1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter
Ja mam fz1 proto jsem musel sehnat "Shifting ContRoll 2.2" vcetne jejich jednotky. (Takze to nemam namapovane ale pouzivam pouze jeden cas na vsechny kvalty i otacky). ale mam nastaveno at to funguje az od 6500ot a to se pouzivat necha dobre dokonce si fazera zprevoduji letos jeste vic do pomala at muzu vic radit = je to bomba
Ale u Z900 bych vubec nevahal kontaktovat pepos_moto....on pro Shifting ContRoll primo montuje a pro Z900 by mozna staclo pouzit jen jejich senzor a QS primo nastavit do ECU motoru. A tam by teoreticky sel i oboustranej(samozrejme by to bylo drazsi), pokud to ECU nabizi. ...proste kontaktuj firmu "Pepos_moto"...on ti poradi nejlip a da vybrat vsechny moznosti! ps:ted ma dost plno, bude tezke asi se mu i dovolat
1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter
Plusy healtechu - "strain" senzor, není to "blbý" mechanický čidlo, je přesnější, a pokud si dobře pamatuju, lze nastavit killtime nejen pro každej kvalt zvlášť, ale i podle otáček motoru
Nicméně Z900 je poměrně novej stroj, neumožňuje to sériová jednotka? Pak by stačilo jenom dát čidlo a nemusel by ses srát s odlaďováním časů.
Naposledy editováno 26.02.2019 13:18:30
FiZzeR píše:
Plusy healtechu - "strain" senzor, není to "blbý" mechanický čidlo, je přesnější, a pokud si dobře pamatuju, lze nastavit killtime nejen pro každej kvalt zvlášť, ale i podle otáček motoru
.
To neni tak docela pravda healtech lze ladit pouze na otacky...kvalty vubec nenabizi!!
ContRoll 2.2 nabizi kvalty jen pro gsxr tusim a pravda otacky vubec. Jenze prave toto cidlo by slo pouzit treba pro ECU Z900.
Jak bylo spravne receno Z900 je modernejsi moto = ma uz el. plyn = slo by vyresit i podrazovani pokud to ECU ma v sobe.
Koukal jsem se mym sw do Z900 a bohuzel ECU tam modul na razeni nemela. :( Ale trebas Pepos by neco nasel na vice SW na flasnovani ,trebas jiny by videl vice nez muj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Quickshifter
1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter
Muj pevny cas je 50ms ale hybu s nim dle potreby nahoru i dolu.
Prevodovy pomer mezi 1 a 2 je vzdy ohromny a lepsi qs na to spis moc nepouzivat. Jinak mezi kvalty rozdil znat je: Urcite cim vyssi kvalt tim jemnejsi, to by se dalo rict i o otackach.
Kdyz jsem koukal do ECU novejsich moto tak maji mapy na QS. Ale taky bych cekal slozitejsi mapy. Ono ideal by asi bylo pripojit i akceleracni cidlo aby se vedelo jak je moto v tahu(ne jen kvalt a otacky) Verim ze nejake IT jako aprilia a ducati uz toto vse pouziva.
Neni to ideal, ale byt bez toho bych pro drag race / okruh nebo sportovni jizdu byt nechtel...ale jak jsem psal pro lepsi vyuziti i na silnici zprevodovavam moto do sily(pomala).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Quickshifter
suim píše: CR500> a jaký tam máš nastavený čas? a je znát že to na některý rychlosti funguje líp než na jiný?
Jak jsem psal pro mne cca nejlip fungoval 50ms dostal jsem doporuceno 55ms. Ale je to motorka od motorky.
Jen tak pro zajimavost posilam foto origo map z ECU R1 a MT09 .Tyto "stare" seriove qs nemaji, a obe jak je tady videt maji nastavenou funkci ve vsech otackach. Nicmene napr novejsi mt09 co uz qs ma, skube neskutecne pri nizkych otackach = neni divu, kdyz ma ta starsi tak jednoduchou (zadnou) mapu.
Naposledy editováno 28.02.2019 09:02:36
1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter
1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Quickshifter
1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Quickshifter
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Quickshifter
1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter
Předpokládám, že nastavení je to doporučené výrobcem, tabulka byla součástí dodávky. Dá se to najít na stránkách. Jinak to řadí suprově, to že se změnil kvalt poznám jen podle zvuku motoru.
Naposledy editováno 26.04.2019 16:27:19
1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter
Při nižších otáčkách to také řadí, ale už ne tak elegantně. Budu muset upravit svoje zvyky a naučit se řadit při vyšších otáčkách než dosud . Další poznatek, řazení je dost citlivé na dotek řadičky. Musím si dávat víc pozor na levou nohu. Pro Dakaristu : plyn si při řazení dolů nepřidává, o to se musím postarat sám. Při přeřazování dolů musím podržet plyn u prvního přeřazení a pak už to tam jde sázet. (Z900 nemá elektronický plyn).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu pro Kawasaki Z900 [1, 2] Kawasaki Z900 | zahadnytajemny | 39 | 1.6.2024 v 11:02 pepe100 |
Poškrábaný výfuk Z900 Kawasaki Z900 | zahadnytajemny | 20 | 2.5.2024 v 14:58 Kubák |
Z900 - rozvody, ventily Kawasaki Z900 | zahadnytajemny | 9 | 24.10.2023 v 23:51 SuperSic58 |
Kawasaki Z900 2023 Self-Diagnosis Kawasaki Z900 | Jirrri | 2 | 27.8.2023 v 21:56 Jirrri |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |