli, kdy ti teče do bot, nemáš provozní kapitál a věřitelský banky ti vyhrožujou insolvencí … se asi chytneš jakýhokoli stébla.

To že Číňan nasaje technologii ale hlavně marketingovo-designový informace o Evrpoským zákazníkovi (o to jim jde hlavně) je zcela jasný ...pojede to pak jako protržená přehrada



Tak KTM to třeba za potřebí neměla, Bawec jakbysmet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 19:11 | Nahoru | #61664

Petta píše: On Timur neni zadnej pitomec a vi, jak dostat zpatky prachy, co napumpoval do Agusty..

Jinak souhlas s Zajochem, je to smlouva s dablem.
Ocenuju Triumph a Norton, ze stoji pouze na vlastnich nohach..

A kdyz uz jsem je nakous, tak se tesim na ty jejich sporty, Daytona 765 a SS 650..



Nechci ti kazit iluze ale Norton prodal svou 650 Zhongshengu a Triumph jedná s Indama...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 19:40 | Nahoru | #61665

z.a.j.o.c.h píše: Nechci ti kazit iluze ale Norton prodal svou 650 Zhongshengu a Triumph jedná s Indama...


Vim, vim, ale porad jim patri 100%, aspon prozatim..
A Norton se nechal slyset, ze to tak zustane..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 20:39 | Nahoru | #61666

z.a.j.o.c.h píše: Tak KTM to třeba za potřebí neměla, Bawec jakbysmet...


Pokud vim tak KTM patri z 45-48% nejvetsimu indickemu vyrobci skutru.
A BMW
www.motorkari.cz/clanky/clanky-predstavujeme/tvs-velky-indicky-hrac-co-si-placnul-s-bmw-40986.html

Naposledy editováno 25.07.2019 20:42:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 21:01 | Nahoru | #61667

Tifone píše: Pokud vim tak KTM patri z 45-48% nejvetsimu indickemu vyrobci skutru.
A BMW
www.motorkari.cz/clanky/clanky-predstavujeme/tvs-velky-indicky-hrac-co-si-placnul-s-bmw-40986.html



To já vím ale psal jsem že si nemyslím že by to v jejich případě byla nutnost z důvodu nedostatku financí...

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 21:02 | Nahoru | #61668
Zrovna to BMW je pořád BMW, že jim indové montují rozpočtovky, nebo loncin dělá nějaký motory do nějakýho "středního" modelu až tolik neznamená. Ducna už změnila majitele víckrát, protože by se sami dávno zahrabali, Agustu mají rusáci, KTM indové, Husqvarnu si taky přehazovali jak horkej brambor atd...

e: aspoň že ta Jawa pořád drží

Naposledy editováno 25.07.2019 21:04:59

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 21:13 | Nahoru | #61669
Kocandak> Tak jedina Ducna se z toho dostala sama diky MTS1200 a pak teprve šla z ruky do ruky ale stale v evropske rezii.
Zasr BMW kolaboruje.
No a Jawa to je stálice

Naposledy editováno 25.07.2019 21:16:11

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 21:15 | Nahoru | #61670

z.a.j.o.c.h píše: To já vím ale psal jsem že si nemyslím že by to v jejich případě byla nutnost z důvodu nedostatku financí...


Jo jo tak to jsem spatne pochopil. Ale nikdo z nas nevidi do financi a ani do pozadi deni v moto prumyslu.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 21:15 | Nahoru | #61671
Tak zkusíme tři hrnky z Anglie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 21:17 | Nahoru | #61672
JollyJoker> pěkná anglicanka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.7.2019 v 22:10 | Nahoru | #61673
Tifone> Nepatřila náhodou Ducati americký investiční skupině,když vymejsleli MTS ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.7.2019 v 06:46 | Nahoru | #61674

zmulin píše: Tifone> Nepatřila náhodou Ducati americký investiční skupině,když vymejsleli MTS ?



V osmdesátých to byla jakási VM Group, pak Cagiva alias Casdtiglionovci, pak Texas Pacific Group USA a pak více méně přes pár skupin až k Audi... Myslím, že zlatá Agusta

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.7.2019 v 06:54 | Nahoru | #61675

Kocandak píše:

e: aspoň že ta Jawa pořád drží



tím si mě po ránu rozbil

Milovníci Italských krásek

26.7.2019 v 07:02 | Nahoru | #61676
Jinak to že amíci Ducknu zachránili, to je asi fakt. A asi i to jak psal FiZzeR, že u BMW je ta spolupráce hnaná udržením zisků a toku peněz.
Já měl na mysli spíš ten AUTOmotive. Jaguar, Volvo atd
A že je to hra s ohněm je jasný

Naposledy editováno 26.07.2019 07:03:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.7.2019 v 07:46 | Nahoru | #61677
z.a.j.o.c.h> zmulin> dobra chlapci dostali jste me. Ale furt to nejsou sikmoocka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.7.2019 v 09:18 | Nahoru | #61678
Tifone> ono je to asi spíš jedno... Za 20 let do kdy to firmu položí už se stejně spalováky dělat nebudou

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.7.2019 v 09:44 | Nahoru | #61679

t_freedom píše: Tifone> ono je to asi spíš jedno... Za 20 let do kdy to firmu položí už se stejně spalováky dělat nebudou


myslím že se dělat budou. Zatím není adekvátní náhrada.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.7.2019 v 09:45 | Nahoru | #61680
Jen k té Číně a Tajwanu, v neděli jsem se od tamtud vrátil (týden jsem tam jezdil po nástrojárnách). Jako fakt to tam kvalitativně jde hrozně nahoru, jo je pár věcí kde to vázne a většinou je to dáno asi jejich mentalitou, ale ve vybavení se už s evropu dávno srovnají. Překvapivě v číně ty nástrojárny působili lepším dojmem než na TW, ale řekl bych že TW vede spíše v kvalifikaci lidí.
Nicméně konstruktéra bych tam dělat nechtěl , dělají 13h deně a 6dnů v týdnu . Čína strašně hřeší na dostupnost lidí, nelíbí se ti to, máme dalších 100v zásobě...
A jako evropani bych řekl že na tom jsme jsme asi z cizinců nejlépe, nicméně už si z nás taky nesednou na zadek jako dřív...

Naposledy editováno 26.07.2019 09:45:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist