Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
Tak jsem po víc než půl roku vytáhl WR z garáže a zdá se, že je baterka v kopru.
Natočil jsem to přes kabely z auta ale po chvíli ježdění to zase vždycky chcíplo a už nechytlo.
Myslíte, že má cenu baterku zkoušet nabíjet nebo mám rovnou koupit novou ?
A jaká baterka tam patří ? Stačí nějaká obyč nebo tam má ideálně být nějaká spešl gelová nebo tak něco ? Poradili byste mi nějakou konkrétní ? A nějakou levnou vhodnou nabíječku ?
Díky
Trochu mě zaráží, že to chcíplo a už nechytlo. Jakože sám zhasl motor na volnoběh?
Spešl gelovka není potřeba, i když já jsem gelovku do yamahy před prodejem koupil...byla levnější, než běžná elektrolytová. Kámoš tu stejnou (gelovku) ve WRR má už skoro 2 roky a bez potíží. Jistě je vždy dobry řídit se doporučením výrobce. Pak ale příjdeš do obchodu a stejně vezmeš to, co zrovna mají
Oblíbená nabíječka je např. z Lidlu, cca 400kč, protože umí to, co se právě motorkářům hodí, přes zimu může být na baterce připojená a měla by ji udržovat v dobré kondici.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Sundal jsem jí z kabelů a než jsem stihnul nasednout tak zhasnul.. tak jsme jí zkusili nabít znovu o trochu delší chvilku z auta a zase jsem ujel pár metrů vyřadil a zase.. tak jsem jí musel držet pořád trochu pod plynem i na křižovatkách na neutrálu abych vůbec dojel domů a pak když jsem z ní slezl před domem, tak jsem jí nechal nastartovanou a už zůstala na neutrálu vrčet. Ale znovu natočit nešla ( to se ale ani nedivím.. že se za tu chvíli se baterka nenabyla).
A na chvíli se mi taky rozsvítila tahle kontrolka
Takže mám koupit nějakou úplně obyčejnou levnou nabíječku a zkusit ji nabýt ?
Naposledy editováno 31.07.2018 11:23:51
Tahle je přesně ta co určuje výrobce (Yuasa YTZ7S 12v 6ah), ale 1800 je celkem dost, já loni kupoval Yuasu 4ah do EXC250 a stála jen 900, což bych nečekal takový cenový rozdíl.
https://www.battery-...ted--ytz7s--12v-6ah/
Mě možná čeká nová baterka do WRka taky,..před týdnem jsem WR po dvou měsících vytáhl z garáže, na poprvé chytla na drb ale druhý třetí start už byl takový slabší že jsem se obával jestli to vůbec natočím. Pak jsem strávil dvě hodinky v sedle, takže se dobila a na druhý den už točila normálně. Jezdil jsem s ní celý týden denně a točila bez problémů a to bylo x startů každý den. Tedka se na ni zas minimálně 14 dní nesvezu, tak jsem zvědav v jakém stavu ta baterka bude.
Jinak lídlácká baterka naprosto v pohodě. Mám ji snad 3roky a nabila toho už opravdu hodně a kdyby náhodou odešla koupím za 400-500 novou. Furt je to lepší než koupit nějakého CTEKa, který je minimálně 2x neli 3x tak dražší, tím samozřejmě neříkám že ten CTEK není dobrý. Ale lídl nabiječka poměr cena/výkon bezkonkurenční.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Chtěl jsem se před vámi trochu pochlubit, před pár dny jsem nazul nový pryže (Bridgestone S20 EVO - mimochodem za slušnou cenu na Moto-pneu předek 1551 a zadek 1810) a včera jsem vyrazil na volné jízdy do Vysokého Mýta. Do teď jsem jezdil spíš kombinaci okresky+štěrkovky a na svižnou jízdu mě moc neužilo, ale na okruhu jsem si to strašně užíval. Dnes jsem si vyrobil slidery na stupačky ze silonové tyče, abych brzo nemusel kupovat nové
Kolama dolů a mějte se
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
https://www.motorkar...etail&ddid=71156
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 16 | Dnes v 07:54 uko_ješita |
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 288, 289] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8660 | Včera v 19:41 JAVR |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |