Téma: Elektromobil zadotujeme
 
17.10.2018 v 12:40
Tak jsem si precetl clanek co nam soudruzi v EU vymysleli a nestacim se divit.
Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi

Blokovaní uživatelé: bill56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

22.3.2019 v 12:44 | Nahoru | #601
assassin> Neprekvapil jsi. Rikal jsem, ze je to vyssi level cteni. Nekteri holt to prestanou chapat hned na startu

Mala napoveda pro ostatni - sopky

Elektromobil zadotujeme

22.3.2019 v 12:45 | Nahoru | #602
Mě se to docela líbilo.Jedná se o rostliny a živočichy,tak tam nemusí ještě tahat seismickou činnost a tak

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

22.3.2019 v 12:46 | Nahoru | #603
puffybodie> hehe

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

22.3.2019 v 13:48 | Nahoru | #604
assassin> Jestli ten větší zájem o oturbrený maloobjem není dán tím, že i přes vyšší výrobní náklady stojí méně, než střední atmosféra. On tě prodejce cenovou politikou dotlačí, aby měl odbyt pravě pro ty bezpokutové.

1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme

22.3.2019 v 14:07 | Nahoru | #605
Mě vyhovovala atmosféra kolem dvoulitru a takovou nikdo krom Mazdy už asi nikdo ani nevyrábí a nahradili to 1.4/1.5 turbama,který jedou zhruba stejně,tak je pak ten zájem jasnej..Nejedná se o vrcholový motorizace,ale byly celkem běžný.EUHP díky svejm regulím k downsizingu v podstatě automobilky dotlačila,tak je jedno,jestli jde o přímej příkaz,jako bylo od rusáků,nebo šikana regulema,která má ve výsledku stejnej efekt.
Každopádně si stejně furt myslim,že kdyby se narvaly prachy co stál vývoj nejdřív dieselů a teď elektro do benzínu,tak maj ty motory o velikej kus lepší parametry..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

22.3.2019 v 15:23 | Nahoru | #606
zmulin> Benzínový motory ale mají i dneska dobrý parametry. Dokonce se zjistilo, že produkujou saze, tak se jim daj filtry a budou už úplně čistý

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

23.3.2019 v 00:27 | Nahoru | #607
karf> no ony ty saze neprodukovali az takove, az nekdo prisel s primym vstrikovanim a zjistilo se ze to benzinovy motor nespali tak rychle

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

23.3.2019 v 11:12 | Nahoru | #608

Creck píše: charlie.vtx1800> Samozrejme ze to centralni planovani neni, v drtivem pripade narizeni jde o to presunout co nejvetsi objem penez od ,,luzy,, k majitelum korporaci a znicit drobne konkurenty, dotace dostavaji ve vetsine pripadu taky nadnarodni korporace.

Vcelku zabavne jak se ruznym drobnym podnikatelum ryzi kapitalismus vlastne vubec nelibi (ala treba u nas Babis)



aaaa odbornik na ekonomii se probral ze zimniho spanku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

24.3.2019 v 09:00 | Nahoru | #609

vilemx píše: Aha, takže automobilky začaly vyvíjet prťavé oturbené tříválce až na základě neustálých nářků zákazníků, kteří jim se salónů nespokojeně odcházeli s tím, že konstrukčně jednodušší středněobjemové čtyřválce jim lezou krkem....

Možná si nerozumíme, v dnešní situaci je pro mě velký objem cokoliv nad cca 1.5 litru v autech a 1 litr v motorkách. Před dvaceti lety jsem měl tuhle hranici na 2.5 litrech v autech a 750 v motorkách.

Jak je možné, že v autech lidé kupují čím dál tím menší motory, kdežto v motorkách naopak čím dál tím větší? Je to jejich svobodným výběrem nebo centrálně řízeným politickým tlakem na automobilky, které tento tlak přetaví do konstrukce a cenové nabídky?


Auto je obvykle dopravní prostředek. Tady se to možná těžko vysvětluje ale spousta lidí chce po autu jenom se levně a bezstarostně přepravovat. A i když si třeba můžou dovolit koupit silnější a vybavenější model tak jim to prostě nestojí za to, radši ty peníze dají někam jinam...
Motorka naopak je hračka, kupuje se pro zábavu a najede málo, a díky tomu že jsou velkoobjemové motorky stále dostupnější tak jsou i rozšířenější.

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

24.3.2019 v 09:52 | Nahoru | #610

stráťa píše: Auto je obvykle dopravní prostředek. Tady se to možná těžko vysvětluje ale spousta lidí chce po autu jenom se levně a bezstarostně přepravovat. A i když si třeba můžou dovolit koupit silnější a vybavenější model tak jim to prostě nestojí za to, radši ty peníze dají někam jinam...
Motorka naopak je hračka, kupuje se pro zábavu a najede málo, a díky tomu že jsou velkoobjemové motorky stále dostupnější tak jsou i rozšířenější.



Toto nelze brát paušálně. Já naopak beru motorku pro moje potřeby jako praktický dopravní prostředek. To, že je na ní zábava, je příjemný bonus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

24.3.2019 v 10:06 | Nahoru | #611
stráťa> Co znam lidi v okoli, kreri si jako fyzicke osoby v poslednich par letech kupovali nove auto, tak vsichni chteli obycejnou ctyrvalcovou atmosferu. Bohuzel meli smulu, cenovou politikou automobilek byli “donuceni” koupit oturbeny maoobjem. Budto ty ctyrvalcove atm. byly za sileny priplatek nebo ve vyrobni nabidce vubec nebyly.

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

24.3.2019 v 10:16 | Nahoru | #612
vilemx> jo kdyby to tak šlo, dnes koupit nové auto s normálním objemem, bez turba, dpf, adblue, povinných asistentů a milionu kurvítek.

2 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme

24.3.2019 v 12:18 | Nahoru | #613
Ja bych takove auto teda nechtel, nevidim duvod.
Vilemx: pokud to velkoobjemove (tim teda vetsinou ti co chtějí atmosféru mysli tak max dvoulitr) kupuje par lidi tak to automobilku vyjde draho, tzn nemyslim si, ze by to naschvál delala drahé - a to je presne ono, lidi by si klidne koupili jednoduchej ctyrlitr, kdyby byl levnej a jeste malo zral.
V mem okoli zas lidem vadi, pokud auto zere pres 8litru a 2litr atmosféra bez kurvitek jezdi spis za 10+ takze tohle bych videl jako duvod vic. Velke vetsine lidi je uplne sumak jakej je v tom motor.

Ja bych taky klidne bral v8 turbo 5.0 ... kdyby ti hajzlove v automobilkach svoji cenovou politikou netlacili ty malé motory a ten petilitr nebyl za strasne velkej příplatek

Naposledy editováno 24.03.2019 12:20:05

Elektromobil zadotujeme

24.3.2019 v 13:24 | Nahoru | #614
Ten pocit kdyz vis ze tu x let mame totalni picovinu, na kterou ,,nekdo,, vytaha miliardy dotaci z zebroty. www.ceskenoviny.cz/zpravy/poslanci-navrhuji-zrusit-povinne-primichavani-biopaliv-do-benzinu/1736818

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

24.3.2019 v 13:31 | Nahoru | #615
assassin> Netahej sem dvoulitry, natoz V8. Psal jsem o lidech, kteri si jako posledni auto na duchod chteli koupit nahradu za Oct 1.6i, Fabku 1.4 16V, autum trochu rozumeji a pro jejich zpusob pouzivani se proste obavaji jit do maleho turba.
Prvni utekl k Suzuki, kde se jeste dala sehnat ctyrvalcova atm, druhy chtel zustat verny Fabce, uveril prodejci o samych vyhodach maleho turba a ted je fest zklamany, ze to moderni planetu zachranujici reseni pri stejnem zpusobu pouzivani zere o litr az dva vic, nez jeho puvodni neekologicky vyrobnik CO2 hodny sesrotovani.

Naposledy editováno 24.03.2019 14:01:46

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

24.3.2019 v 17:10 | Nahoru | #616

assassin píše: Ja bych takove auto teda nechtel, nevidim duvod.



...

já těch důvodů vidím hodně, prostě sto lidí, sto chutí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

24.3.2019 v 17:17 | Nahoru | #617

vilemx píše: Ale prd, tohle bude na 2 roky "nucených prací" do bioelektrárny, kde tě hybernují a napíchnou na elektrodu, abys dodával proud do sítě pro dobíjení elektromobilů....


To už vymysleli bratři...ehm, vymyslely sestry Wachowské, Matrix

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

24.3.2019 v 18:03 | Nahoru | #618

Krovak píše: To už vymysleli bratři...ehm, vymyslely sestry Wachowské, Matrix


Nevymysleli/y, jen se jim podarilo zanechat vzkaz pri jednom z uteku A aby to vyslo, museli/y to zamaskovat jako scenar sci-fi filmu

Naposledy editováno 24.03.2019 18:05:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

24.3.2019 v 19:39 | Nahoru | #619

vilemx píše: assassin> Netahej sem dvoulitry, natoz V8. Psal jsem o lidech, kteri si jako posledni auto na duchod chteli koupit nahradu za Oct 1.6i, Fabku 1.4 16V, autum trochu rozumeji a pro jejich zpusob pouzivani se proste obavaji jit do maleho turba.
Prvni utekl k Suzuki, kde se jeste dala sehnat ctyrvalcova atm, druhy chtel zustat verny Fabce, uveril prodejci o samych vyhodach maleho turba a ted je fest zklamany, ze to moderni planetu zachranujici reseni pri stejnem zpusobu pouzivani zere o litr az dva vic, nez jeho puvodni neekologicky vyrobnik CO2 hodny sesrotovani.



ze si ty nesmrtelny perfektni auta bez ekokurvitek nenechali? to uz to melo najeto milion?
Asi nema smysl se navzajem presvedcovat, ja bych si z novych aut vybral.

Naposledy editováno 24.03.2019 19:39:48

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

24.3.2019 v 19:52 | Nahoru | #620

vilemx píše: Nevymysleli/y, jen se jim podarilo zanechat vzkaz pri jednom z uteku A aby to vyslo, museli/y to zamaskovat jako scenar sci-fi filmu


To je dobrá teorie Ale vysvětlovalo by to spoustu věcí, protože co se občas děje, snad nemůže být ani pravda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

24.3.2019 v 20:44 | Nahoru | #621
vilemx> Na spritmonitor jsem schválně koukal na spotřeby Fábie a 1.4 tam má průměr spotřeby 6.8, 1.2tsi má 6.2 a 1.0tsi tam má 5.6. Nevím, na kolik je to průkazný. Měl jsem třeba Alhambru 2002 s populární "jedna devět". Jezdila za 6.7-7.5. 90 koní a vážila 1600kg. Teď mam Alhambru s nepopulárním 2.0tdi, jezdí za 6.4-7.3, váží 1800kg. 140 koní. Takže bych skoro řekl, že ty moderní auta jsou úspornější. Na papíře i v reálu.

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

24.3.2019 v 20:58 | Nahoru | #622
karf> Mě to leze s výkonem.
1.9 dTi, rotačka 72kW, čipovaný na nikdonevíkolik, 1200kg, cca 5,6/100
1.9dCi, CR 88kW, čip na cca 110kW, 1600+kg, 6,5/100
2.0dCi, CR 127kW, 1600+kg, 7,2/100

Ale je nesporný fakt, že čím silnější auto, tím mám větší tendenci na to šlapat.

Naposledy editováno 24.03.2019 20:59:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

25.3.2019 v 13:37 | Nahoru | #623

assassin píše: ze si ty nesmrtelny perfektni auta bez ekokurvitek nenechali? to uz to melo najeto milion?
Asi nema smysl se navzajem presvedcovat, ja bych si z novych aut vybral.


Netvrdím, že ta jejich původní auta byla nesmrtelná, ale baj voko 10 - 15 let jim už bylo a začínali vyskakovat takoví ti otravní šotci. Měnili to, protože při odchodu do důchodu chtěli mít nové auto, které jim zůstane "navždy", protože na nové si z důchodu už nebudou mít šanci našetřit a dávat auto do servisu je pro důchodce vidina měsíce o chlebu a vodě. Proto chtěli konstrukčně co nejednodušší, bez požadavku na výkon nebo komfort, nájezd 5 - 10 tisíc ročně.
P.S. jo a ten s tou novou Fábkou ještě v záruce už jednou přijel na odtahovce (KO aktík a vyzkratovaná instalalce), což se mu u té staré nikdy nestalo.

Všechno tohle ale není o tom, jestli ty, já nebo oni bychom si vybrali nebo nevybrali ze současné nabídky. Ale o tom, že řízeným politickým tlakem automobilky uměle přizpůsobují nabídku, aby to politické zadání splnili. Teď mají na pár let další centrálně naplánovaný úkol - prodat určité procento elektromobilů. Přestože je lidé v takové míře nechtějí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

25.3.2019 v 13:52 | Nahoru | #624

vilemx píše: P.S. jo a ten s tou novou Fábkou ještě v záruce už jednou přijel na odtahovce (KO aktík a vyzkratovaná instalalce), což se mu u té staré nikdy nestalo.


A to s motorizaci souvisi jak? Ano... nijak... . Kecas o motorech a pak sem naseres neco o altiku jako argument ze je to kram?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

25.3.2019 v 14:41 | Nahoru | #625

S.h.I.t. píše: A to s motorizaci souvisi jak? Ano... nijak... . Kecas o motorech a pak sem naseres neco o altiku jako argument ze je to kram?


Ano, máš pravdu, přímo s motorem samotným to nesouvisí. Jenže jsem reagoval na Assassina, který zastává názor, že současná auta jsou vzhledem k nájezdu spolehlivější než stará a nejspíš má ve statistikách pravdu, zejména u aut s nájezdem desítek tisíc km ročně. Jenže člověka naštve, když u starého auta řešil občas neukazuijící teploměr nebo zlobící centrál, což je otrava, kdežto u nového rovnou volal odtahovku.

Naposledy editováno 25.03.2019 14:43:27

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

25.3.2019 v 16:23 | Nahoru | #626
vilemx> sorry, ale alternator muze odejit na cemkoliv, obzvlast pak na starsim aute. A i tam je to na odtahovku, pokud s sebou vezme neco dalsiho nebo se moc rychle vybije baterka.
Neukazujici teplomer nebo nefunknci central ti neodstavi ani novy auto. Maximalne ti na nem bude svitit nejaky varovani na displeji... Takze srovnavej srovnatelne. Opravdu neplati, ze driv se auta delala skvele a dneska to jsou mrdky. Sice je to takova mantra, ale fakticky dneska auta najizdeji stale vice km bez poruch nez tomu bylo kdykoliv driv.

1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme

25.3.2019 v 16:59 | Nahoru | #627
Já bych to neřešil.Stejně se o spolehlivosti hovno dozvíme.Dřív když se třeba nepovedl motor,tak to bylo jasný,kdo za to může.Dneska v době spolupráce na všem záleží spíš na kvalitě marketingu...
Doba upatlaných displayů přinesla jen navíc jiný typy poruch a nevyhejbá se to nikomu.X5 ky nejdřív spadnou a naběhnou.Třeba 2x a pak chcípnou klidně v rychlym na dálnici a nejedou.Stačí prej přehrát sw a prej to dělaj všechny.Už ste slyšeli přiznat majitele Tesly,že sice jede,ale jednou za čas taky zhasne všechno včetně topení/klimy/blinkrů?Stačí restart držením dvou knoflíků najednou a jede se dál.Jak s windowsama.Ale co to bude dělat časem?Nový Q7,Arteony apod. se taky zatím všechny vrátily do servisu a většinou na podvalu...Informace se zkreslujou a v médiích zamlčujou,páč prachy vládnou všemu..
Pomlouvaný analogový Dacie sou už od základu jebky v podstatě ještě s nižšíma požadavkama,než byly starý Renaulty a svojí funkci splněj.Italové a Francouzi jak kdy.Zatim nejhorší "Francouzskej" motor jim pomohlo zkurvit BMW a i tam bych věřil tomu,že kdyby nečekali uživatelé na dnešního vraha v podobě výměny oleje po 30kkm,tak jich zaklepe o polovinu míň.
Mezi lidma je zažitý,že elektronika blbne u italů a já mam prvního němce VW a většího Itala sem zatím neměl V mym okolí jsou samý němcofilové a všechny to zlobí podobně..
A ty nájezdy km.Ono taky za těch třeba 40-50let trochu dálnic přibylo a přibylo aut,který jezděj dálky a na těch se to kroutí snadno.Je velkej rozdíl najet půl mega po dálnicích za 5 let a to samý za 15 v příměstský dopravě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

25.3.2019 v 17:06 | Nahoru | #628
zmulin> ty nájezdy u soukromejch aut nejsou takový,dneska má rodina víc aut,většinou,k tomu nějakýho skůtra na město,na dovolenou se lítá a najezdí se zase míň. ono dát trojku měsíčně,to už si dost pojezdíš,pokud nejezdíš daleko do práce. a s tím VW jsem měl pakárnu taky,s jedním ze čtyř,který jsem měl.

1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme

25.3.2019 v 17:17 | Nahoru | #629
vilemx: ty tvrdis, ze automobilky delaji vse na politickou objednavku, ja tvrdim, ze je to opacne... nevidim duvod, proc by automobilka se svejma prachama, se svoji lobby a vyjednavaci silou poslouchala politiky prestoze by se jim do toho nechtelo... naopak, automobilka potrebuje, aby lidi kazdejch par let obmenili vozovej park ... coz se u fungujiciho auta tezko nekomu vnucuje... tzn na ne zatlaci pres politiku... a na politiky maji paky prave v podobe penez a moci...

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

25.3.2019 v 18:17 | Nahoru | #630
nemako> Jj,za min. režimu nebylo kam,kdy,za co a kudy jezdit a dneska má rodina většinou víc aut.Zas ale jedou všichni pro každý prd autem a do Alp autem a na delší výlety a tak.My najezdíme dohro autem tak 20kkm a když přibyl ještě hegeš,tak se ty km ještě rozloží.Je to málo a stejně furt víc,než se nalítalo stodvácama..

VW mi přijde,že se zhoršilo,páč ač rejpal,tak musim uznat,že ty starší zlobily podstatně míň.Teda do chvíle,než třeba u Passata B5/6 vyhnily dráty v podlaze,páč sou tam blbě udělaný prej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist