bmw_r1300gs_cartec

globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec
Zdravím, mám takovej asi blbej dotaz, mám Fazera 1000 r.v. 2004 a nedávno jsem se svezl na ducati multistrada 1200, no a jelikož už nejsem zase, až tak moc už mladík, tak se mi strašně líbil posez a zátah No a proto jsem začal přemýšlet o změně na nějaké to pohodlné cestovní enduro, před mnoha lety, jsem měl XTZ 750 a byla super na pohodlí i celkem jela, tak mě napadla xtz 1200 a to i vzhledem k tomu, že i hezky vypadá. Tak by jsem rád slyšel nějaké názory, nebo alternativy této motorky, ale opravdu, jen v takovéhle cenové relaci. Dík za každý názor Všem hezké ježdění, bez zbytečných sr...k
1 2

31.5.2019 v 21:46 | Nahoru | #1
Zdar ,

mě se osobně více líbí Honda VFR 1200 X Crosstourer.

31.5.2019 v 22:19 | Nahoru | #2
A nenapadla Tě třeba DUCATI Multistrada 1200...???

Skvělá odpověď, děkuji! 31.5.2019 v 22:25 | Nahoru | #3
Tiger 1050 pokud silnice, ale rovný posed, Tiger 800 pokud i mimo silnice

3 reakcí na tento příspěvek svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

1.6.2019 v 00:22 | Nahoru | #4
Také koukám po cestovním enduru........požadavek dva s plnou polní po šotolinách a i solo s trochou těžšího terénu - takže tam, kde projede terénní auto, nebo ruský gruzavík

Skvělá odpověď, děkuji! 1.6.2019 v 10:21 | Nahoru | #5

Brůča. píše: Pokud to budeš chtít i trochu do terénu, tak nevím, nevím. U XTZ 1200 když se postavíš do stupaček a budeš se chtít trochu pohybovat na motorce, tak nestrčíš zadek dozadu..........boční podsedlové plasty jsou hrozně široké a budou tě roztahovat nohy, protože se budeš opírat lýtky. Kupodivu z cestovních endur se mě nejlépe pohybovalo na nové Moto guzzi 850 TT po odmontování držáků zadních stupaček. Na asfaltu je to v podstatě jedno........sedni si a uvidíš, eventuelně vezmi s sebou spolujezdce, posaď si ho za sebe ať je to pohodlné pro oba.

Na to ale abys projel to co ruskej gruzavik musíš být s těžkou(200kg) motorkou už slušnej pilot, jinak tam necháš život.

Skvělá odpověď, děkuji! 1.6.2019 v 16:47 | Nahoru | #6
Brůča.> ja natom jednou v terenu jel (xtz1200) a tedy jeko enduro bych tomu nerikal .
Ale na to sednou si a jet nekam 500 km po silnici je to asi dobry. Sedelo se vtom dost pohodlne.

1.6.2019 v 18:48 | Nahoru | #7
Protože už nejsi mladík, tak jakékoliv velké enduro s motorem cca 1000ccm a víc splní to co potřebuješ.

1.6.2019 v 19:36 | Nahoru | #8
Také jsem psal o cestovních endurách ..............takže stroje, které by nemusela pohřbít roleta na cestách v Mongolsku a nebo trocha písku v Marroku. Sjíždět některé cesty bych si nedovolil ani na svém ostrém enduru...............přirovnal bych to k autům typu SUV - když je solidní pilot, tak i oni překvapí. Na cestování po asfaltu bych si asi cestovní enduro nekupoval - je spousta levnějších a stále vyhovujících strojů. Skoro soused - vedlejší vesnice - se vydal na Magadan v Tranzitu, který předtím vyřadila Pošta jako služební. A dal to..........občas když vypráví tak nechápu, ale je zase zpátky doma. Technice nerozumí, je kovář, ale umí si prostě poradit - jinak jezdí sám - také dost nepochopitelné.
Ale dost plevelení - ať už vybere zakladatel cokoli, tak ať mu to dělá radost.

1.6.2019 v 20:41 | Nahoru | #9
Brůča.> Ta 850je fakt pěkná, mě se líbí i Stelvio (ale to je někde jinda). Na tvoje požadavky bych to viděl tak na tu KTM950-990ADV, Tigera 800xc.

2.6.2019 v 07:29 | Nahoru | #10
KTM je trochu ucukaná ve spodku a i Triumph má charakteristiku motoru trochu divokou................právě na Guzzi se mě líbí dvouventil. Jede to pěkně traktorově - zcela jinak než Stelvio. Stelvio je také spíše asfaltové čtyřventilové.
Měl bych trochu obavy z kardanu.........řetěz mě připadá vhodnější (můžeš si hrát s poměrem dle vlastních preferencí a méně se zahrabává v měkkém.)

850TT má i docela sofistikovanou elektroniku motoru........při přehřátí motoru změní - obohatí - směs a změní zapalování, sníží výkon............aby nebyla rudá kolena od svodů, tak jsou dvojitá......roura v rouře a také se tím dochlazují. V terénu je nadbytek výkonu občas spíše ke škodě..........uvidíme, jak to bude Italům fungovat. A je to stále vzduch.........nezamrzne, nevaří

2.6.2019 v 11:07 | Nahoru | #11
Spíš než KTM 990 tak 1090 ne? To je myslím lepší na silnici.
Ale já bych si koupil Africu

2.6.2019 v 18:09 | Nahoru | #12
Za mě +1 hlas pro Africu
Panč ji mám a jsem s ní spokojenej ))

Skvělá odpověď, děkuji! 2.6.2019 v 21:54 | Nahoru | #13
Za mě Afrika jednoznačně. Po dnešku vim, že projede víc než nejmenovaná ale stále velmi populární značka. PS: KTM to není...ta projede kurva dost. A jak jsi psal,..svižné. Je fakt pecka na ovladatelnost. Koneckonců na tý druhý líta moje paní a má 172 cm.

Naposledy editováno 02.06.2019 21:59:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

2.6.2019 v 22:01 | Nahoru | #14
Massakra> dík tu jsem nějak přehlídl a možná opravdu vypadá lépe a hlavně má víc kw, musím jí někde vyzkoušet

2.6.2019 v 22:09 | Nahoru | #15
69šakal> Milane, neser - zavřeme Lénu na hotel, já jí tu krasavici na jeden den "znárodním" a můžeš mě začít přesvědčovat ..........a rozdíl skoro kilo proti "kozám" bude silný argument proti
Tak ať slouží..................je vidět, že máš radost a vo tom to je - žijeme jenom jednou.

2.6.2019 v 22:19 | Nahoru | #16
díky moc všem, za názory

2.6.2019 v 23:05 | Nahoru | #17
Kohout> Ano , taky jsem už hledal že bych se sní projel. Našel jsem levnou půjčovnu je to na periferii Prahy ještě jsem se ale , k tomu nedostal.

www.asmoto.cz/cenik.htm

2.6.2019 v 23:09 | Nahoru | #18
Afrika ta je taky dobrá možná nejlepší ale , má jednu věc která mne osobně vadí * Řetěz * jak jsem čuchnul ke kardanu už moto z řetězem nechci.

3.6.2019 v 01:28 | Nahoru | #19
Tak si nainstaluje Scottoiler

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

3.6.2019 v 05:50 | Nahoru | #20
Massakra> Mám motorky jak s kardanem, tak s řetězem..............a mám úplně odlišný názor od tebe. Ano, na motorce s řetězem používám automatické mazání.
KARDAN není bezúdržbový, jak se rádo tvrdí............opravy jsou o dost náročnější, než výměna řetězovky, a navíc je to neskutečný žrout výkonu. Na terénní motorku patří lehce opravovatelné a hlavně LEHKÉ komponenty........to bohužel kardan nesplňuje ani v jednom.

3.6.2019 v 09:07 | Nahoru | #21
Souhlas, ale to vetsina lidi stejne nechce slyest.

3.6.2019 v 14:11 | Nahoru | #22
Minulý rok jsem projel snad všechna velká cestovní endura. A pokud ti nejde o ostrou jízdu na silnici tak dle mého názoru je nejlepší Afrika.

3.6.2019 v 16:01 | Nahoru | #23
Brůča.> Otázka je, či chce Kohout aj do terénu, lebo o tom nepísal... plus ak ho zaujala Multisranda, tá je skôr na cestu než do terénu, hoci má reťaz.

3.6.2019 v 20:18 | Nahoru | #24
Metric> Jasně - v příspěvku č.4 jsem o tom psal..........na asfaltu je to jedno a jde jen o to, aby měl z posezu dobrý pocit jak on, jako řidič, tak i spolujezdec v případě, že budou jezdit oba. Jen jsem psal svoje pocity z motorek, na kterých jsem se svezl a upozornil na chyby, které jsem viděl...........ale to, co pro mě může být chybou, pro druhého je výhodou.......vybrat si stejně bude muset Kohout sám.

3.6.2019 v 22:58 | Nahoru | #25
vloni jsem vybíral motorku na pohodlné cestovani. A kdyz jsem se byl podivat na tu multistradu, tak jsem si neplánovaně sednul na starší f800gs báwo a už jsem z toho neslezl. Prostě mi padla do ruky a láska na první svezení. ostatní se můžou jít bodnout i s Afrikou. (i když, až navysim rozpočet a budu koukat po něčem novém stroji, tak Afrika je prvni v plánu).

5.6.2019 v 02:30 | Nahoru | #26
Brůča.> Jasné že se použije na dlouhé cesty samomazní. Určitě máš pravdu že kardan je složitější a dražší nástroj. Prostě jsem nějak zakořenil na kardanu. Ale , myslím si že kdybych měl nějakou tu Afriku tak by jsem si rychle zvykl.

8.6.2019 v 14:31 | Nahoru | #27
na úvod mám tenerku ST12 a cestuje se mi na ni dobře. Pokud se ti ST12 libí zkus si na ni sjet a uvidíš. Jsou kluci co s nimi jezdí i dost terén, ale je otázka na jaké cesty hledáš motorku. Já jezdím cesty druhých a třetích tříd a ty jsou často hodně rozbitý a tak je fajn když podvozek má větší zdvih. Dle mne ST12 je pro klidnější jezdce. Dá se pohodě cestovat i ve vyšších rychlostech ( dálnice ) když potřebuješ. Prostorná je dost a na motodovolenou se na ni pobalíš ve dvou a dá se najíždět po okrskách 400km denně bez stávkování batůžku. Také si myslím, že ST12 cenově se dá pořídit nejlépe ( nájezd, rok, stav ). Myslím že i na závady je hodně v pohodě. Na závěr nelituji že jsem si ji koupil a koupil bych ji znovu, ale musím přiznat že Afrika by možná vyhrála . Když jsem toto řešil Afrika byla novinka, BMW jsem nechtěl a Stevio mi bylo malý kolena na válcích. Chtěl jsem kardan. Pokud ti toto k něčemu bylo tak fajn :)

14.6.2019 v 14:11 | Nahoru | #28
Přijďte se do Písku svézt na Traceru 900

14.6.2019 v 14:49 | Nahoru | #29
motoshop-kabourek> a kdy bude mozne se svezt v Pisku na Tenere 700?

14.6.2019 v 16:55 | Nahoru | #30
Slávek-TDM> Doufáme, že už v červenci. Kdyžtak mi pošlete kontakt na tom@kbrk.cz a já se ozvu hned, jak bude k dispozici.
1 2
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pyreneje,Sardinie,Korsika 2024 Yamaha XT1200Z Super Tenere 31081 11 14.4.2024 v 02:55 MiKXX
XT1200Z - elektrika - Blikaju pravé... Yamaha XT1200Z Super Tenere hudekd 11 4.3.2024 v 19:22 hudekd
Yamaha XT1200Z super ténéré Yamaha XT1200Z Super Tenere jannyjohn112 8 7.1.2024 v 11:03 _pat_
Teploměr vzduchu kecá Yamaha XT1200Z Super Tenere MartyBar 7 19.12.2023 v 06:30 Lopp
Spojka Yamaha XT1200Z Yamaha XT1200Z Super Tenere Boda 11 17.12.2023 v 22:59 Slávek-TDM