1 reakcí na tento příspěvek svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec
mě se osobně více líbí Honda VFR 1200 X Crosstourer.
3 reakcí na tento příspěvek svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec
.
Také koukám po cestovním enduru........požadavek dva s plnou polní po šotolinách a i solo s trochou těžšího terénu - takže tam, kde projede terénní auto, nebo ruský gruzavík
(reakce na) svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec
Brůča. píše: Pokud to budeš chtít i trochu do terénu, tak nevím, nevím. U XTZ 1200 když se postavíš do stupaček a budeš se chtít trochu pohybovat na motorce, tak nestrčíš zadek dozadu..........boční podsedlové plasty jsou hrozně široké a budou tě roztahovat nohy, protože se budeš opírat lýtky. Kupodivu z cestovních endur se mě nejlépe pohybovalo na nové Moto guzzi 850 TT po odmontování držáků zadních stupaček. Na asfaltu je to v podstatě jedno........sedni si a uvidíš, eventuelně vezmi s sebou spolujezdce, posaď si ho za sebe ať je to pohodlné pro oba.
.
Také koukám po cestovním enduru........požadavek dva s plnou polní po šotolinách a i solo s trochou těžšího terénu - takže tam, kde projede terénní auto, nebo ruský gruzavík
Na to ale abys projel to co ruskej gruzavik musíš být s těžkou(200kg) motorkou už slušnej pilot, jinak tam necháš život.
Ale dost plevelení - ať už vybere zakladatel cokoli, tak ať mu to dělá radost.
Měl bych trochu obavy z kardanu.........řetěz mě připadá vhodnější (můžeš si hrát s poměrem dle vlastních preferencí a méně se zahrabává v měkkém.)
850TT má i docela sofistikovanou elektroniku motoru........při přehřátí motoru změní - obohatí - směs a změní zapalování, sníží výkon............aby nebyla rudá kolena od svodů, tak jsou dvojitá......roura v rouře a také se tím dochlazují. V terénu je nadbytek výkonu občas spíše ke škodě..........uvidíme, jak to bude Italům fungovat. A je to stále vzduch.........nezamrzne, nevaří
1 reakcí na tento příspěvek svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec
Tak ať slouží..................je vidět, že máš radost a vo tom to je - žijeme jenom jednou.
www.asmoto.cz/cenik.htm
1 reakcí na tento příspěvek svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec
KARDAN není bezúdržbový, jak se rádo tvrdí............opravy jsou o dost náročnější, než výměna řetězovky, a navíc je to neskutečný žrout výkonu. Na terénní motorku patří lehce opravovatelné a hlavně LEHKÉ komponenty........to bohužel kardan nesplňuje ani v jednom.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec
1 reakcí na tento příspěvek svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pyreneje,Sardinie,Korsika 2024 Yamaha XT1200Z Super Tenere | 31081 | 13 | 6.5.2024 v 08:13 Verka_ |
XT1200Z - elektrika - Blikaju pravé... Yamaha XT1200Z Super Tenere | hudekd | 11 | 4.3.2024 v 19:22 hudekd |
Yamaha XT1200Z super ténéré Yamaha XT1200Z Super Tenere | jannyjohn112 | 8 | 7.1.2024 v 11:03 _pat_ |
Teploměr vzduchu kecá Yamaha XT1200Z Super Tenere | MartyBar | 7 | 19.12.2023 v 06:30 Lopp |
Spojka Yamaha XT1200Z Yamaha XT1200Z Super Tenere | Boda | 11 | 17.12.2023 v 22:59 Slávek-TDM |