Zacinam posilhavat po tigrovi.je mezi 855 a 955 velky rozdil ? Momentalne jezdim stroma 650 a laka me ten trivalec.
Na co davat pozor pri vyberu?
Dik jura
www.triumph-tiger.cz/
A nebo se zeptej u Ševčíka v Olomóci.
Naposledy editováno 13.01.2019 00:07:12
3 reakcí na tento příspěvek Triumph 855
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph 855
Asi tak nějak
www.motorkari.cz/tema/
https://www.autoscou.../triumph-tiger-855i/
kratkej01 píše: nemako> nešiř poplašnou zprávu
Asi tak nějak
www.motorkari.cz/tema/
https://www.autoscou...-tiger-855i/ [/quote] tak neumřu blbej,to jsem netušil. mám 955i a je to starý,jako hnědý uhlí,ale slouží dobře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph 855
nemako píše: 855 není tříválec a je to uplně jiná motorka,než 955. tiger 855 snad ani není.
jako majitel Tigeru bys takovou věc ani neměl pustit z huby![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
To , že v inzercii napíše pár blbých Nemčúrov , že predáva 855 , neznamená , že to tak aj je
Naposledy editováno 13.01.2019 09:05:20
2 reakcí na tento příspěvek Triumph 855
můj příspěvek #23 https://www.motorka.../?t=208543&pgr=1
moje oblíbené stránky
https://www.motorcyc...h_tiger_900%2097.htm
https://www.motorcyc...h_tiger_900%2099.htm
https://www.motorcyc..._tiger_955i%2001.htm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph 855
foxdive píše: jako majitel Tigeru bys takovou věc ani neměl pustit z huby jde vidět že tě ani nikdy nezajímala historie modelu atp, si jen uživatel co si něco koupil
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph 855
Bol alebo 900 (karburátorový , továrenský kód T400) , alebo 885i (vstrekovanie , továrenský kód T709) , ale 900i nikdy .
Obidva síce mali rovnaký objem , veď motor bol vlastne rovnaký (s vŕtaním a zdvihom 76 x 65) , ale starší s objemom 885 (továrenské typové označenie T400) mal obchodný názov Tiger 900 , vstrekovaním inovovaný , teda T709 mal obchodné označenie 885i (teda žiadne 900i !!!)
Takto to fabrika odlíšila , aby si ľudia tie Tigre s rovnakým objemom motora nezamieňali ... zjavne to nezabralo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
A riadiace jednotky boli ešte starý , poctivý (a francúzsky) Sagem , armádny dodávateľ , fungovať budú asi aj o ďalších 100 rokov
No a 955i nie je vlastne nič iné , len prevŕtaná 885-ka zo 76 na 79 mm , zdvih motora zostal rovnaký (to je ako u BMW 1100 a 1150 , tam to prevŕtali z 99 na 101 a hneď bol so slávou a muzikou uvádzaný nový model
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Juradr , kúp si takú , ktorá bude viac okufrovaná (samozrejme , okrem celkového stavu) , lebo také originálne bočné kufre sa zháňajú ťažko a skurvene draho , aj vstrekovacia 885-ka bohate uspokojí všetky tvoje potreby , po DL 650 až-až , len by si mal mať okolo 190 cm , lebo inak je Tiger 885i/955i dosť vysoká mašina .
Samozrejme sa teraz okamžite ozve niekoľko majiteľov , ktorí na zem dočahujú v pohode aj pri svojich 175-180cm , tak pre tých len jedna vec - máte úúúplne , ale úplne doje.aný podvozok , ľudia pod 185 cm vlastne musia balancovať s 250kg motorkou (naviac s vysoko položeným ťažiskom) vlastne len na špičkách nôh , no a to nie je bohviečo .
Naskakovať na motorku ako Indiáni na svoje mustangy a zoskakovať ako cirkusanti v manéži , tak to sa mne určite nežiada ...a ani to nie je bohvieako bezpečné .
Takže ešte raz , ak nemáš 190 cm a z Tigra 885i/955i dočiahneš pätami oboch nôh na zem , tak si priprav peniaze na podvozok .
Naposledy editováno 13.01.2019 12:24:13
1 reakcí na tento příspěvek Triumph 855
ale nedivím se, ono toho je internetu dost, ( až o svém textu začínám pochybovat )
kromě zmíněného v #3 https://www.autosco.../triumph-tiger-855i/
jsem našel plno dalších, např.
https://www.motech.c...855-c-1_120_122.html
https://www.eshopsty...iger-855/c-654.xhtml
https://www.motonaku...-tiger-855-900-93-98
dokonce i tady na m.cz z roku 2010 https://www.motorkari.cz/tema/?t=99620
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph 855
A čo sa týka databázy a rôznych predajcov ND , tak snáď neberieš tunajšiu databázu ako nejakú smerodajnú a predajcovia odpisujú jeden od druhého ako v škole , teda aj s chybami .
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
nemako , na potrebnú výšku jazdca upozorňujem autora diskusie , lebo to nastaviteľné sedadlo je v minimálnej výške 84 cm a nižšie už ide iba umretým tlmičom .
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
já mám v TP ( první registrace 31.12.1999 )
tovární značka : Triumph
typ : T 709
obchodní označení : Tiger ( jen a pouze )
souhlas s Tvým ostatním popisem, koukal jsem po 955i a nakonec koupil ( 885i
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
..."..ak nemáš 190 cm a z Tigra 885i/955i dočiahneš pätami oboch nôh na zem , tak si priprav peniaze na podvozok .."..
- to myslíš při jakém nastavení sedla, má 3 polohy, a rozdíly jsou znát
- při mých 187 cm mám sedlo na prostřední, je to takový kompromis, kdy ještě došáhnu na zem (patami ) a při jízdě nemám moc ohnutá kolena
- mám podvozek v prdeli ? předek ok, zadek ( nastavena max tvrdost ) v jednom ok, ale naloženej mi přijde, že extrémě poklesne. Zatím jsem to fyzicky porovnával jen s jedním stejným Tigrem, a ten na tom byl úplně stejně
dík
a veškeré informace, jak na internetu, beru s rezervou ( "nejsem mladej ani blbej, abych dal králíkům mokrý" (citace z filmu )
to jsem se taky dočetl, že můj Tiger má hydraulickou spojku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
edit . jdu si přeměřit výšku sedla
Naposledy editováno 13.01.2019 13:45:28
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
První "moderní" Tiger byl 900 1993 - 1998 - ale to jsou modelový ročníky, takže např. můj je vyroben 1997, ale je to model pro rok 1998. Tento první model se dokonce podíval na Dakar
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Všechny měli 19 kolo vepředu a 17 vzadu, i když si někdo myslí, že první typ měl 21.
Sedlo má můj (900) psáno snad 85cm a já mám 177 cm a jsem v poho, má udělanou kompletní repasi tlumičů (předek dokonce přitvrzen a progresivní pružiny) jezdím s tím i v terénu, takže opravdu nemusíš mít 190
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek Triumph 855
jinak gratulace k Tigříkovi, ale to foto
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
já mám na svém rozetu +1 zub ( už tak koupen ), no a na tom Tigrovi, co jsem porovnával podvozek, měl kluk rozetu snad -8, docela brutus, taky říkal, že se s ním nedá pomalu jezdit
1 reakcí na tento příspěvek Triumph 855
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Jinak když tu sou majitele tak se zeptám neřešil někdy vzadu tvrdší pružiny nebo podložky pod ní, kámoš když jede se starou tak sou dost u zemi, mají dohromady tak 220kg cca
foxdive píše: ... když tu sou majitele tak se zeptám neřešil někdy vzadu tvrdší pružiny nebo podložky pod ní, kámoš když jede se starou tak sou dost u zemi, mají dohromady tak 220kg cca
jo, jo, to mě taky hodně zajímá, ten zadek, popisoval jsem to výše, ale ať to nemusíte hledat, tak ještě jednou
- nastaveno na max tvrdost, sedlo v prostřední pozici, výška cca 86 cm ( přešité sedlo ), v jednom super ( mám 80kg ), naloženej nebo ve dvou, sedne dolu, houpačka neskutečná
- prázdnej stojí na bočáku ideálně nakloněnej, naložený 3 kufry+na sedadle spolujezdce, jen tak tak jsem postavil na rovině a bál se, že ho překlopí větříček
- fyzicky jsem porovnával jen s jedním stejným Tigrem, byl na tom stejně
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Ten zadní tlumič má ještě stelovani odskoku zkus se podívat jak ho máš nastavený mohlo by to pomoct s tím houpáním
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 7 | 22.6.2024 v 10:23 vasapro |
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 5 | 12.6.2024 v 20:36 Apo-Rider |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i | venceslaus | 31 | 22.7.2023 v 18:57 kratkej01 |
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i | čabry | 11 | 16.9.2022 v 14:05 jetam |