Zacinam posilhavat po tigrovi.je mezi 855 a 955 velky rozdil ? Momentalne jezdim stroma 650 a laka me ten trivalec.
Na co davat pozor pri vyberu?
Dik jura
www.triumph-tiger.cz/
A nebo se zeptej u Ševčíka v Olomóci.
Naposledy editováno 13.01.2019 00:07:12
3 reakcí na tento příspěvek Triumph 855
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph 855
Asi tak nějak
www.motorkari.cz/tema/
https://www.autoscou.../triumph-tiger-855i/
kratkej01 píše: nemako> nešiř poplašnou zprávu
Asi tak nějak
www.motorkari.cz/tema/
https://www.autoscou...-tiger-855i/ [/quote] tak neumřu blbej,to jsem netušil. mám 955i a je to starý,jako hnědý uhlí,ale slouží dobře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph 855
nemako píše: 855 není tříválec a je to uplně jiná motorka,než 955. tiger 855 snad ani není.
jako majitel Tigeru bys takovou věc ani neměl pustit z huby jde vidět že tě ani nikdy nezajímala historie modelu atp, si jen uživatel co si něco koupilTo , že v inzercii napíše pár blbých Nemčúrov , že predáva 855 , neznamená , že to tak aj je
Naposledy editováno 13.01.2019 09:05:20
2 reakcí na tento příspěvek Triumph 855
můj příspěvek #23 https://www.motorka.../?t=208543&pgr=1
moje oblíbené stránky
https://www.motorcyc...h_tiger_900%2097.htm
https://www.motorcyc...h_tiger_900%2099.htm
https://www.motorcyc..._tiger_955i%2001.htm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph 855
foxdive píše: jako majitel Tigeru bys takovou věc ani neměl pustit z huby jde vidět že tě ani nikdy nezajímala historie modelu atp, si jen uživatel co si něco koupil
to uplně vypadá,že sis nasrál do krku,chytrolíne2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph 855
Bol alebo 900 (karburátorový , továrenský kód T400) , alebo 885i (vstrekovanie , továrenský kód T709) , ale 900i nikdy .
Obidva síce mali rovnaký objem , veď motor bol vlastne rovnaký (s vŕtaním a zdvihom 76 x 65) , ale starší s objemom 885 (továrenské typové označenie T400) mal obchodný názov Tiger 900 , vstrekovaním inovovaný , teda T709 mal obchodné označenie 885i (teda žiadne 900i !!!)
Takto to fabrika odlíšila , aby si ľudia tie Tigre s rovnakým objemom motora nezamieňali ... zjavne to nezabralo .
A riadiace jednotky boli ešte starý , poctivý (a francúzsky) Sagem , armádny dodávateľ , fungovať budú asi aj o ďalších 100 rokov
No a 955i nie je vlastne nič iné , len prevŕtaná 885-ka zo 76 na 79 mm , zdvih motora zostal rovnaký (to je ako u BMW 1100 a 1150 , tam to prevŕtali z 99 na 101 a hneď bol so slávou a muzikou uvádzaný nový model )
Juradr , kúp si takú , ktorá bude viac okufrovaná (samozrejme , okrem celkového stavu) , lebo také originálne bočné kufre sa zháňajú ťažko a skurvene draho , aj vstrekovacia 885-ka bohate uspokojí všetky tvoje potreby , po DL 650 až-až , len by si mal mať okolo 190 cm , lebo inak je Tiger 885i/955i dosť vysoká mašina .
Samozrejme sa teraz okamžite ozve niekoľko majiteľov , ktorí na zem dočahujú v pohode aj pri svojich 175-180cm , tak pre tých len jedna vec - máte úúúplne , ale úplne doje.aný podvozok , ľudia pod 185 cm vlastne musia balancovať s 250kg motorkou (naviac s vysoko položeným ťažiskom) vlastne len na špičkách nôh , no a to nie je bohviečo .
Naskakovať na motorku ako Indiáni na svoje mustangy a zoskakovať ako cirkusanti v manéži , tak to sa mne určite nežiada ...a ani to nie je bohvieako bezpečné .
Takže ešte raz , ak nemáš 190 cm a z Tigra 885i/955i dočiahneš pätami oboch nôh na zem , tak si priprav peniaze na podvozok .
Naposledy editováno 13.01.2019 12:24:13
1 reakcí na tento příspěvek Triumph 855
ale nedivím se, ono toho je internetu dost, ( až o svém textu začínám pochybovat )
kromě zmíněného v #3 https://www.autosco.../triumph-tiger-855i/
jsem našel plno dalších, např.
https://www.motech.c...855-c-1_120_122.html
https://www.eshopsty...iger-855/c-654.xhtml
https://www.motonaku...-tiger-855-900-93-98
dokonce i tady na m.cz z roku 2010 https://www.motorkari.cz/tema/?t=99620
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph 855
A čo sa týka databázy a rôznych predajcov ND , tak snáď neberieš tunajšiu databázu ako nejakú smerodajnú a predajcovia odpisujú jeden od druhého ako v škole , teda aj s chybami .
nemako , na potrebnú výšku jazdca upozorňujem autora diskusie , lebo to nastaviteľné sedadlo je v minimálnej výške 84 cm a nižšie už ide iba umretým tlmičom .
já mám v TP ( první registrace 31.12.1999 )
tovární značka : Triumph
typ : T 709
obchodní označení : Tiger ( jen a pouze )
souhlas s Tvým ostatním popisem, koukal jsem po 955i a nakonec koupil ( 885i ), super stav, výbava ( ty orig kufry jsou fakt luxus )
..."..ak nemáš 190 cm a z Tigra 885i/955i dočiahneš pätami oboch nôh na zem , tak si priprav peniaze na podvozok .."..
- to myslíš při jakém nastavení sedla, má 3 polohy, a rozdíly jsou znát
- při mých 187 cm mám sedlo na prostřední, je to takový kompromis, kdy ještě došáhnu na zem (patami ) a při jízdě nemám moc ohnutá kolena
- mám podvozek v prdeli ? předek ok, zadek ( nastavena max tvrdost ) v jednom ok, ale naloženej mi přijde, že extrémě poklesne. Zatím jsem to fyzicky porovnával jen s jedním stejným Tigrem, a ten na tom byl úplně stejně
dík
a veškeré informace, jak na internetu, beru s rezervou ( "nejsem mladej ani blbej, abych dal králíkům mokrý" (citace z filmu )
to jsem se taky dočetl, že můj Tiger má hydraulickou spojku
edit . jdu si přeměřit výšku sedla
Naposledy editováno 13.01.2019 13:45:28
První "moderní" Tiger byl 900 1993 - 1998 - ale to jsou modelový ročníky, takže např. můj je vyroben 1997, ale je to model pro rok 1998. Tento první model se dokonce podíval na Dakar Postupně ho vyvýjeli, takže jsou od počátku výroby do toho roku cca 1998 docela změny. Pak začali dělat divnej design a vzniknul Tiger 885i - stříkačka, takový mezityp (1999-2000), a pak onen 955i. Při koupi pozor na alternátory, docela se na nich sypou. No a všechno to jsou samozřejmě 3 válce.
Všechny měli 19 kolo vepředu a 17 vzadu, i když si někdo myslí, že první typ měl 21.
Sedlo má můj (900) psáno snad 85cm a já mám 177 cm a jsem v poho, má udělanou kompletní repasi tlumičů (předek dokonce přitvrzen a progresivní pružiny) jezdím s tím i v terénu, takže opravdu nemusíš mít 190
2 reakcí na tento příspěvek Triumph 855
jinak gratulace k Tigříkovi, ale to foto , vidím nástavec na plexi, dvoubarevné sedlo...Jen pro zajímavost, můžeš napsat, jaký tam máš kolečko a rozetu.
já mám na svém rozetu +1 zub ( už tak koupen ), no a na tom Tigrovi, co jsem porovnával podvozek, měl kluk rozetu snad -8, docela brutus, taky říkal, že se s ním nedá pomalu jezdit
1 reakcí na tento příspěvek Triumph 855
Jinak když tu sou majitele tak se zeptám neřešil někdy vzadu tvrdší pružiny nebo podložky pod ní, kámoš když jede se starou tak sou dost u zemi, mají dohromady tak 220kg cca
foxdive píše: ... když tu sou majitele tak se zeptám neřešil někdy vzadu tvrdší pružiny nebo podložky pod ní, kámoš když jede se starou tak sou dost u zemi, mají dohromady tak 220kg cca
jo, jo, to mě taky hodně zajímá, ten zadek, popisoval jsem to výše, ale ať to nemusíte hledat, tak ještě jednou
- nastaveno na max tvrdost, sedlo v prostřední pozici, výška cca 86 cm ( přešité sedlo ), v jednom super ( mám 80kg ), naloženej nebo ve dvou, sedne dolu, houpačka neskutečná
- prázdnej stojí na bočáku ideálně nakloněnej, naložený 3 kufry+na sedadle spolujezdce, jen tak tak jsem postavil na rovině a bál se, že ho překlopí větříček
- fyzicky jsem porovnával jen s jedním stejným Tigrem, byl na tom stejně
Ten zadní tlumič má ještě stelovani odskoku zkus se podívat jak ho máš nastavený mohlo by to pomoct s tím houpáním
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 7 | 22.6.2024 v 10:23 vasapro |
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 5 | 12.6.2024 v 20:36 Apo-Rider |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i | venceslaus | 31 | 22.7.2023 v 18:57 kratkej01 |
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i | čabry | 11 | 16.9.2022 v 14:05 jetam |