motopark_kveten



PROFIL MOTORKY

Yamaha WR 250X (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Rischwon
Vloženo 1.12.2014
Aktualizováno 16.3.2019
Zobrazeno 2665x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Krásný stroj s perfektním výkonem.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha WR 250R: Protože zrovna nebyla žádná k mání,...tak jsem koupil Xko s enduro kolama do bonusu.
AJP PR5 250 Enduro: stroj víceméně terenní,...na výlety po silnici by to moc nebylo, Xko s dvěma sadami kol je prostě bomba

První dojmy - Jak jsem ji uviděl, tak hned jsem věděl že je moje. Sedla do ruky jak kdyby byla na míru. První jízda byla neskutečný zážitek, jede krásně a chtěla furt víc. S laděnou koncovkou krásný, ale fakt hlasitý zvuk. Celé okolí už ví že jsem si pořídil nový stroj.

Motorku bych doporučil pro - ideální stroj pro začínající motorkáře/enduráky,..jak už kdosi o ní psal,...má výkon a lamu nepokouše,..

Doplňky na motorce - Blástry, laděná koncovka RP Tuning, ALU kryt motoru, pneu Pirelli Diablo Rosso II, enduro sada kol (DID ráfky + DID řetězová sada - převod 13/50 + na míru vyrobený přední kotouč), Zeta doplňky

Recenze

Po roce a půl s tohle motorkou musím říct že jsem s ní stále velice spokojen. Co se týče výkonu tak na civilní 250 je to velice rychlá a živá mrška. Když s ní člověk umí a přesně řadí tak s ní dokáže vytáhnout maximum (samozřejmě ne nad rámec - do červených čísel jsem ji nikdy netočil není ani důvod když max točivý moment je někde kolem 8500tis otáček). Dokáže do jisté míry držet krok motárdům či endur s vyšším obsahem. Její váha je sice trošku vyšší ale její obratnost ji tento mínus rychle umaže. V motard verzi působí lehkým dojmem a při projiždění klikatých cest si připadám jak na kole. Najel jsem s ní x pěkných výletů a přesto že na cestování není primárně určená, tak jsem si to náramně užil. I ve dvou to není špatný, ale logicky se to projeví na pomalejší akceleraci.

Enduro verze (kola 21/18) - hned při prvním projetí byl znát jiný rozměr kol a převod do síly, který je sice krátký na přejezdy ale ideální do výjezdů, výkon je dostačující a zatím jsem s ní vyjel vše co jsem si usmyslel, samozřejmě nebyli to žádné výjezdy s kolmicí nahoře,.. Testoval jsem ji i na různých mx tratích ale tam už se začne projevovat její mírnější povaha a těžší váha, nicméně užil jsem si spoustu zábavy a sem tam i nějaký mikro skok. Na enduro tratích se jí líbí mnohem více. Podvozek toho "požere" opravu hodně. Párkrát sem ji ladně odložil při výjezdu nebo odšlápnutí na "krátkou nohu" ale odnesly to jen lehce poškrábané plasty a ohlé blástry (které dokonale splnili svou funkci).
Jediné co mě vadí tak je všeobecně známá věc a to je černý rám pro evropský trh. Ten kdo to vymyslel tak by nám to měl chodit po každé sezoně přetírat. Hned při první vyjíždce s mx botama jsem si všiml jak ta černá barva jde rychle dole a postranní plasty jsou taky lehce vydřené od bot, ale to je asi běžné u všech. Kvalitní a pevné boty jsou nezbytnou součástí každého offroaďáka.

I kdybych ji někdy vyměnil za ostřejší enduro/motard tak na WR250X/R nedám nikdy dopustit. Hodně mě toho naučila a pokaždé mě dokázala pobavit. Vždycky když se mě někdo zeptá jakou motorku na začátek at už celkově s motorkama nebo s endurem, vždycky ji budu zmiňovat na prvním místě.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rischwon
Rischwon napsal 16.03.15 v 16:25

Rischwon
Rischwon napsal 11.12.14 v 12:12

Díky, zatím jsem spokojen a to jsem ještě nepokořil ani prvním 100km, jak jsem dovezl motorku tak se ochladilo. Přes zimu se ještě trošku poladí a na jaře to pořádně začne,...

Dovi
Dovi napsal 06.12.14 v 09:42 10b.

Gratulace. Kdo si počká, ten se dočká

Více komentářů



TOPlist