Téma: Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
6.6.2019 v 12:06
Zdravím ,

zajímalo by mne jestli je tento stroj opravdu kvalitní cena je až moc dobrá 136 tisíc.

journeyman.cz/motocykly/motorky/cf-moto-650-mt


(reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

11.6.2019 v 07:37 | Nahoru | #61
vilemx> vyse jsem pssal, ze pro jednoho to v pohode je, ale nedej boze jet ve dvou neco se vysr*t a pak cekat jestli se na tom pojistovna neotoci....

Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

19.6.2019 v 21:52 | Nahoru | #62
Napřed bych pojezdil a pak soudil zda je dobrá nebo špatná a ano CFMOTO a KTM jsou spolu v kšeftu
https://www.aligator.../20190410_113829.jpg

4 reakcí na tento příspěvek Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

2.7.2019 v 13:58 | Nahoru | #63
Když už jsme u toho jaký jsou vlastně dnes možnosti pro zájemce o nové cestovní endurko? Čím jsem starší tím víc mě lákají stroje na "cestu kamkoliv" a protože motorky jako F650GS nebo KLR650 nějak vymřely tak nevím co vlastně chci. Takže co zbylo za možnosti pro člověka co chce cestovat cestou necestou, nepotřebuje raketu ale spíš nenáročného parťáka co "projede vším"?

Takže požadavky na ideální stroj jsou něco jako:
19-21" přední kolo
Delší zdvihy
Výkon kolem 30-35kW
Udržitelná rychlost 120km/h
Co nejnižší váha
Rozumný dojezd na nádrž
Pokud možno i nízká spotřeba a celkové servisní náklady.
Cena do 200 000 za novou ale radši míň.

Problém je že takovou motorku nějak nemůžu najít, všemu něco chybí.

Menší stroje jako:
Honda CRF250L/Rally : Ověřené, schopné v terénu, trochu slabší ale zavazadla jsou problém.
RE Himalayan : Pořád dobré zdvihy a schopnosti v terénu, zajímavý styl, dobré možnosti uchycení zavazadel ale pořád menší výkon než bych chtěl a pochybná kvalita (i když novější BS4 by měla být lepší než první ročníky).
Versys X-300 : I přes menší zdvihy je prý pořád v terénu překvapivě schopná, známá značka, dostatečnej výkon ale až ve strašně vysokých otáčkách. Vadí to?
G310GS: Podle testů v podstatě silniční stroj maskovanej jako GS dokud do něj majitel nenasype další peníze u RallyRaid.

Pokud kouknu na větší obsahy tak:
Benelli TRK502X : Celkem zajímavej stroj ale strašně těžkej a zdvihy taky nejsou ohromující. Trochu moc plastová.
CF Moto 650MT : 17" přední kolo a nízké zdvihy, trochu moc plastů. Ale za tu cenu "zbyde" i na náhradní plasty.
Honda CB500X : Prověřená značka ale drahé doplňky a taky mám trošku pochybnosti o schopnostech v terénu.

Nebo koupit nějakou "starou vránu" a za zbytek ji nechat pořádně zkontrolovat a opravit. Ale nová motorka je prostě nová.

Zapomínám ještě na něco co by mohlo přicházet v úvahu?

Naposledy editováno 02.07.2019 14:55:45

(reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

2.7.2019 v 14:12 | Nahoru | #64
stráťa> Nevím jestli je to ještě dostupný , ale to by mohlo splňovat tvý zadání. Motor mám stejnej v AJP, zbytek je samo za ty prachy kapku rozpočtovka, ale zas jednoduchá a bez zbytečnejch plastů.
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

2.7.2019 v 16:04 | Nahoru | #65
A nebo počkat, jak bude vypadat CRF 450 Rally, ale ta do 200 asi nebude .

(reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

2.7.2019 v 16:32 | Nahoru | #66
TomElefant750> Myslím že už dostupná není ale jinak by to bylo docela co hledám.

Mr.Dreamer> To určitě ne, když už CRF450L je za 235--270. Navíc některý vlastnosti CRF450L popravdě moc nechápu (třeba servis po 1000km). Větší naděje dávám spíš do KTM 390 Adventure.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

2.7.2019 v 17:33 | Nahoru | #67

stráťa píše: Když už jsme u toho jaký jsou vlastně dnes možnosti pro zájemce o nové cestovní endurko? Čím jsem starší tím víc mě lákají stroje na "cestu kamkoliv" a protože motorky jako F650GS nebo KLR650 nějak vymřely tak nevím co vlastně chci. Takže co zbylo za možnosti pro člověka co chce cestovat cestou necestou, nepotřebuje raketu ale spíš nenáročného parťáka co "projede vším"?

Takže požadavky na ideální stroj jsou něco jako:
19-21" přední kolo
Delší zdvihy
Výkon kolem 30-35kW
Udržitelná rychlost 120km/h
Co nejnižší váha
Rozumný dojezd na nádrž
Pokud možno i nízká spotřeba a celkové servisní náklady.
Cena do 200 000 za novou ale radši míň.

Problém je že takovou motorku nějak nemůžu najít, všemu něco chybí.

Menší stroje jako:
Honda CRF250L/Rally : Ověřené, schopné v terénu, trochu slabší ale zavazadla jsou problém.
RE Himalayan : Pořád dobré zdvihy a schopnosti v terénu, zajímavý styl, dobré možnosti uchycení zavazadel ale pořád menší výkon než bych chtěl a pochybná kvalita (i když novější BS4 by měla být lepší než první ročníky).
Versys X-300 : I přes menší zdvihy je prý pořád v terénu překvapivě schopná, známá značka, dostatečnej výkon ale až ve strašně vysokých otáčkách. Vadí to?
G310GS: Podle testů v podstatě silniční stroj maskovanej jako GS dokud do něj majitel nenasype další peníze u RallyRaid.

Pokud kouknu na větší obsahy tak:
Benelli TRK502X : Celkem zajímavej stroj ale strašně těžkej a zdvihy taky nejsou ohromující. Trochu moc plastová.
CF Moto 650MT : 17" přední kolo a nízké zdvihy, trochu moc plastů. Ale za tu cenu "zbyde" i na náhradní plasty.
Honda CB500X : Prověřená značka ale drahé doplňky a taky mám trošku pochybnosti o schopnostech v terénu.

Nebo koupit nějakou "starou vránu" a za zbytek ji nechat pořádně zkontrolovat a opravit. Ale nová motorka je prostě nová.

Zapomínám ještě na něco co by mohlo přicházet v úvahu?



A co tohle? jedna je v inzerci.
www.ccm450.cz/modely/
www.motorkari.cz/motokatalog/ccm/ccm-gp-450-adventure.html

(reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

2.7.2019 v 20:07 | Nahoru | #68
stráťa>
Mas to tezke, podobne dilema jsem resil nedavno... jak jsem skoncil mam v profilu uz jsem si užil pochval
Jeste bych se kouknul na portugalske a spanelske vyrobce... preskocis 200tis malinko ale na cestovani vaznejsi adventure jsou pomerne dobre. napr AJP apod..
Ja muzu cinsky zazrak zatim doporucit... urves radicku hele = nová včetně přepákování 750Kc vc DPH... urves radicku na znackovem stroji radicka bez prepakovani 6-8tis...
proste neco na tom low budgetu je... hlavne kdo chce cestovat a ne predvadet se, tak uvazuje malinko jinak než leštič...
kdyby nebyli prihlouple Euro normy, sel bych do KLR650

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

3.7.2019 v 11:29 | Nahoru | #69
stráťa> Benelku by som do terénu určite nebral, jednak je ťažká, jednak sa na ňu skús postaviť a prepružiť (ako keď chceš zdvihnúť predné na čo najkratšom úseku). Myslíš, že tie riadidlá vydržia pri páde, keď sa už pri prepružení viditeľne hýbu? To by som skôr Stroma, ktorý síce stojí o kúsok viac, ale predsa len...

Alebo niečo z toho, čo uvádzaš Ty alebo niekto iný.

(reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

3.7.2019 v 11:32 | Nahoru | #70
kratkej01> Písal cena do 200k, toto je výrazne drahšie. To už mohol do výberu zaradiť Ténérku, PR7, 690/701 atď. - čo budú všetko asi vhodnejšie stroje než tie spomínané, ale za vyššiu cenu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

7.7.2019 v 19:36 | Nahoru | #71
kratkej01> To už vypadá trochu moc ostře. Chci projet cokoliv co můžu při cestování potkat, ne to přeletět.

Metric> Popravdě většinu těch motorek jsem ještě neprojel. Zatím si spíš dávám dohromady co potřebuji, co chci a hlavně co výrobci nabízí (případně co by se mohlo objevit).
Zaplatit Tenerku 700 by asi nebyl neřešitelnej problém ale radši bych místo placení motorky někam vyjel, to spíš koupím něco ojetýho.

Naposledy editováno 07.07.2019 19:36:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

7.7.2019 v 22:45 | Nahoru | #72
stráťa>
kratkej01> To už vypadá trochu moc ostře. Chci projet cokoliv co můžu při cestování potkat, ne to přeletět.

29kw to je moc?

(reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

7.7.2019 v 22:48 | Nahoru | #73
stráťa>

Ještě mě napadlo potunit tohle
www.motorkari.cz/motokatalog/bmw/bmw-g-650-xcountry.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

8.7.2019 v 22:00 | Nahoru | #74
kratkej01> 29kW není moc ale ta motorka mi celkově přijde spíš jako ostrý enduro se štítkem. Ale možná je to jenom první dojem a každopádně je to zajímavá alternativa o které jsem neměl ani ponětí.

Mezi ojetýma si vybrat dokážu, mě šlo spíš o to jestli někdo neví ještě o něčem novým zhruba v uvedených parametrech.

(reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

8.7.2019 v 22:44 | Nahoru | #75
stráťa>
Kousek jsem se na tom svezl a přišlo mě to nezáludný,zajímavá je na tom hmotnost.

Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

21.8.2019 v 00:37 | Nahoru | #76
Nevíte někdo, zda CF MOTO 650 MT má pro model 2019 ten výkon pro Evropu snížen z 52 kW a 62 Nm na 45 kW a 56 Nm skutečně nebo jen papírově kvůli
emisním normám? Předchozí ročníky měly papírově vyšší výkon a i mimo EU je model prodáván stále s tím původním vyšším výkonem. Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

25.8.2019 v 16:07 | Nahoru | #77
YST> aj pro BMW 800 vyrabi cinska firma motor udajne ,az vyssi kubatury jsou vyrabeny v nemecku,dlouho se to tajilo,,nekdo tu daval i odkaz na tu cinskou firmu co je vyrabi,no dily ap z ciny jsou dneska v globalizovanem svete vsude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

28.8.2019 v 12:36 | Nahoru | #78
ALFA70>
Firma se jmenuje Loncin Motors, story je pres deset let stara... minimalne pred 10ti lety jsem o tom vedel ja...
treba uz podepsali kontrakt s nekym jinym, nesleduju to, business se rychle meni.
Rika se domu diverzifikace dodavatele s ohledem na cost-down a tržní konkurenceschopnost...
Alias hrajes na velké evropské jméno a např. na 100let starou historiíí (viz Benelli) a necháš si to vyrábět v Číne a Indií...
10-ti lete kontrakty uz davno neleti... dnes to je ta na 2-3roky dele nikdo nechce nest globalni riziko...

1 reakcí na tento příspěvek Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

28.8.2019 v 20:31 | Nahoru | #79
bmw 800 mělo rotax, až 850tka je loncin, paradoxně lepší motor, i když měl hned svolávačku.
Když se na číňany dohlíží nebo jde o společný podnik, není problém. Horší je, když si to dělají sami, nakoupí jen design a obšlehnutý motor kawy svedou na ktm inženýry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

28.8.2019 v 20:42 | Nahoru | #80

bledemon píše: bmw 800 mělo rotax, až 850tka je loncin, paradoxně lepší motor, i když měl hned svolávačku.
Když se na číňany dohlíží nebo jde o společný podnik, není problém. Horší je, když si to dělají sami, nakoupí jen design a obšlehnutý motor kawy svedou na ktm inženýry


Píšeš úplný píčoviny, Rotax byl jednovál v 650, osmikilo s nemá s Rotaxem nic společnýho. Ale sám mám bordel v tom co pro BMW dělal Loncin a co Kymco..
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

28.8.2019 v 20:56 | Nahoru | #81
TomElefant750> doplň si vzdělání, ať nejsi za kosočtverce


(reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

30.8.2019 v 15:56 | Nahoru | #82
YST>

(reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

30.8.2019 v 21:06 | Nahoru | #83
bledemon>
Existuje neco jako Manuf.Supply Transfer period, tj. do jedne rady dodava motor ten i onen, Rotax i Loncin...
Mas fotku klikovka a vany Rotaxu to je pekne, ale to neznamena ze v prechodnem obdobi tam nejel uz i Loncin... a zde nikdo nema paru z jakeho motoru to je
Kdyz uz se tady propiraji vzdelavaci trencle ve vyrobnich procesech
Dle Mfg.cisla motoru to vi akorat vyrobce a ten to ventilovat nebude, nehral bych si na boha znalosti.

Co je lepsi Evropan s historii hrajici si na Hogo-und-Fogo vyrabejici to v Cine anebo Cinan ktery nema zadne jmeno a prave proto se snazi to jakz-takz delat dobre at kazdy posoudi jak chce.. V dnesnim globalnim svete jsou tyto hospodske debaty relevantni jen v hospode...

A treba proto jsem se nebal koupit cinsky produkt, protoze rozdil mezi cinou a Bawerische Motoren Werke v dnesni dobe jiz neni tak velky jako 3x nasobna cena Dojčland-Uber-Alles produtku.

Naposledy editováno 30.08.2019 21:27:56

1 reakcí na tento příspěvek Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

30.8.2019 v 22:06 | Nahoru | #84
No čtu si tu trochu...
S Čínou dělám, dnes a denně, sice ne motorky, ale v principu je to jedno. Jezdim do ciny nejmíň 4 x ročně.
Abych to shrnul... Technologická nekázeň, naprosto chybí náš způsob myšlení, pokud jde o vyvoj.
Často zbytečné nedostatky, které nevidí, protože uvažují jinak než my.
Nikdy nedoporucuju jim věřit.
V praxi se často vyrábí věci které ani vyrobci neumí používat, a to dělají i jakýsi druh vývoje. Ale když se zeptáš jak se testovalo, zjistíš že nijak, nebo max na stolici.
Sednes do cinskeho auta a se zavazanyma ocima to poznáš. A po nastartování ani nemluvím. Ale oni to nevidi, jim to stačí.

Proto bych se čínský motorce vyhnul zdaleka. Možná že se nerozpadne, ale pocit z jizdy bude hroznej. Jako na všem od nich. Skutru to odpustíš, je to lopata na rajbovani do práce, kašlat na to. Pokud se to hýbe, tak dobry, stačí. Ale motorka je jiná věc.
Takže, sice mám oslíka V strom, ale doporucuji yamahu Tenere. A to i ten fajn jednoválec 660 v ojetine. Mazel. O ty 700 ted, ani nemluvim...
Před nakupem Číny bych se svez na Tenerce nekde v bazaru, a pak na Číně.
A uvidíš sam.

EDIT: A jestli rozdíl nepoznáš, pak je to jiná... V tom případě ti Čína stačí

Naposledy editováno 30.08.2019 22:17:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

30.8.2019 v 22:19 | Nahoru | #85
DVI>
Tenerku jsem mel. malou i velkou....
V Cine jsem rozjizdel zavod na zelene louce...
V Cine je jedno mesto cela CR... kdybys porovnaval cely stat dle jedne lokace
kam jezdis... jak by jsme dopadli...
Franto udelej to poradne... seru nato za hodku mam padla...
jdu dat cigo a jdu si odpichnout... je mi jedno ze to bude nah***
Takto u nas vypada realita v globalnich montovnach kde maka nase hospodska elita... ktera pak uplne presne vi ze vse z ciny ja na pikachu...
o zlatejch ceskejch rucickach dneska uz bych polemizoval.
Samozrejme cest vyjimkam.

Hospodske keci sorry...
nesedels na tom a papouskujes zazity hospodsky nazor

o ty 700 za 300tis ani nemusis mluvit

Naposledy editováno 31.08.2019 08:37:37

(reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

1.9.2019 v 23:01 | Nahoru | #86
YST>
Noo, pokud jsi tam postavil fabriku, tak to je jiná...
Já se tam motam uz asi 10 let, dřív i na jihu a ted jen Tianjin.
Oni umí elektroniku a design na dobré úrovni. Ale strojařinu ne.

Ty osobně jezdíš na Čínský motorce? A zdá se ti to fakt pocitově stejný jako japonec, ital nebo tak?

1 reakcí na tento příspěvek Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

2.9.2019 v 08:08 | Nahoru | #87
Tianjin takze asi dodavatel do AVX L.A. ze...
koukni do profilu pochopis pacienta... osobne jezdim na CF motu a odpovida anebo presneji daleko predci to cenu co to stoji...
za cenou lepsiho vyfuku Akrapovice na MV Agustu to jezdi velmi velmi dobre...

(reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

2.9.2019 v 09:13 | Nahoru | #88
YST>
Tak to je hodně vedle... AVX fakt tedy nee.
Nedělám do elektroniky právě

Naposledy editováno 02.09.2019 09:20:36

1 reakcí na tento příspěvek Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

21.11.2019 v 11:55 | Nahoru | #89
Měl jsem možnost si krátce tuto motorku vyzkoušet. Kamarád si předváděčku půjčil na půlden. Je zkušený motorkář a byl z ní docela nadšený a má v plánu si ji příští sezonu koupit. Dokonce 2 ks, ještě s jedním jeho kámošem. Já ji můžu srovnat s mým úplně novým zajížděným V-Stromem 650.
Moje první dojmy: pro mě (180 cm/118 kg) a proti V-Stromu krátká, drobnější až malá motorka (pro ježdění naložený a ve dvou...málo prostoru...spíše pro sólo jezdce), mrštná, dobře ovladatelná, motor měl cca 4 tis. km...byl překvapivě živý, pružný a točivější než jsem čekal, překvapily mě brzdy...ostřejší než na V-stromu, naprosto mě potěšil slušným zvukem originálního výfuku, určitě bych musel vyměnit pedál řadičky...velmi neergonomický tvar a málo místa na nohu (a to mám normální velikost)...na tom jsme se shodli s kamarádem, který měl s tím celou předváděcí jízdu velký problém. Dojem určité poctivosti zpracování, kvality materiálů, trvanlivosti atd. je přece jenom o level nižší než u V-Stromu, který ovšem ve stejné výbavě vyjde o 100 tis. dráž.
Rád jsem peníze za Stromka dal, ale mít zásadně omezený rozpočet, být sólo jezdec, normální, spíše sváteční jezdec v rozsahu tripů po ČR, s žádnými speciálními požadavky, bez potřeby řešit ego (bohužel se svým egem bojuji ) nějakou renomovanější značkou výrobce na nádrži...velmi bych zvažoval, zda tuto novou číňanku se zárukou nebo olítanou japonku bez záruky.
Toť mé krátké první dojmy z CF MOTO 650 MT. Byl to model 2019.

(reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )

21.11.2019 v 12:12 | Nahoru | #90
zahadnytajemny> Jak píšou majitelé nejmenovaných značek:Kdo nevyzkouší,nepochopí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Propadající páčková brzda při jízdě... CF Moto 650 MT kawasaki-man 10 24.7.2019 v 11:09 karavanista
CF MOTO 650 - MATE nekdo stejnou [1, 2] CF Moto 650 NK , CF Moto 650 TR, CF Moto 650 TK, CF ... Jarda312 32 18.7.2019 v 10:30 bledemon
Dálniční známka - jak je to mimo ČR... CF Moto 650 MT Jarda312 29 26.11.2018 v 12:01 dakarista
Chlazení CF Moto 650 MT Jarda312 4 2.11.2018 v 20:27 Jarda312
CFMoto 650MT CF Moto 650 MT ynzha 4 27.4.2018 v 21:36 Mike70

TOPlist