Naposledy editováno 24.11.2015 09:09:58
1 reakcí na tento příspěvek laděný výfuk Dominator
2 reakcí na tento příspěvek laděný výfuk Dominator
Naposledy editováno 24.11.2015 13:00:19
Varan23 píše: možná zvedne spotřebu ??, ale zlepší průběh točivého momentu, pojede pružněji od nižších otáček a o to mi jde
Tím zlepšením si seš jistej? Většina otevřených výfuků ochudí směs a motorka (krom vysokých otáček) bez dodatečného ladění jede hůř...
2 reakcí na tento příspěvek laděný výfuk Dominator
Varan23 píše: ochudí směs myšleno i u EFI??......možná se jen mýlím a jsem amatér , díky za rady , spotřebu neřeším
No jestli neřešíš spotřebu, tak proč kupuješ nejlevnější výfuk? Pokud tím EFI myslíš stříkačku, tak i u stříkačky. Motorka samozřejmě začně víc řvát, takže občas se najdou jedinci, kteří jsou přesvědčení, že víc řevu = víc koní i Ňůtnkilometrů, ale opak je většinou pravdou...
1 reakcí na tento příspěvek laděný výfuk Dominator
Varan23 píše: ochudí směs myšleno i u EFI??......možná se jen mýlím a jsem amatér , díky za rady , spotřebu neřeším
přesně, jak píše Dave, neřeší spotřebu, ale koupí nejlevnější laďák, proč nekoupíš homologovaný, když neřeším peníze za benzín?
2 reakcí na tento příspěvek laděný výfuk Dominator
To si takhle Franta v JZD, kterej přes léto jezdí trambusem, zetorem a kombajnem a přes zimu se poflakuje po dílně, řekl, že vyrobí sousedovi pořádnej volevejfuk na jeho japonce. Jelikož má řidičák, svářečák, výučák, rybářskej lístek a bůhví co ještě, tak má dostatečnou kvalifikaci a fáze výpočtů, návrhů a výkresů může rovnou přeskočit, a rovnou vyrazí do skladu pro nerez. U svačiny to probere s odborníkem Karlem (podobná kvalifikace, celoživotní sen brázdit riviéry v Mustangu, jelikož je ještě mladej (50) tak zatím jezdí pouze NA Mustangu na ryby a do práce) a po sváče jdou na věc. Zdůrazňuji, že nic se neladí, ani netestuje, přesto laděný výfuk spatří světlo světa. Druhej den už soused startuje japonce s novym krutolaďákem a jelikož to je rámus na celou ulici, dostane Franta pochvalu, na pivo, a jeho pověst, jako o výrobci laďáků se začne šířit krajem....
Když během zimy takhle u svačiny s Karlem probíraj už asi čtvrtej výfuk, řeknou si, že by je měli pojmenovat a tak vzniknou výfuky DEVASTATOR, BRUTALATOR, MEGAHROMONATOR apod...
A o pár týdnů později už se na webu motorkari.cz probírá, jak je to kvalita za rozumnou cenu a ať si Akrapovic ty svoje předražený roury strčí někam :)
Takže když to shrnu - pokud řešíš vzhled a zvuk, nevadí ti, že to pojede hůř za víc benzinu, že nemáš homologaci a nevadí ti furt se klepat kde tě za to osolej, tak "laďáky" tohoto typu jsou určeny přesně pro tebe. Pokud chceš ale hlavně řešit výkon (defakto motorku ladit), tak bez dalších následných úprav a ladění (filtr, PC) toho nedosáhneš.
Naposledy editováno 25.11.2015 09:48:27
Váha naprosto uspokojivá, proti o 100 kilo těžším seriovým Můžu jen doporučit každému kdo chce stroj poladit a odlišit se
Pýtal som sa na výfuk pre XT660Z Tenere, a myslím si, že pre iné moto bude platiť to isté.
citujem:
"Dobrý den,
Koncovky se liší pouze vzhledem, parametry jsou stejné. Pouze koncovky GP1 a GP2 jsou jiné konstrukce, ale ani jednu z nich bych Vám ne XT660Z nedoporučoval, jsou extrémně hlučné. Koncovka je pouze jednoplášťová.
Zdeněk Žukovský"
1 reakcí na tento příspěvek laděný výfuk Dominator
Neschválenou změnu tlumiče identifikujeme snadno pomocí vhodného nástoje ( např. štětka na mytí lahví nebo drát na konci s kuličkou o prům 6 mm ) ..... atd
Takže , žádné měření hlučnosti , ale štětka a drát. Nemám v úmyslu se na cestě s nikým dohadovat , proto hledám cenově dostupnou náhradu s homologací. A myslím, že jsem našel.
http://www.delkevic....ha-1000-YZF-R1%204XV
%20%281998-1999%29
Pro moji R1 začíná cena na 109 librách což je cca 4000,- plus asi 300 za dopravu. Za Dominátor jsem dal i s tlumivkou ( sound killer ) 4200,-
Stejně jako jsem šel do rizika s kvalitou u Dominátoru půjdu do rizika u Delkevice prošel jsem si jejich stránky a upřímně nebojím se že bych něco zkazil. Jasně není to Akrapovič , Leo Vince ap. Ale taky cena je někde jinde. asi tak tedy. Dominátora v perfektím stavu bez škrábanů přenechám . někomu komu výfuk bez homologace nevadí.
policie už mě dvakrát stavěla výfuky neřešila, jen ta stk bude oříšek, ale vzhledem k tomu že mám origa tak tam prostě na tu hoďku půjdou no
Naposledy editováno 13.07.2016 08:29:06
Dave81 píše: No vezmu to trošku zeširoka - sháníš laděný výfuk (alespoň to píšeš v názvu tématu), kdysi toto bývalo označení špičkového produktu, navrhnutého, zkonstruovaného, vyrobeného a odladěného pro konkrétní stroj. Šlo většinou o závodní použití, neboť pro běžného smrtelníka to byla nedostupná věc. Jako kluci (na pionýrech, simsonech apod.) jsme se něco takového pokoušeli napodobit, ale v zásadě nám stačilo, když to dělalo hezký rámus, takže o nějakém "ladění" nemůže být prakticky žádná řeč. Většina z nás postupem času pochopila, že rámus výkon nedělá a že z podstaty fungování spalovacího motoru a složitosti odvodu spalin doma na koleně laděný výfuk není šance vyrobit. Toto ovšem nedošlo úplně všem a to výrazně přispělo k poměrně masovému rozjezdu "garážových laďáků"
To si takhle Franta v JZD, kterej přes léto jezdí trambusem, zetorem a kombajnem a přes zimu se poflakuje po dílně, řekl, že vyrobí sousedovi pořádnej volevejfuk na jeho japonce. Jelikož má řidičák, svářečák, výučák, rybářskej lístek a bůhví co ještě, tak má dostatečnou kvalifikaci a fáze výpočtů, návrhů a výkresů může rovnou přeskočit, a rovnou vyrazí do skladu pro nerez. U svačiny to probere s odborníkem Karlem (podobná kvalifikace, celoživotní sen brázdit riviéry v Mustangu, jelikož je ještě mladej (50) tak zatím jezdí pouze NA Mustangu na ryby a do práce) a po sváče jdou na věc. Zdůrazňuji, že nic se neladí, ani netestuje, přesto laděný výfuk spatří světlo světa. Druhej den už soused startuje japonce s novym krutolaďákem a jelikož to je rámus na celou ulici, dostane Franta pochvalu, na pivo, a jeho pověst, jako o výrobci laďáků se začne šířit krajem....
Když během zimy takhle u svačiny s Karlem probíraj už asi čtvrtej výfuk, řeknou si, že by je měli pojmenovat a tak vzniknou výfuky DEVASTATOR, BRUTALATOR, MEGAHROMONATOR apod...
A o pár týdnů později už se na webu motorkari.cz probírá, jak je to kvalita za rozumnou cenu a ať si Akrapovic ty svoje předražený roury strčí někam :)
Takže když to shrnu - pokud řešíš vzhled a zvuk, nevadí ti, že to pojede hůř za víc benzinu, že nemáš homologaci a nevadí ti furt se klepat kde tě za to osolej, tak "laďáky" tohoto typu jsou určeny přesně pro tebe. Pokud chceš ale hlavně řešit výkon (defakto motorku ladit), tak bez dalších následných úprav a ladění (filtr, PC) toho nedosáhneš.
Trochu moc čteš DFENSe :D
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stator Varadero 1000 rv 2000 Honda XL 1000V Varadero | Patton | 8 | 30.8.2024 v 14:05 Gahan37 |
Slovensko nebo Polsko 26-31/8 Honda XL 1000V Varadero | Epidem | 3 | 17.8.2024 v 20:31 Rubini |
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero | kanar1970 | 8 | 7.3.2024 v 06:04 vilemx |