V létě jsem tam měl nastaveno od předch.majitele:
3.pozice(od vrchu) jehla 4373
450 hl.tryska
35 vzdušník
2 otáčky bohatost směsi
Za jízdy nebo při pozvolné akceleraci(otevření plynu 1/4-1/2) se motor jakoby "hádá"(něco jako když je v omezovači)
Naposledy editováno 21.09.2017 06:59:12
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)
tak koumal dle tabulky tak bych se nebál dat hlavní trysku 480,..kámoš ted pořídil 2017 tak přesně zjistím co jezdí za setup,..
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)
Já to tak taky měl...a motorka byla hrozně bohatá a ulejvala se. Tobě to tak taky dělá?
Dal jsem trysku 440 a jehlu o jednu drážku utopil. Pořád to není ono, ale je to určitě lepší. I spotřeba se podle mě zlepšila. Předtím to žralo jak tank...teď jak poloviční tank.
Pořád se mi ale ulejvá , když ji nechám déle na volnoběh. Dal jsem volnoběžku 30 a mělo to takvou hádavou díru při otevírání přívěry. Takže jsem to vrátil zpátky a zatím jezdím toto:
2. pozice z vrchu 4373
440
35
2 otáčky
Dokonalé to ale ještě není.
Naposledy editováno 18.09.2017 12:48:11
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)
Naposledy editováno 20.09.2017 20:21:50
Naposledy editováno 21.09.2017 07:21:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)
mikespikes píše: Ještě jedna věc, nepadají mi volnoběžné otáčky rychle dolů. Falešné přisávání?Příruba nemá praskliny a gufero motoru by mělo být ok,pač to nehulí a nefluše hafo oleje z výfuku.Přeci jen je to nový karbec 25mth(ikdyž Mikuni),šoupátko má vůli, ale to je asi standartní.Koukal jsem na klapky a ty teda nejsou top kvality,zitra si jdu vyzvednout V-Force 4 tak snad se to trochu vyhladi za ty prachy 😂
Mě ty otáčky taky nepadají rychle dolů,...technik mě říkal že to není uplně špatně a že když by to přeladil aby to spadlo okamžitě ty otáčky po zavření plynu,..tak to bude víc žrat,...prostě něco ve smyslu že u endur to není na škodu,..je pravda že mám nižší spotřeby než kámoši,...ale jsem s tím spokojen,...pri otevření plynu mezi 1/8 až 1/4 plynu,..je to takové gumové, ale při 1/2 to začíná řádně chytat saze,...takže jede v pohodě jak při nizkých otáčkách, tak v plném,....musím říct že mi to dobíhání trošku dělalo starosti,..ale technik říkal že dokud se to nedusí a má výkon tak je to v pohodě,...prej při nižších teplotách by se mě to mělo začít dusit, ne nijak zásadně že bych nemohl jezdit,...jinak ten setup kámoše co jezdí republiku nemám,..ale říkal že normálně dle tabulky a jede jak pila,..
Naposledy editováno 21.09.2017 09:40:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)
jinak jak se ještě trošku ochladí tak chce dat kámoš tohle,..
3.pozice(od vrchu) jehla 4373
460 hl.tryska
37,5 vzdušník
Naposledy editováno 21.09.2017 18:54:31
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)
Já ji na původním nastavení měl taky zakarbonovanou jako blázen. Teď už je to lepší, skoro bych řekl super barva. Ale chvilku jsem teď nejezdil. Tak až vyjedu, tak ji vyndám a schválně vyfotím.
To tarokování mám taky, jak píšeš. Jezdím často motokros a tam jak to člověk vyplachuje, tak to nepociťuju
Padání otáček mi taky nevadí...naopak je to možná i lepší. Ale příznaky, co jsi napsal bych řešil u 20 let staré motorky...ne půl roku
Jinak já dal měkkou pružinu na přívěru a je to na enduro určitě lepší.
CHtěl jsem se trochu inspirovat na cizojazyčných fórech...a trochu mě překvapilo, že není žádné rozuzlení..každý to má nastavený diametrálně jinak a pochvaluje si to.
Je na to i ofiko svolávačka...https://www.dirtriderz.com/topic/14216-2017-ktmhusqy-2t-jetting-carb-issues/
Docela mě ale pobavilo, že máš uříznout kus té příruby a karburátor natočit...to je teda "Ready to race" řešení
Naposledy editováno 22.09.2017 11:17:14
Naposledy editováno 22.09.2017 13:14:47
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)
měl jsem tam setup viz níže, a pocity asi takové,..na začátek a seznamování se strojem mě to nevadilo,..v létě to jelo docela obstojně,..ale na podzim-jaro se mi to zdálo ve spodku takový dost přidušený,..všeobecně to bylo takové hodně gumové a chytalo to saze až za 1/2 neli 3/4 plynu,...
2.pozice(od vrchu) jehla 4373
430 hl.tryska
35 vzdušník
2 otáčky bohatost směsi
teď po výměně pístu mě tam dal setup níže, osobně jsem na tom nejel ale říkal že to tedka jede tak jak to jet má,..
3.pozice(od vrchu) jehla 4373
460 hl.tryska
40 vzdušník
2 otáčky bohatost směsi
jak bude zase léto,..tak my z toho vychazí vyzkoušet hl. trysku 440-450 a vzdušník 35 popř 37,5
díky za každou zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)
zdarec, tedka jsem na léto,...dal setup:
3.pozice(od vrchu) jehla 4373
440 hl.tryska
40 vzdušník (i 35)
2 otáčky bohatost směsi
a spodek hrozný uplně se to dusilo,..hodně bohatá směs,..
tak jsem dal
3.pozice(od vrchu) jehla 4373
460 hl.tryska
35 vzdušník
2 otáčky bohatost směsi
hodně se to zlepšilo ale furt to není ideální jako to co jsem měl na zimu,...
tedka čekám na trysku 450 a vzdušník 37,5 a uvidíme budu ještě doladovat bud kombinaci 460 tryska se 37,5 vzdušníkem nebo 450 s 35 vzdušníkem,..tak jsem zvědavý jak to dopadne,..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM exc 250 palivová soustava KTM EXC 250 | Deny19 | 2 | 20.5.2024 v 18:23 pitbikeros |
Red Bull polepy KTM EXC 250 | EXC-Rider96 | 12 | 8.3.2024 v 13:18 TomasNBK |
Co mazat na enduru a čím KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM EXC 200, KTM EXC 300 E... | KO_IN | 4 | 26.11.2023 v 18:13 Zdenalbenal |
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
Teče benzin z karburátoru KTM EXC 250 | Radek199 | 7 | 5.10.2023 v 15:26 Radek199 |