Stalo se mi nedávno při vysedání před zatáčkou že se mi motorka tak rozvlnila že jsem to skoro neustál. První 1/3 zatáčky se mašina houpala nahoru a dolů, postupně méně a méně až jsem mohl přidat plyn a rychle pryč. Nikdy se mi to nestalo a teď 2x hned o pár zatáček později znovu. Pak už jsem zvolnil a dál to nepokoušel. Měnil jsem pneu ale moc mi nesedí že by to mělo vliv.
Mám za to že na vině jsem já, zřejmě jsem na to šel moc z hurta s těžištěm na naháči hodně vysoko. Pomůže když více zalehnu (což je naked docela divný) k nádrži?
Nebo je to něčím jiným?
Diky za rady Jens
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přenášení váhy
Vysedávat na silnici má opodstatnění na přehledném úseku, který člověk zná, dovolí jet trochu závodněji, a je na něm vidět dostatečně daleko. Což je velmi malé procento všech situací, troufnu si říci tak 1-3%.
Naučit se rychleji zatáčet, udržet v zatáčce vyšší rychlost, jet zatáčku různými způsoby je mnohem důležitější než nějaký pohyb tělem.
Tím neříkám, že pohyb tělem se nehodí. Jen je strašně přeceňovaný a důležitý začíná být až od určité rychlosti/schopností pilota.
Ale jak rikam, at si kazdej jezdi jak chce. Mne slo jen o to, ze bych na zacatek nedoporucoval brzdit vysednutej.. jinak je mi to celkem fuk. Kazdy ma svou pravdu..
2 reakcí na tento příspěvek Přenášení váhy
Motorka, pri rozumne praci s brzdou a riditky, si poradi sama. Ptedpokladam ze zakladni posaz si drzis.
Dalsi vyhoda ingotu je kdyz jsi srostly, vis co mas od motorky cekat, zoufale tahani pres prdel si nech na krizovku, ktera na otevrene ceste dozajista jednou prijde.
Veľakrát to moze byt dane amaterizmom a snahou sa nieco naucit(moj pripad), alebo v urcitych pripadoch hlupostou.
Je urcity stupen rizika, ktore je zvladnutelne a prijemne. Ist na hrane zakrutu v premavke, kde su standardne zvodidla a obojsmerna premavka mi ale pride ako vyssi level rizika - hlúposť. Takze zauraduje pozerstvo a strka sa koleno aj ked sa ide s rezervou.
Ja len ze chapem taky styl. Niekto chce tu spatnu vazbu a neni trpezlivy, pripadne si nemoze dovolit trening a lepsie podmienky. Len toho rozumu prajem, nech sa vsetci stastne domov vratime...
1 reakcí na tento příspěvek Přenášení váhy
A i to vysedavani, když to někdo umí, tak dá koleno na petniku a minimální rychlosti.
mmks píše: Až si každý jezdí jak chce, ne? Já například se snažím naklanet v zatáčkách, kde to taky není potřeba (ne vysedavat) aby si to natloukl do palice, protoze jsem se učil jezdit sám a mám spoustu špatných návyků. Takže jestli mě někdo vidí zezadu, tak si musí nebo myslet o blbovi.
A i to vysedavani, když to někdo umí, tak dá koleno na petniku a minimální rychlosti.
Tak, tak, ja som sa dočítak v nejakej knižke , že vôbec vôbec neviem jazdiť na motorke, že treba dávať kontru. Teraz mám 59 a už sa to 15 rokov učím na novo. Asi sa mi darí, s Božou pomocou, lebo ešte žijem. To s tým jazdením na hrane som skúšal v premávke, keď som tú istú zákrutu prechádzal po desiaty krát, stále rýchlejšie a rýchlejšie, som si myslel, že aký som king, tam mi v protismere vyletel krabicový meďák, tereňák, trošku ho to vynieslo a ja som mu čumel do ľavého reflektoru. Som to ustál a nechapsol na brzdu, lebo by som tu už nič nepísal.
PS: jazdím na moto od svojich dvanástich rokov.
Naposledy editováno 01.05.2019 09:08:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 | Boban37 | 30 | 29.1.2024 v 11:22 puffybodie |
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 | VladiZ | 14 | 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD |
neutrál Kawasaki Z 1000 | marfajz | 14 | 23.4.2023 v 21:40 JobboSK |
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 | CHOSE123 | 36 | 25.2.2023 v 22:37 Deadman |
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... | KubaLC8 | 441 | 18.9.2022 v 13:23 maca44 |