AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
V případě Luboša néni co opravovat a když náhodou jo, tak samodomo a za směšný peníz.
No a s pořízením úsporného, moderního, spolehlivého a pohodlného vozidla - když máš za co, je to sranda.
Když nemáš moc peněz, musíš si poradit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Traktorista - sklerotik jede na skútru do práce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kamoš jednů dojel s Gazem 66 a měl sebů enom papíry na 69...nejak se doma přechytl či co.
Tak sme na to čuměli a když sem mu řekl, že teda papíry má, ale na jiné auto, tak že: "...naozaj? Veď je to len o tri..."
Milan1963 píše: Zdenalbenal> Díky za odborné hlášení.
Dopoledne jsem vzal Adenium a že pojedu do okresního města. Po 3 km jsem pouštěl vyhřívání rukou. Prostě - je březen a byla mi zima. Po 10 km začalo silně mrholit a to v kombinaci s novými mas
tnými pneumatikami vytvořilo situaci, že jsem jel tak třicítkou. Motorka byla jak na ledě. Toto vřele nedoporučuju.
Dopadlo to tak, že původně vyleštěná motorka je od bláta až na nádrži. Umeju jí. A namažu řetěz. Zkusím ten olej převodový, mám tady PP 90. Dám si s tím práci, takže článek po článku. Potom uvidím, za jak dlouho budu mazat. Sprejem mažu po cca 600 km, jinak po každém dešti. Potřebuju asi 3 spreje za sezonu, což ( ač na finance moc nekoukám, Adeniu dávám jen to nejlepší ) dělá cca 1100 korun za rok. Převodový by měl být o něco levnější - litr stojí stovku ?
Jen uvažuju, proč na srazech ( třeba MotoRoute ) všichni mažou sprejem...
To nechápu co s tím děláte. Sprejem to mažu tak 1x po 1000km když si zrovna vzpomenu, motorka to není žádné máslo ( 60k ) a dopínám to tak jednou za 15000km, Na déšť seru, v tom jezdím normálně a nevidím v něm důvod k mazání. Spreje jsem za posledních 10 let spotřeboval 2 půllitrové, Řetěz nemeju, nemá to cenu. bordel z venjšku článků nevadí a uvnitř se neudrží. Sprej jsem měl jeden nějaký denicol či co a ten druhý je Agip - tam ještě kousek je.... Řetězová sada sice stojí bůra, ale vydrží hodně, protože jí dopnu trošku tak ob sezonu a je v půlce....
Milan1963 píše: kuba350> Pěkná, už skoro historická fotka.
O Aviích existují historky asi jako o 1203, ale vcelku - jsou ( byla ) to dobrá auta. Jen to chce údržbu - hlavně Avii po zimě odrezit, vymýt, vystříkat, nastříkat antikorozním přípravkem atd. Jen - kdo to dělal/dělá ??
A pro řidiče ideál - žádná karta, žádné kolečko, jezdili jsme třeba 11 hodin vkuse - a nikomu to nevadilo.
Byla to hrozná auta... Akorát v té době tu nebylo nic lepšího... Ono si za to můžem ale sami... Francouzi to vyvinuli jako malou furgon/valník dodávku na 1,5 tuny... Přiu téhle velikosti a váze to celkem slušně jelo a celkem slušně se to i chovalo... Nicméně čechy napadlo z toho udělat třítunu a motor nechali stejný, podvozek je prodloužili a použili silnější zadní nápravu... V tu chvíli z toho vznikl krumpl líný jako stádo vší co se kroutí jak pytel zmijí..... Potom když je po dalších 20 letech napadlo udělat silnější motor a lepší převodovku, tak se to zlepšilo, ale pořád to bylo takové klopýtání v blátě za konkurencí...
navíc kolečka se tam dávaly dodatečně, pokud s tím někdo jezdil přes čáru.
Zdenalbenal píše: nemako> Ono je jedno pravdivé rčení - nejrychleji není vždy nejdříve .
Jasně, že existuje mnoho lepších aut (aj motorek), nejenom ve zmíněném segmentu.
Kdysi jsem se zmínil v rozhovoru s člověkem "od aut", že by konstruktéři měli nejen sledovat nejnovější trendy ve vývoji, ale taky by měli povinně navštěvovat různá muzea a veteránské akce.
Aby nezapomněli, o čem to vlastně všecko je.
Onehdá sme se bavili s Verdomem o Polonezu a Oktávce - o šoférsky příjemných detailech (kontrolka brzdových světel) a o "přešpekulování" věcí, keré sů ve finále nepraktické (cyklovač stěračů)...atd.
nejlepší cyklovač stěračů je ten příplatkový pro Favorita a Felicii... Paměťový... Navolíš si libovolný čas od vteřiny do minuty a jede.. žádné předvoby a nebo jeden pevný čas...
nemako píše: Zdenalbenal> avie ale byla vyjímka,byla to licence saviemu,což byl samozřejmě taky střep,z dnešního pohledu,ale u spojů byla plošina na originálním podvozku saviem a bylo to milionkrát lepší auto,než nová avie i když to bylo dvacet let starý. v zimě to šlo i nastartovat,topilo to,jelo to,mělo to rotační čerpadlo bosch a žralo to o třetinu míň. avie byla bolševikem dokurvenej střep,bez posilovače řízení a když ho tam soudruzi dali,trhal rám miluju automatický stěrače
Proto ten motor stál tak zahovno... Protože Saviem si na něj koupil zase licenci od Manu. Ten motor byl vlastně dost moderní, měl na velký nafťák celkem vysoké otáčky a měkčí chod... Oni na to ale měli právě to speciální vstřikovací čeradlo co dávalo vyšší tlak. To ale my neměli, takže to s řadovkou nikdy neběželo tak jak by mohlo, pokud se tam nedalo výkonnostní ze stabiláku, pak už to bylo kapánek lepší...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Zdenalbenal píše: Se vším se dalo jezdit.
Ale taky lze pochopit nasraného zaměstnance, kerý "vyfasuje" litrového Logana a né "Golfa f plný palbě, na hlínách a f tédéíčku".
To je ale pohled zaměstnance, né majitele firmy, kerý ho živí..
Když sem začínal, kůpil sem si za čtyři tisíce Žuka a najel s ním hodně kilometrů.
Auto - teda typ - nebylo až tak kulervoucí.
Bylo dost jiných, důležitějších věcí.
Po pár letech nám obchůdek funguje, nemáme dluhy a včíl má mladej motorku s řídítkama ohlýma důle a auto bez střechy .
Nojo, udělal si radost...a já taky. Ale až potom, né napřed a pak se z toho posrat.
Žuk byl nezmar, sice chlemtal jak prokoplej (ale 1203 chlemtala stejně a uvezla půlku...) ale uvezl i dvě tuny, měl přimeřene velký motor
k tomu na co měl sloužit a krom kovomorky a občas zavlhlýho starteru s tím nebyly problémy...
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Jdu osedlat svého bujného německého hoře a vyrážím ven. Krásný víkend všem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Já jdu taky (do ) svého německého oře , tedy Astry - a jedu do Strakonic pro nějaké díly k Popularu. Zítra burza v Lysé - a v neděli mám taky v plánu vyjet - s kolegou na našich Jawách 660.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
S Avii A30 jsem projel část Evropy,nejdál jsem s tím byl ve Francii a nejlepší kšeft bylo vožení trpaslíků z Polska,mě to jezdilo vcelku dobře,na to,že to byl ještě čtyřkvalt a pak už jsem měl novější se spaním na střeše,pětikvalt,modernější kabinu a to už bylo rovnocený co jiné třítuny. První velký auto jsem měl starou Liaz 100 a když pak přišli zánovní 150 a vejš tak s tím taky nikde v zahraničí problém nebyl.Ono se to musí brát k té době,zlatejch 90tek,a aspoň za mne byl tehdy u nás vyráběný Favorit dost rovnocený třeba Golfu 2-3,on ani Golf 3 se základním benzínem nejel o moc víc a stál dvojnásobek neli víc než Favouš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 29.03.2019 15:12:17
Milan1963 píše: Sema> A proč ne o Aviích... vždyt' je to součást našeho motorismu. I když ne motorka.
Já jdu taky (do ) svého německého oře , tedy Astry - a jedu do Strakonic pro nějaké díly k Popularu. Zítra burza v Lysé - a v neděli mám taky v plánu vyjet - s kolegou na našich Jawách 660.
Do strakonic jako zejtra? Vzhledem k času teda spíš dneska?
Vlasťák1973 píše: Dnes dorazila nová zrcátka z fichtlkrámku,tak snad už taky spálím nějakou tu směs,ale víkend je pracovní tak už to budu muset nechat na Duben.
S Avii A30 jsem projel část Evropy,nejdál jsem s tím byl ve Francii a nejlepší kšeft bylo vožení trpaslíků z Polska,mě to jezdilo vcelku dobře,na to,že to byl ještě čtyřkvalt a pak už jsem měl novější se spaním na střeše,pětikvalt,modernější kabinu a to už bylo rovnocený co jiné třítuny. První velký auto jsem měl starou Liaz 100 a když pak přišli zánovní 150 a vejš tak s tím taky nikde v zahraničí problém nebyl.Ono se to musí brát k té době,zlatejch 90tek,a aspoň za mne byl tehdy u nás vyráběný Favorit dost rovnocený třeba Golfu 2-3,on ani Golf 3 se základním benzínem nejel o moc víc a stál dvojnásobek neli víc než Favouš.
Hele on byl základní golf ve všech zásadních parametrech horší... Dvojka jako soudobé auto (trojka byla s Felicií) byla v základu s motorem 1,3 o 5-10 koní slabší (podle verze motoru Fa), byl to třídveřák a čtyřkvalt. Favorit byl pětidveřák, pětikvalt, se silnějším motorem, vnitřním prostorem vpředu srovnatelným vzadu malinko lepším, byť Golf měl zase kapánek větší kufr... Escort, Astra hrály stejnou písničku. Takže jako lepší alternativa základního Golfa, Escortu, Astry, a dalších konkurentů za cenu Pola, Fiesty, Corsy to na západních trzích fungovalo velmi dobře... Nicméně kdo chtěl víc, mohl si objednat například toho Golfa s dvoulitrem, klimatizací a koženým interiérem... To Favorit už nenabízel... Golf 3 se s motorem 1,3 vyrovnal výkonem slabší verzi Favorita s karburátorem... Nicméně mezitím favorit dostal vstřikování a šel výkonem motoru 1,3 zase o 10 koní nad výkon motoru 1,4 v Golfu 3
PetrL3 píše: Vlasťák1973> já teda měl tu první jettu (motor 1,6), pouze 4 kvalt, ale oproti favoritu bych řekl mnohem lepší a pohodlnější stroj. Pravda, srovávat to lze, ale u mě favorit prohrává.
To je tím že je to sedan... Ty jsou vždycky kulturnější než HB... Ono Forman je taky pohodlnější než favorit... Takovej vláčnější.. Favorit je sice po stránce podvozku poměrně hbité a čitelné auto, ale je poněkud drncavý... já zaznamenal zlepšení pohodlí Favorita když se do něj nastěhoval plyn... Resp. koupil jsem si favorita s plynem a přetím se vozil obyčejnými, a ta nádrž místo rezervy co váží přes 50 kilo ten zadek taky poměrně citelně zklidnilo od toho kopání které je víceméně nedobouratelnou vlastností všech werků s kolama v rozích, především na zadku kde je menší váha...
Jirka4137 píše: pech.> Se divím že ta Avia s takovým zbastleným čerpadlem vůbec jela. S řetězem jsem se dotedˇ taky nemazal pouze sprej , čištění jsem nikdy nepraktikoval. a cenově mě to netrápí. Zajímá mě pouze jestli se to druhý den po namazání opravdu nebude rozstřikovat. Jinak ale mažu pravidelně po jízdě v mokru. Mazání olejničkou je ale celkem pohodlné sprej stříká i kam nemá.
Jela no... Ono když už jela tak jela, ale to čerpadlo stálo ze 75% za tím proč tak blbě chytala.... To čerpadlo bylo prostě vývojově o generaci starší než hlava motoru...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |