kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Frenky & Fizz meli ste to prodat dokud byl cas! :D
www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/mv-agusta/mv-agusta-si-placla-s-cinskym-loncinem-42068.html
Naposledy editováno 25.07.2019 11:16:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Btw třeba benellce to docela pomohlo
Naposledy editováno 25.07.2019 11:26:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: dejf.> Chtěj to mmj stavět na osmikile, čili víc náhradních dílů a nejspíš i v lepší kvalitě. Jsem spokojen
kdo by to byl pred par lety rek, ze kdyz si evropskou fabriku veme pod kridla cina, ze se zlepsi kvalita:D Kam ten svet speje...
FiZzeR píše: dejf.> Btw třeba benellce to docela pomohlo
Vod Benelli sem v poslednich letech videl jenom samy mensi mrdky v cinskym stylu.
Naposledy editováno 25.07.2019 11:28:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Je to jenom kolchoz, jak vytahnout ze sikmookejch prachy.. zadny prevzeti..
exactement…
každej to ví, jen se tu hecuje... přijde Vám že by jaguar, nebo volvo zásadně zindičtilo, nebo zčínštilo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A k tý kvalitě, Číňani se moc rychle učej… už dnes dělaj kvalitní, leč levně udělaný auta. Počkejme dalších 10let a budem valit bulvy...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Je to jenom kolchoz, jak vytahnout ze sikmookejch prachy.. zadny prevzeti..
To jo, cinsky obchodnici jsou znamy tim ze se nechavaj ojebavat od evropanu ...
Kdyz uz tak oboustranne vyhodnej obchod.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: To jo, cinsky obchodnici jsou znamy tim ze se nechavaj ojebavat od evropanu ...
Kdyz uz tak oboustranne vyhodnej obchod.
Oboustranně, jo? Číňan má prachy, Ital je potřebuje. Kdo tahá za delší konec lana?
"Luxusní" výrobci si sami živí konkurenci - tím že kšeftujou s šikmovokejma, počínaje přesunem výroby kvůli nákladům a tímhle konče... Číňan není debil, nasaje know-how a dokáže vyrábět totéž ve srovnatelné kvalitě za (zatím ještě) podstatně míň.
Naposledy editováno 25.07.2019 13:25:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Oboustranně, jo? Číňan má prachy, Ital je potřebuje. Kdo tahá za delší konec lana?
"Luxusní" výrobci si sami živí konkurenci - tím že kšeftujou s šikmovokejma, počínaje přesunem výroby kvůli nákladům a tímhle konče... Číňan není debil, nasaje know-how a dokáže vyrábět totéž ve srovnatelné kvalitě za (zatím ještě) podstatně míň.
Chvilku to ještě potrvá, viz. KTM a CF Moto, ale podle mě si za pár let ty všichni chytří manažeři budou drbat hlavy, že s číňanama a indama paktovali
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To že Číňan nasaje technologii ale hlavně marketingovo-designový informace o Evrpoským zákazníkovi (o to jim jde hlavně) je zcela jasný ...pojede to pak jako protržená přehrada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: To jo, cinsky obchodnici jsou znamy tim ze se nechavaj ojebavat od evropanu ...
Kdyz uz tak oboustranne vyhodnej obchod.
On Timur neni zadnej pitomec a vi, jak dostat zpatky prachy, co napumpoval do Agusty..
Jinak souhlas s Zajochem, je to smlouva s dablem.
Ocenuju Triumph a Norton, ze stoji pouze na vlastnich nohach..
A kdyz uz jsem je nakous, tak se tesim na ty jejich sporty, Daytona 765 a SS 650..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: z.a.j.o.c.h> jenže ve chvíli, kdy ti teče do bot, nemáš provozní kapitál a věřitelský banky ti vyhrožujou insolvencí … se asi chytneš jakýhokoli stébla.
To že Číňan nasaje technologii ale hlavně marketingovo-designový informace o Evrpoským zákazníkovi (o to jim jde hlavně) je zcela jasný ...pojede to pak jako protržená přehrada
Ja ti nevim.. ze by si Cinan v dnesni dobe neporadil sam nebo nepreplatil vyvojare, kteri to dostanou na uroven evropskych znacek? Spis za tim vidim jiny pohnutky. A bojim se, aby se to Evrope jednou nevymstilo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: z.a.j.o.c.h> jenže ve chvíli, kdy ti teče do bot, nemáš provozní kapitál a věřitelský banky ti vyhrožujou insolvencí … se asi chytneš jakýhokoli stébla.
Spíš chamtivej kapitalismus jednadvacátého století bez ohledu na udržitelnost - co nejvíc v černejch číslech TEĎ HNED stůj co stůj a po nás potopa ("až to padne, nám už to bude fuk, páč už budeme mít nahrabáno")
Petta píše: Ja ti nevim.. ze by si Cinan v dnesni dobe neporadil sam nebo nepreplatil vyvojare, kteri to dostanou na uroven evropskych znacek? Spis za tim vidim jiny pohnutky. A bojim se, aby se to Evrope jednou nevymstilo..
A proč by to dělal, když to za něj vymyslej vývojáři cizí a on přijde rovnou k hotovýmu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Spíš chamtivej kapitalismus jednadvacátého století bez ohledu na udržitelnost - co nejvíc v černejch číslech TEĎ HNED stůj co stůj a po nás potopa ("až to padne, nám už to bude fuk, páč už budeme mít nahrabáno")
já si to apriori nemyslím... já si myslím, že v 90' se manageři všech automobilek smáli KIAe a Hnůjdaji … Sonáta, Accent aj. No a po pěti letech najednou začali ztrácet a po 10 letech začali mít strach. Já myslím, že je podcenili a pak potili krev aby to udrželi - prodeje.
No a některý automobilky to prostě obecně zaspali ...podívej na infoteiment volva po r. 2004- 2006 ...twl to byla fakt hrůza. V době kdy Medvěd začal bejt sexy bylo furt volvo stejný ...až po 2015 se tam začalo masivně něco dělat … podle mě se posrali ze SAABa...