cfmoto_cerven




Speedy Přidat reklamu

Téma: svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec
Zdravím, mám takovej asi blbej dotaz, mám Fazera 1000 r.v. 2004 a nedávno jsem se svezl na ducati multistrada 1200, no a jelikož už nejsem zase, až tak moc už mladík, tak se mi strašně líbil posez a zátah No a proto jsem začal přemýšlet o změně na nějaké to pohodlné cestovní enduro, před mnoha lety, jsem měl XTZ 750 a byla super na pohodlí i celkem jela, tak mě napadla xtz 1200 a to i vzhledem k tomu, že i hezky vypadá. Tak by jsem rád slyšel nějaké názory, nebo alternativy této motorky, ale opravdu, jen v takovéhle cenové relaci. Dík za každý názor Všem hezké ježdění, bez zbytečných sr...k
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

31.5.2019 v 21:46 | Nahoru | #1
Zdar ,

mě se osobně více líbí Honda VFR 1200 X Crosstourer.

svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

31.5.2019 v 22:19 | Nahoru | #2
A nenapadla Tě třeba DUCATI Multistrada 1200...???

svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

Skvělá odpověď, děkuji! 31.5.2019 v 22:25 | Nahoru | #3
Tiger 1050 pokud silnice, ale rovný posed, Tiger 800 pokud i mimo silnice

3 reakcí na tento příspěvek svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

1.6.2019 v 00:22 | Nahoru | #4
Pokud to budeš chtít i trochu do terénu, tak nevím, nevím. U XTZ 1200 když se postavíš do stupaček a budeš se chtít trochu pohybovat na motorce, tak nestrčíš zadek dozadu..........boční podsedlové plasty jsou hrozně široké a budou tě roztahovat nohy, protože se budeš opírat lýtky. Kupodivu z cestovních endur se mě nejlépe pohybovalo na nové Moto guzzi 850 TT po odmontování držáků zadních stupaček. Na asfaltu je to v podstatě jedno........sedni si a uvidíš, eventuelně vezmi s sebou spolujezdce, posaď si ho za sebe ať je to pohodlné pro oba.
.
Také koukám po cestovním enduru........požadavek dva s plnou polní po šotolinách a i solo s trochou těžšího terénu - takže tam, kde projede terénní auto, nebo ruský gruzavík

(reakce na) svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

Skvělá odpověď, děkuji! 1.6.2019 v 10:21 | Nahoru | #5

Brůča. píše: Pokud to budeš chtít i trochu do terénu, tak nevím, nevím. U XTZ 1200 když se postavíš do stupaček a budeš se chtít trochu pohybovat na motorce, tak nestrčíš zadek dozadu..........boční podsedlové plasty jsou hrozně široké a budou tě roztahovat nohy, protože se budeš opírat lýtky. Kupodivu z cestovních endur se mě nejlépe pohybovalo na nové Moto guzzi 850 TT po odmontování držáků zadních stupaček. Na asfaltu je to v podstatě jedno........sedni si a uvidíš, eventuelně vezmi s sebou spolujezdce, posaď si ho za sebe ať je to pohodlné pro oba.
.
Také koukám po cestovním enduru........požadavek dva s plnou polní po šotolinách a i solo s trochou těžšího terénu - takže tam, kde projede terénní auto, nebo ruský gruzavík



Na to ale abys projel to co ruskej gruzavik musíš být s těžkou(200kg) motorkou už slušnej pilot, jinak tam necháš život.

(reakce na) svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

Skvělá odpověď, děkuji! 1.6.2019 v 16:47 | Nahoru | #6
Brůča.> ja natom jednou v terenu jel (xtz1200) a tedy jeko enduro bych tomu nerikal .
Ale na to sednou si a jet nekam 500 km po silnici je to asi dobry. Sedelo se vtom dost pohodlne.

svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

1.6.2019 v 18:48 | Nahoru | #7
Protože už nejsi mladík, tak jakékoliv velké enduro s motorem cca 1000ccm a víc splní to co potřebuješ.

svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

1.6.2019 v 19:36 | Nahoru | #8
Také jsem psal o cestovních endurách ..............takže stroje, které by nemusela pohřbít roleta na cestách v Mongolsku a nebo trocha písku v Marroku. Sjíždět některé cesty bych si nedovolil ani na svém ostrém enduru...............přirovnal bych to k autům typu SUV - když je solidní pilot, tak i oni překvapí. Na cestování po asfaltu bych si asi cestovní enduro nekupoval - je spousta levnějších a stále vyhovujících strojů. Skoro soused - vedlejší vesnice - se vydal na Magadan v Tranzitu, který předtím vyřadila Pošta jako služební. A dal to..........občas když vypráví tak nechápu, ale je zase zpátky doma. Technice nerozumí, je kovář, ale umí si prostě poradit - jinak jezdí sám - také dost nepochopitelné.
Ale dost plevelení - ať už vybere zakladatel cokoli, tak ať mu to dělá radost.

(reakce na) svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

1.6.2019 v 20:41 | Nahoru | #9
Brůča.> Ta 850je fakt pěkná, mě se líbí i Stelvio (ale to je někde jinda). Na tvoje požadavky bych to viděl tak na tu KTM950-990ADV, Tigera 800xc.

svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

2.6.2019 v 07:29 | Nahoru | #10
KTM je trochu ucukaná ve spodku a i Triumph má charakteristiku motoru trochu divokou................právě na Guzzi se mě líbí dvouventil. Jede to pěkně traktorově - zcela jinak než Stelvio. Stelvio je také spíše asfaltové čtyřventilové.
Měl bych trochu obavy z kardanu.........řetěz mě připadá vhodnější (můžeš si hrát s poměrem dle vlastních preferencí a méně se zahrabává v měkkém.)

850TT má i docela sofistikovanou elektroniku motoru........při přehřátí motoru změní - obohatí - směs a změní zapalování, sníží výkon............aby nebyla rudá kolena od svodů, tak jsou dvojitá......roura v rouře a také se tím dochlazují. V terénu je nadbytek výkonu občas spíše ke škodě..........uvidíme, jak to bude Italům fungovat. A je to stále vzduch.........nezamrzne, nevaří

svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

2.6.2019 v 11:07 | Nahoru | #11
Spíš než KTM 990 tak 1090 ne? To je myslím lepší na silnici.
Ale já bych si koupil Africu

svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

2.6.2019 v 18:09 | Nahoru | #12
Za mě +1 hlas pro Africu
Panč ji mám a jsem s ní spokojenej ))

1 reakcí na tento příspěvek svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

Skvělá odpověď, děkuji! 2.6.2019 v 21:54 | Nahoru | #13
Za mě Afrika jednoznačně. Po dnešku vim, že projede víc než nejmenovaná ale stále velmi populární značka. PS: KTM to není...ta projede kurva dost. A jak jsi psal,..svižné. Je fakt pecka na ovladatelnost. Koneckonců na tý druhý líta moje paní a má 172 cm.

Naposledy editováno 02.06.2019 21:59:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

2.6.2019 v 22:01 | Nahoru | #14
Massakra> dík tu jsem nějak přehlídl a možná opravdu vypadá lépe a hlavně má víc kw, musím jí někde vyzkoušet

(reakce na) svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

2.6.2019 v 22:09 | Nahoru | #15
69šakal> Milane, neser - zavřeme Lénu na hotel, já jí tu krasavici na jeden den "znárodním" a můžeš mě začít přesvědčovat ..........a rozdíl skoro kilo proti "kozám" bude silný argument proti
Tak ať slouží..................je vidět, že máš radost a vo tom to je - žijeme jenom jednou.

svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

2.6.2019 v 22:19 | Nahoru | #16
díky moc všem, za názory

(reakce na) svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

2.6.2019 v 23:05 | Nahoru | #17
Kohout> Ano , taky jsem už hledal že bych se sní projel. Našel jsem levnou půjčovnu je to na periferii Prahy ještě jsem se ale , k tomu nedostal.

www.asmoto.cz/cenik.htm

1 reakcí na tento příspěvek svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

2.6.2019 v 23:09 | Nahoru | #18
Afrika ta je taky dobrá možná nejlepší ale , má jednu věc která mne osobně vadí * Řetěz * jak jsem čuchnul ke kardanu už moto z řetězem nechci.

svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

3.6.2019 v 01:28 | Nahoru | #19
Tak si nainstaluje Scottoiler

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

3.6.2019 v 05:50 | Nahoru | #20
Massakra> Mám motorky jak s kardanem, tak s řetězem..............a mám úplně odlišný názor od tebe. Ano, na motorce s řetězem používám automatické mazání.
KARDAN není bezúdržbový, jak se rádo tvrdí............opravy jsou o dost náročnější, než výměna řetězovky, a navíc je to neskutečný žrout výkonu. Na terénní motorku patří lehce opravovatelné a hlavně LEHKÉ komponenty........to bohužel kardan nesplňuje ani v jednom.

svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

3.6.2019 v 09:07 | Nahoru | #21
Souhlas, ale to vetsina lidi stejne nechce slyest.

svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

3.6.2019 v 14:11 | Nahoru | #22
Minulý rok jsem projel snad všechna velká cestovní endura. A pokud ti nejde o ostrou jízdu na silnici tak dle mého názoru je nejlepší Afrika.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

3.6.2019 v 16:01 | Nahoru | #23
Brůča.> Otázka je, či chce Kohout aj do terénu, lebo o tom nepísal... plus ak ho zaujala Multisranda, tá je skôr na cestu než do terénu, hoci má reťaz.

(reakce na) svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

3.6.2019 v 20:18 | Nahoru | #24
Metric> Jasně - v příspěvku č.4 jsem o tom psal..........na asfaltu je to jedno a jde jen o to, aby měl z posezu dobrý pocit jak on, jako řidič, tak i spolujezdec v případě, že budou jezdit oba. Jen jsem psal svoje pocity z motorek, na kterých jsem se svezl a upozornil na chyby, které jsem viděl...........ale to, co pro mě může být chybou, pro druhého je výhodou.......vybrat si stejně bude muset Kohout sám.

svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

3.6.2019 v 22:58 | Nahoru | #25
vloni jsem vybíral motorku na pohodlné cestovani. A kdyz jsem se byl podivat na tu multistradu, tak jsem si neplánovaně sednul na starší f800gs báwo a už jsem z toho neslezl. Prostě mi padla do ruky a láska na první svezení. ostatní se můžou jít bodnout i s Afrikou. (i když, až navysim rozpočet a budu koukat po něčem novém stroji, tak Afrika je prvni v plánu).

(reakce na) svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

5.6.2019 v 02:30 | Nahoru | #26
Brůča.> Jasné že se použije na dlouhé cesty samomazní. Určitě máš pravdu že kardan je složitější a dražší nástroj. Prostě jsem nějak zakořenil na kardanu. Ale , myslím si že kdybych měl nějakou tu Afriku tak by jsem si rychle zvykl.

svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

8.6.2019 v 14:31 | Nahoru | #27
na úvod mám tenerku ST12 a cestuje se mi na ni dobře. Pokud se ti ST12 libí zkus si na ni sjet a uvidíš. Jsou kluci co s nimi jezdí i dost terén, ale je otázka na jaké cesty hledáš motorku. Já jezdím cesty druhých a třetích tříd a ty jsou často hodně rozbitý a tak je fajn když podvozek má větší zdvih. Dle mne ST12 je pro klidnější jezdce. Dá se pohodě cestovat i ve vyšších rychlostech ( dálnice ) když potřebuješ. Prostorná je dost a na motodovolenou se na ni pobalíš ve dvou a dá se najíždět po okrskách 400km denně bez stávkování batůžku. Také si myslím, že ST12 cenově se dá pořídit nejlépe ( nájezd, rok, stav ). Myslím že i na závady je hodně v pohodě. Na závěr nelituji že jsem si ji koupil a koupil bych ji znovu, ale musím přiznat že Afrika by možná vyhrála . Když jsem toto řešil Afrika byla novinka, BMW jsem nechtěl a Stevio mi bylo malý kolena na válcích. Chtěl jsem kardan. Pokud ti toto k něčemu bylo tak fajn :)

svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

14.6.2019 v 14:11 | Nahoru | #28
Přijďte se do Písku svézt na Traceru 900

1 reakcí na tento příspěvek svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

14.6.2019 v 14:49 | Nahoru | #29
motoshop-kabourek> a kdy bude mozne se svezt v Pisku na Tenere 700?

(reakce na) svižné, pohodlné cestovní enduro, ne za ranec

14.6.2019 v 16:55 | Nahoru | #30
Slávek-TDM> Doufáme, že už v červenci. Kdyžtak mi pošlete kontakt na tom@kbrk.cz a já se ozvu hned, jak bude k dispozici.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cestovní enduro [1 ... 4, 5] Moto Guzzi Stelvio 1200, Yamaha XT1200Z Super Tenere... Joker11 146 11.7.2019 v 09:38 foxdive
Sedlo Yamaha XT1200Z Super Tenere Frenky990 0 8.6.2019 v 15:31 Frenky990
XT 1200 Z spojka jde velmi ztuha Yamaha XT1200Z Super Tenere sekáčmagor 6 20.5.2019 v 16:02 _pat_
Honda/Yamaha - nejlepsi dealer s ne... [1, 2] Yamaha XT1200Z Super Tenere, Honda VFR 1200X Crosstourer Turbočmelák 50 22.3.2019 v 13:44 Turbočmelák
Super Tenere - zapojení přídavných ... Yamaha XT1200Z Super Tenere dada09 14 6.3.2019 v 09:08 Bolek

TOPlist