zajímalo by mne jestli je tento stroj opravdu kvalitní cena je až moc dobrá 136 tisíc.
journeyman.cz/motocykly/motorky/cf-moto-650-mt
https://www.aligator.../20190410_113829.jpg
4 reakcí na tento příspěvek Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
Takže požadavky na ideální stroj jsou něco jako:
19-21" přední kolo
Delší zdvihy
Výkon kolem 30-35kW
Udržitelná rychlost 120km/h
Co nejnižší váha
Rozumný dojezd na nádrž
Pokud možno i nízká spotřeba a celkové servisní náklady.
Cena do 200 000 za novou ale radši míň.
Problém je že takovou motorku nějak nemůžu najít, všemu něco chybí.
Menší stroje jako:
Honda CRF250L/Rally : Ověřené, schopné v terénu, trochu slabší ale zavazadla jsou problém.
RE Himalayan : Pořád dobré zdvihy a schopnosti v terénu, zajímavý styl, dobré možnosti uchycení zavazadel ale pořád menší výkon než bych chtěl a pochybná kvalita (i když novější BS4 by měla být lepší než první ročníky).
Versys X-300 : I přes menší zdvihy je prý pořád v terénu překvapivě schopná, známá značka, dostatečnej výkon ale až ve strašně vysokých otáčkách. Vadí to?
G310GS: Podle testů v podstatě silniční stroj maskovanej jako GS dokud do něj majitel nenasype další peníze u RallyRaid.
Pokud kouknu na větší obsahy tak:
Benelli TRK502X : Celkem zajímavej stroj ale strašně těžkej a zdvihy taky nejsou ohromující. Trochu moc plastová.
CF Moto 650MT : 17" přední kolo a nízké zdvihy, trochu moc plastů. Ale za tu cenu "zbyde" i na náhradní plasty.
Honda CB500X : Prověřená značka ale drahé doplňky a taky mám trošku pochybnosti o schopnostech v terénu.
Nebo koupit nějakou "starou vránu" a za zbytek ji nechat pořádně zkontrolovat a opravit. Ale nová motorka je prostě nová.
Zapomínám ještě na něco co by mohlo přicházet v úvahu?
Naposledy editováno 02.07.2019 14:55:45
1 reakcí na tento příspěvek Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
Mr.Dreamer> To určitě ne, když už CRF450L je za 235--270. Navíc některý vlastnosti CRF450L popravdě moc nechápu (třeba servis po 1000km). Větší naděje dávám spíš do KTM 390 Adventure.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
stráťa píše: Když už jsme u toho jaký jsou vlastně dnes možnosti pro zájemce o nové cestovní endurko? Čím jsem starší tím víc mě lákají stroje na "cestu kamkoliv" a protože motorky jako F650GS nebo KLR650 nějak vymřely tak nevím co vlastně chci. Takže co zbylo za možnosti pro člověka co chce cestovat cestou necestou, nepotřebuje raketu ale spíš nenáročného parťáka co "projede vším"?
Takže požadavky na ideální stroj jsou něco jako:
19-21" přední kolo
Delší zdvihy
Výkon kolem 30-35kW
Udržitelná rychlost 120km/h
Co nejnižší váha
Rozumný dojezd na nádrž
Pokud možno i nízká spotřeba a celkové servisní náklady.
Cena do 200 000 za novou ale radši míň.
Problém je že takovou motorku nějak nemůžu najít, všemu něco chybí.
Menší stroje jako:
Honda CRF250L/Rally : Ověřené, schopné v terénu, trochu slabší ale zavazadla jsou problém.
RE Himalayan : Pořád dobré zdvihy a schopnosti v terénu, zajímavý styl, dobré možnosti uchycení zavazadel ale pořád menší výkon než bych chtěl a pochybná kvalita (i když novější BS4 by měla být lepší než první ročníky).
Versys X-300 : I přes menší zdvihy je prý pořád v terénu překvapivě schopná, známá značka, dostatečnej výkon ale až ve strašně vysokých otáčkách. Vadí to?
G310GS: Podle testů v podstatě silniční stroj maskovanej jako GS dokud do něj majitel nenasype další peníze u RallyRaid.
Pokud kouknu na větší obsahy tak:
Benelli TRK502X : Celkem zajímavej stroj ale strašně těžkej a zdvihy taky nejsou ohromující. Trochu moc plastová.
CF Moto 650MT : 17" přední kolo a nízké zdvihy, trochu moc plastů. Ale za tu cenu "zbyde" i na náhradní plasty.
Honda CB500X : Prověřená značka ale drahé doplňky a taky mám trošku pochybnosti o schopnostech v terénu.
Nebo koupit nějakou "starou vránu" a za zbytek ji nechat pořádně zkontrolovat a opravit. Ale nová motorka je prostě nová.
Zapomínám ještě na něco co by mohlo přicházet v úvahu?
A co tohle? jedna je v inzerci.
www.ccm450.cz/modely/
www.motorkari.cz/motokatalog/ccm/ccm-gp-450-adventure.html
Mas to tezke, podobne dilema jsem resil nedavno... jak jsem skoncil mam v profilu uz jsem si užil pochval
Jeste bych se kouknul na portugalske a spanelske vyrobce... preskocis 200tis malinko ale na cestovani vaznejsi adventure jsou pomerne dobre. napr AJP apod..
Ja muzu cinsky zazrak zatim doporucit... urves radicku hele = nová včetně přepákování 750Kc vc DPH... urves radicku na znackovem stroji radicka bez prepakovani 6-8tis...
proste neco na tom low budgetu je... hlavne kdo chce cestovat a ne predvadet se, tak uvazuje malinko jinak než leštič...
kdyby nebyli prihlouple Euro normy, sel bych do KLR650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
Alebo niečo z toho, čo uvádzaš Ty alebo niekto iný.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
Metric> Popravdě většinu těch motorek jsem ještě neprojel. Zatím si spíš dávám dohromady co potřebuji, co chci a hlavně co výrobci nabízí (případně co by se mohlo objevit).
Zaplatit Tenerku 700 by asi nebyl neřešitelnej problém ale radši bych místo placení motorky někam vyjel, to spíš koupím něco ojetýho.
Naposledy editováno 07.07.2019 19:36:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
kratkej01> To už vypadá trochu moc ostře. Chci projet cokoliv co můžu při cestování potkat, ne to přeletět.
29kw to je moc?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
Mezi ojetýma si vybrat dokážu, mě šlo spíš o to jestli někdo neví ještě o něčem novým zhruba v uvedených parametrech.
emisním normám? Předchozí ročníky měly papírově vyšší výkon a i mimo EU je model prodáván stále s tím původním vyšším výkonem. Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
Firma se jmenuje Loncin Motors, story je pres deset let stara... minimalne pred 10ti lety jsem o tom vedel ja...
treba uz podepsali kontrakt s nekym jinym, nesleduju to, business se rychle meni.
Rika se domu diverzifikace dodavatele s ohledem na cost-down a tržní konkurenceschopnost...
Alias hrajes na velké evropské jméno a např. na 100let starou historiíí (viz Benelli) a necháš si to vyrábět v Číne a Indií...
10-ti lete kontrakty uz davno neleti... dnes to je ta na 2-3roky dele nikdo nechce nest globalni riziko...
1 reakcí na tento příspěvek Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
Když se na číňany dohlíží nebo jde o společný podnik, není problém. Horší je, když si to dělají sami, nakoupí jen design a obšlehnutý motor kawy svedou na ktm inženýry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
bledemon píše: bmw 800 mělo rotax, až 850tka je loncin, paradoxně lepší motor, i když měl hned svolávačku.
Když se na číňany dohlíží nebo jde o společný podnik, není problém. Horší je, když si to dělají sami, nakoupí jen design a obšlehnutý motor kawy svedou na ktm inženýry
Píšeš úplný píčoviny, Rotax byl jednovál v 650, osmikilo s nemá s Rotaxem nic společnýho. Ale sám mám bordel v tom co pro BMW dělal Loncin a co Kymco..
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
Existuje neco jako Manuf.Supply Transfer period, tj. do jedne rady dodava motor ten i onen, Rotax i Loncin...
Mas fotku klikovka a vany Rotaxu to je pekne, ale to neznamena ze v prechodnem obdobi tam nejel uz i Loncin... a zde nikdo nema paru z jakeho motoru to je
Kdyz uz se tady propiraji vzdelavaci trencle ve vyrobnich procesech
Dle Mfg.cisla motoru to vi akorat vyrobce a ten to ventilovat nebude, nehral bych si na boha znalosti.
Co je lepsi Evropan s historii hrajici si na Hogo-und-Fogo vyrabejici to v Cine anebo Cinan ktery nema zadne jmeno a prave proto se snazi to jakz-takz delat dobre at kazdy posoudi jak chce.. V dnesnim globalnim svete jsou tyto hospodske debaty relevantni jen v hospode...
A treba proto jsem se nebal koupit cinsky produkt, protoze rozdil mezi cinou a Bawerische Motoren Werke v dnesni dobe jiz neni tak velky jako 3x nasobna cena Dojčland-Uber-Alles produtku.
Naposledy editováno 30.08.2019 21:27:56
1 reakcí na tento příspěvek Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
S Čínou dělám, dnes a denně, sice ne motorky, ale v principu je to jedno. Jezdim do ciny nejmíň 4 x ročně.
Abych to shrnul... Technologická nekázeň, naprosto chybí náš způsob myšlení, pokud jde o vyvoj.
Často zbytečné nedostatky, které nevidí, protože uvažují jinak než my.
Nikdy nedoporucuju jim věřit.
V praxi se často vyrábí věci které ani vyrobci neumí používat, a to dělají i jakýsi druh vývoje. Ale když se zeptáš jak se testovalo, zjistíš že nijak, nebo max na stolici.
Sednes do cinskeho auta a se zavazanyma ocima to poznáš. A po nastartování ani nemluvím. Ale oni to nevidi, jim to stačí.
Proto bych se čínský motorce vyhnul zdaleka. Možná že se nerozpadne, ale pocit z jizdy bude hroznej. Jako na všem od nich. Skutru to odpustíš, je to lopata na rajbovani do práce, kašlat na to. Pokud se to hýbe, tak dobry, stačí. Ale motorka je jiná věc.
Takže, sice mám oslíka V strom, ale doporucuji yamahu Tenere. A to i ten fajn jednoválec 660 v ojetine. Mazel. O ty 700 ted, ani nemluvim...
Před nakupem Číny bych se svez na Tenerce nekde v bazaru, a pak na Číně.
A uvidíš sam.
EDIT: A jestli rozdíl nepoznáš, pak je to jiná... V tom případě ti Čína stačí
Naposledy editováno 30.08.2019 22:17:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
Tenerku jsem mel. malou i velkou....
V Cine jsem rozjizdel zavod na zelene louce...
V Cine je jedno mesto cela CR... kdybys porovnaval cely stat dle jedne lokace
kam jezdis... jak by jsme dopadli...
Franto udelej to poradne... seru nato za hodku mam padla...
jdu dat cigo a jdu si odpichnout... je mi jedno ze to bude nah***
Takto u nas vypada realita v globalnich montovnach kde maka nase hospodska elita... ktera pak uplne presne vi ze vse z ciny ja na pikachu...
o zlatejch ceskejch rucickach dneska uz bych polemizoval.
Samozrejme cest vyjimkam.
Hospodske keci sorry...
nesedels na tom a papouskujes zazity hospodsky nazor
o ty 700 za 300tis ani nemusis mluvit
Naposledy editováno 31.08.2019 08:37:37
Noo, pokud jsi tam postavil fabriku, tak to je jiná...
Já se tam motam uz asi 10 let, dřív i na jihu a ted jen Tianjin.
Oni umí elektroniku a design na dobré úrovni. Ale strojařinu ne.
Ty osobně jezdíš na Čínský motorce? A zdá se ti to fakt pocitově stejný jako japonec, ital nebo tak?
1 reakcí na tento příspěvek Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
koukni do profilu pochopis pacienta... osobne jezdim na CF motu a odpovida anebo presneji daleko predci to cenu co to stoji...
za cenou lepsiho vyfuku Akrapovice na MV Agustu to jezdi velmi velmi dobre...
1 reakcí na tento příspěvek Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
Moje první dojmy: pro mě (180 cm/118 kg) a proti V-Stromu krátká, drobnější až malá motorka (pro ježdění naložený a ve dvou...málo prostoru...spíše pro sólo jezdce), mrštná, dobře ovladatelná, motor měl cca 4 tis. km...byl překvapivě živý, pružný a točivější než jsem čekal, překvapily mě brzdy...ostřejší než na V-stromu, naprosto mě potěšil slušným zvukem originálního výfuku, určitě bych musel vyměnit pedál řadičky...velmi neergonomický tvar a málo místa na nohu (a to mám normální velikost)...na tom jsme se shodli s kamarádem, který měl s tím celou předváděcí jízdu velký problém. Dojem určité poctivosti zpracování, kvality materiálů, trvanlivosti atd. je přece jenom o level nižší než u V-Stromu, který ovšem ve stejné výbavě vyjde o 100 tis. dráž.
Rád jsem peníze za Stromka dal, ale mít zásadně omezený rozpočet, být sólo jezdec, normální, spíše sváteční jezdec v rozsahu tripů po ČR, s žádnými speciálními požadavky, bez potřeby řešit ego (bohužel se svým egem bojuji ) nějakou renomovanější značkou výrobce na nádrži...velmi bych zvažoval, zda tuto novou číňanku se zárukou nebo olítanou japonku bez záruky.
Toť mé krátké první dojmy z CF MOTO 650 MT. Byl to model 2019.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Náhradní díly fcmoto [1, 2] CFMOTO 650MT | MichaelP | 41 | 24.3.2024 v 17:19 Forss |
cfmoto 650MT - ojetá - je stím něja... CFMOTO 650MT | ok4rm | 12 | 20.12.2023 v 20:47 ok4rm |
Co vybrat na denní ježdění [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom, Kawasaki Versys 650, Yamaha T... | František_ly | 32 | 4.12.2023 v 19:28 titus |
Motorka pro začátečníka (další v řa... CFMOTO 650MT | Duschan14 | 17 | 29.9.2023 v 07:30 Duschan14 |
Power kit pro CF moto 650 mt CFMOTO 650MT | Cain80 | 7 | 15.7.2023 v 07:42 Telďas |