Zacinam posilhavat po tigrovi.je mezi 855 a 955 velky rozdil ? Momentalne jezdim stroma 650 a laka me ten trivalec.
Na co davat pozor pri vyberu?
Dik jura
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph 855
Bol alebo 900 (karburátorový , továrenský kód T400) , alebo 885i (vstrekovanie , továrenský kód T709) , ale 900i nikdy .
Obidva síce mali rovnaký objem , veď motor bol vlastne rovnaký (s vŕtaním a zdvihom 76 x 65) , ale starší s objemom 885 (továrenské typové označenie T400) mal obchodný názov Tiger 900 , vstrekovaním inovovaný , teda T709 mal obchodné označenie 885i (teda žiadne 900i !!!)
Takto to fabrika odlíšila , aby si ľudia tie Tigre s rovnakým objemom motora nezamieňali ... zjavne to nezabralo .
A riadiace jednotky boli ešte starý , poctivý (a francúzsky) Sagem , armádny dodávateľ , fungovať budú asi aj o ďalších 100 rokov
No a 955i nie je vlastne nič iné , len prevŕtaná 885-ka zo 76 na 79 mm , zdvih motora zostal rovnaký (to je ako u BMW 1100 a 1150 , tam to prevŕtali z 99 na 101 a hneď bol so slávou a muzikou uvádzaný nový model )
Juradr , kúp si takú , ktorá bude viac okufrovaná (samozrejme , okrem celkového stavu) , lebo také originálne bočné kufre sa zháňajú ťažko a skurvene draho , aj vstrekovacia 885-ka bohate uspokojí všetky tvoje potreby , po DL 650 až-až , len by si mal mať okolo 190 cm , lebo inak je Tiger 885i/955i dosť vysoká mašina .
Samozrejme sa teraz okamžite ozve niekoľko majiteľov , ktorí na zem dočahujú v pohode aj pri svojich 175-180cm , tak pre tých len jedna vec - máte úúúplne , ale úplne doje.aný podvozok , ľudia pod 185 cm vlastne musia balancovať s 250kg motorkou (naviac s vysoko položeným ťažiskom) vlastne len na špičkách nôh , no a to nie je bohviečo .
Naskakovať na motorku ako Indiáni na svoje mustangy a zoskakovať ako cirkusanti v manéži , tak to sa mne určite nežiada ...a ani to nie je bohvieako bezpečné .
Takže ešte raz , ak nemáš 190 cm a z Tigra 885i/955i dočiahneš pätami oboch nôh na zem , tak si priprav peniaze na podvozok .
Naposledy editováno 13.01.2019 12:24:13
já mám v TP ( první registrace 31.12.1999 )
tovární značka : Triumph
typ : T 709
obchodní označení : Tiger ( jen a pouze )
souhlas s Tvým ostatním popisem, koukal jsem po 955i a nakonec koupil ( 885i ), super stav, výbava ( ty orig kufry jsou fakt luxus )
..."..ak nemáš 190 cm a z Tigra 885i/955i dočiahneš pätami oboch nôh na zem , tak si priprav peniaze na podvozok .."..
- to myslíš při jakém nastavení sedla, má 3 polohy, a rozdíly jsou znát
- při mých 187 cm mám sedlo na prostřední, je to takový kompromis, kdy ještě došáhnu na zem (patami ) a při jízdě nemám moc ohnutá kolena
- mám podvozek v prdeli ? předek ok, zadek ( nastavena max tvrdost ) v jednom ok, ale naloženej mi přijde, že extrémě poklesne. Zatím jsem to fyzicky porovnával jen s jedním stejným Tigrem, a ten na tom byl úplně stejně
dík
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 6 | 31.3.2024 v 19:35 Ondra666 |
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i | venceslaus | 31 | 22.7.2023 v 18:57 kratkej01 |
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i | čabry | 11 | 16.9.2022 v 14:05 jetam |
Regulátor dobíjení Triumph Tiger 955i | Medvědtigr | 12 | 10.7.2022 v 19:42 venceslaus |