1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
NemaLbc píše: 6yx> Za mě nejde o to kde, ani jak je používána. Ale o kus. Pokud máš štěstí, vcelku funguje. Vyměnil jsem ji za novou stejnou a podstatná změna k lepšímu. Osobně si myslím, že největší problém je příliš mnoho vstupů do řídící jednotky a kombinace s eko normou.
Problém je, že na trzích, které honda bere jako důležité, ti bez keců vymění vše, co dělá problémy, klidně i celou motorku, zato u nás tě pošlou doslova do prdele. To už se ke mě chovají lépe, když se mi v záruce rozbije topinkovač, ne věc za 400 tisíc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
NemaLbc píše: Eso_Rimmer> Zdravím Tě. moc si vážím Tvých názorů. Nakonec jsme si volali.... Ale spojil jsem se s redaktorem, který jel testovat novou ATAS. Vysvětlil jsem mu co dělá moje, postup servisu..... a požádal, jestli by se nezeptal přímo techniků od Hondy. Napsal, že o závadách nevědí a mám motorku reklamovat (věděl o vlekoucí se reklamaci). Bylo to v roce 2018, kde se na mnoha fórech o problémech psalo. Tím veškerá snaha skočila. Dá se to pochopit. A svědčí to o postoji Hondy jako takové.
ahoj chlape. diky za tve vyjadreni to je smutny, co tu pises preju ti, at ti nova masina slape dlouhy leta a k maximalni spokojenosti. ja porad nejak nechci verit, ze by na to v centrale Hondy hodili takovej bobek. ale nemam kolem toho samozrejme zjisteno tolik, co ty.1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Edit.: konkrétně potřebuji vytáhnout odněkud proud pro 30W přídavné svícení a nejsem si jist, pro jaké zařízení je bílá malá zásuvka připravená v kapotáži za světlomety a zda má tudíž dostatečnou proudovou kapacitu...
Naposledy editováno 09.03.2019 21:47:52
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
PNewman píše: Vytáhl jsem silnější přívod od baterky podél hlavního kabelu pod sedlo...
...Tomu bych se právě rád vyhnul tím, že bych zdroj pro takovou "soukromou" svorkovnici vytáhl z místa, kde originální kabel od akumulátoru na druhém konci končí, a to zatím nevím, kde je a jestli je technickým provedením možné tam další kabel nasvorkovat. Kostru vytáhnu z bodu pod nádrží, v tom problém asi nebude.
PNewman píše: ...Jinak můžeš využít stálé plus z konektoru pod zadním sedlem, který je určený pro OE alarm.
Tam už jsem vytáhl proud pro USB a alarm, odtud už další věci napojovat nechci kvůli proudové zátěži.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
_zdenda_ píše: Boro9> trénuješ koukáním na videa? Vždyť letos je krásná zima a dá se jezdit snad každý víkend, tak vytáhni mašinu a vyraž.
Jj, je nádherně, kdyby se nesolilo, mohl bych jezdit pořád, ale takhle si alespoň procvičím jízdu v blátě, když jsem vyrážel vždy po dešti .
Ahoj, - Já mám Letos už najet 1800 km neboj .. toto je spíš ukázka co vše Afra zvládne a limity jsou pouze v obsluze..
Kdyby se chtěl někdo trochu projet více OFF, tak v neděli budeme poletovat s QWERTem po okolí.
. P.S. - pro pražáky .. Severní Morava je cca 250 km na východ ..
Naposledy editováno 18.03.2019 06:29:24
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
mildafleck píše: Nemáte nějakou zkušenost s pneu Shinko E705 Trail Master
Jedny jsem "ojel" tedy tvrdé boky, dost blbě se obouvají. výdrž +-10tis. a klasika t.j. ani ryba ani rak. Je tedy fakt, že se mi zdálo, že motorka (AT) méně "plave" na silnici proti originál Dunlop. Byly tedy poměrně levné. Po nich jsem obul METZELER TOURANCE NEXT a na asfaltu fakt jiná liga. Nevím, kolik vydrží. Na kamenité cestě to o moc horší nebude a v blátě je to oboje k ničemu. Nicméně za ty prachy....
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Bridgestone Adventure A41vs Metzeler Tourance Next
Naposledy editováno 24.03.2019 17:06:31
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
3 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Čeká mne první garančka, na které budu řešit dvě věci kromě údržby.
1. Motorka chytá dobře jak studená, tak teplá, ale po studeném startu než tak 10 - 15 vteřin jako by vynechával jeden válec. Že kuckal karburátorový studený karburátorový Varan beru, ale stříkačka??? Kámoš má Varana stříkačku a ten jde i za studena jak hodinky.
2. Pokud jedu plynule tak jde výkon nahoru v pohodě, ale pokud vezmu za plyn třeba při podřazení na 4, při předjíždění a jdu do plnejch, kolem 4000 otáček je krátký, tak vteřinový propad a pak ještě jeden někde nahoře, ale tam nemám vypozorováno v kolika otáčkách. Z počátku mne to překvapilo, teď už s tím nějak počítám. Jezdím na své nastavení, maximální výkon motoru, maximální brzdění motorem a trakce na dvojce. Ale dělá to i u přednastavených režimů.
Nemáte někdo podobnou zkušenost?
Mlázi
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |