před rokem sem si kupoval do zásoby brzdové destičky. Nedovedu si vzpomenout kde sem je bral. Každopádně se jednalo o stejného výrobce Gold fren. Jediná změna byla ve směsi. Místo AD byla směs HAD. Destičky po namontování brzdily trochu váhavě jako vždy. Ovšem po nějakých 100 km, kdy jsem občas razantněji přibrzdil do zatáčky, se začalo kolo kousat. Po kontrole jsem zjistil že jedna destička je na plech a už je i navařená na kotouči. Druhá byla také dost podstatně sjetá. Jde mi o to jestli jsem koupil nějaký čínský padělek nebo jde o směs pro jiný druh použití..... Např. endura, mokro, bláto... Používám nerezový kotouč. Většinou mi destičky vydrží něco kolem 3- 4500 km. Předem díky za konstruktivní odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek Destičky na 100 km
hycomat píše: Na stránke Goldfren žiadny materiál HAD neexistuje. Ani "type 097" interný vyhľadávač Goldfrenu nepozná...
Netuším co si tazatel koupil za destičky, ale 097 existují, materiál mají označený jako AD: http://www.goldfren...n-brake-pads-097.htm O směsi HAD jsem také nic nenašel.
1 reakcí na tento příspěvek Destičky na 100 km
1 reakcí na tento příspěvek Destičky na 100 km
Naposledy editováno 24.03.2019 14:55:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Destičky na 100 km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Destičky na 100 km
Tohle vypadá že se obložení urvalo a proto to pak jelo kov na kov....
1 reakcí na tento příspěvek Destičky na 100 km
MATERIÁL HAD
Brzdové destičky HAD jsou vyrobeny z kovově-keramického třecího materiálu, který obsahuje klasickou železo-grafitovou kovovou směs s přídavkem jemných částic. Výroba je založena na metodě pokročilé práškové metalurgie, která je lídrem v procesu slinování. Vhodné pro suché i mokré tření. Materiál HAD neobsahuje azbest a olovo.
VLASTNOSTI:
Velmi vysoký součinitel statického tření.
Dobrá odolnost proti opotřebení a samočistící schopnost.
Vysoký brzdný výkon až 450 ° C (MAX 800 ° C).
Až o 25% méně interakce s brzdovým kotoučem.
Velmi dobrá připojovací síla mezi ocelovou základní deskou potaženou měděnou a třecí vrstvou.
Čtyřnásobně delší pracovní kapacita ve srovnání s organickými materiály a materiály z Kevlaru.
ROZSAH POUŽITÍ: \ t
Materiál je vhodný pro použití ve vlhkých a suchých podmínkách, zejména pro silniční motocykly.
PROVOZNÍ PARAMETRY MATERIÁLU:
Specifický tlak: P <2,5 Mpa
Rychlost posuvu: V <45 ms-1
Konstantní maximální teplota: 450 ° C
Krátkodobá maximální teplota: 800 ° C
Naposledy editováno 24.03.2019 16:02:13
Edit: az ted jsem si uvedomil, ze se asi jedna o Jawu. Tak to beru vsechny sve prispevky zpet, protoze mam zkusenosti jen s brzdami jinych vyrobcu, kde se servisni intervaly (nejen) u kotoucovych brzd uz asi padesat let pohybuji radove jinde.
Naposledy editováno 24.03.2019 18:24:32
Jak už psal JiriK, ty tvé desky asi existují, i když se moc neprodávají, může jít o zmetek, může jít o kopii, takhle podle fotek to asi nikdo nepozná, nezbude než napsat nebo zavolat přímo do GOLDfren a domluvit se, že jim jeden kus pošleš. Obzvlášť, pokud je to padělek, určitě se na to rádi podívají a pokud nejsou blbí, pošlou ti nové desky jako omluvu/poděkování.
2 reakcí na tento příspěvek Destičky na 100 km
no a u te desticky na plech u tebe to spis vypada, jestli se oblozeni neodlepilo
kuba350 píše: ze 140
Jo to mě taky pobavilo : ))) ...ale tak třeba tam má 8my výbrus a odlehčenou kliku od Kasalickeho : )) ....a nebo úpravu, co dělal Milánek z Jawamanie - vložky ze 120tky, válce převrtané na 250 ccm a navarene nové přefukove kanály - bájný půllitr z trindy...: )))... jen škoda, že mu to nejelo podle očekávání...
Naposledy editováno 24.03.2019 21:31:16
1 reakcí na tento příspěvek Destičky na 100 km
Edit: kravina.. Type 097 jsou asi ty jawácký... barvičky taky mají jiný, než červený.
Naposledy editováno 24.03.2019 22:39:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |