kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Dobrá cena www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-gt-1000/ducati-gt-1000-1384549.html
Už jsem na ni koukal ráno, GTčko se mi líbí čím dál tím víc (až na tu navlhlou spojku ).
Btw, nechybí mu tam nějakej špunt? A za druhý, není ten motor nějakej ohořelej (hlavy)?
Naposledy editováno 03.01.2019 16:15:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 03.01.2019 16:30:13
assassin píše: no oni ji predelali docela dost bych rekl, snad 10kilo dolu, na motoru hodne zmen, jina geo .. ale je to evoluce te 93neco... to je fakt
Jj,trochu na tom zamakali,ale kdybych jednu z nich viděl někde stát,tak se neodvážim tvrdit,která to je.To asi jedině majitelé,nebo Libor,když na ní musí furt čumět
t_freedom píše: drippera> ...jenže ty idkybs nakrásně dnes sehnal funglovku s "0" km na tachu...za 200tCZK...tak jí stejně prodáš za rok ...je to marný, je to marný, je to marný!
pokud se tohle stane, tak za 200 ji pak beru... dekuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Je na tom něco divnýho... 2006 TS ještě nebyla... Do 2006 tam byla 996ka...Nevím o jediný S4R TS pod 2007, možná Viktor by věděl, já myslím že by to mohla bejt klidně nějaká "skládačka"... Ale Třeba se mýlím
Naposledy editováno 03.01.2019 17:20:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
- tuto vidlici s titannitridovými kluzáky GT neměly
- zadní teleskopy BITUBO taky ne
- oba ocelové chromované blatníky, ten měla jen černá verze s bílým pruhem Touring (2009)
- zrcátka taky nejsou origo
- sedlo není origo
- Zadní světlo a blinkry s držákem jsou z něčeho jiného
- přední blinkry jiné
- vyšší řidítka jsou pravděpodobně taky s verze touring (pokud dobře vidím)
Jinak to vypadá cajk.
To hnědnutí hlav dělaly různé kvality laku u prvních kusů. Když motor je zahřátý, lak byl tak měkký, že šlo do něj udělat vryp nechtem. Po schladnutí byl zas tvrdý. Měnilo to trochu barvy.
Dobře to jde i vidět na levém deklu alternátoru, který má podstatně menší teplotu než hlavy za jízdy.
S druhými ročníky se to zlepšilo.
Pak taky stačí netěsné víčka uložení vaček a hnědá olejnička je na světě......
Naposledy editováno 03.01.2019 17:36:25
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
K této moto, levé víko s "okem" měly GT/SPORT snad jen 2006? Pak už tam byla novější verze víka, se zátkou na imbus...
Šuty píše: FiZzeR> K tomu GT co se tu objevilo na prodej
- tuto vidlici s titannitridovými kluzáky GT neměly
- zadní teleskopy BITUBO taky ne
- oba ocelové chromované blatníky, ten měla jen černá verze s bílým pruhem Touring (2009)
- zrcátka taky nejsou origo
- sedlo není origo
- Zadní světlo a blinkry s držákem jsou z něčeho jiného
- přední blinkry jiné
- vyšší řidítka jsou pravděpodobně taky s verze touring (pokud dobře vidím)
Jinak to vypadá cajk.
To hnědnutí hlav dělaly různé kvality laku u prvních kusů. Když motor je zahřátý, lak byl tak měkký, že šlo do něj udělat vryp nechtem. Po schladnutí byl zas tvrdý. Měnilo to trochu barvy.
Dobře to jde i vidět na levém deklu alternátoru, který má podstatně menší teplotu než hlavy za jízdy.
S druhými ročníky se to zlepšilo.
Pak taky stačí netěsné víčka uložení vaček a hnědá olejnička je na světě......
Koukám ty to máš zmáknutý
Teď je otázka, jestli je to tuning k lepšímu, nebo bastl po kreši. Pokud neni rám do banánu, dalo by se tomu s ohledem na cenu hodně prominout.
Tak jako tak ji kupovat nechci, jen se mi GTčko zamlouvá víc než sportka, a jedou ten čas přijde
Naposledy editováno 03.01.2019 18:16:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 03.01.2019 19:06:55
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Dohledal jsem foto všech origo doplňků, co dělalo Ducati Performance na obyčejné GT
-Kožený kondom na nádrž, + tankbag
- Zadní chrom nosič
- Zadní origo bágl na nosič
- Větrný štít
- Prodloužené kabely k vyššímu štítu
- Boční kufry s držáky
- ALU kryt řetězu
- Zadní pružící jednotky s nádobkami ze Sportky 1000 Biposto,nebo 1000S
- Komfortnější sedlo
- Výfuky Termixy
- Chrom blatníky
strakon píše: Nejhezčí Ducati je tohle a Viktor čistič to posral, že jí prodal a to říkám, i přesto, že není černá
Mš se ten S4RS kupodivu taky designově líbí. škoda, že se mi na tom jezdí fakt blbě - nemůžu se na to pořádně vejít, něco mi tam furt vadí, hlavně nemám kam dá pravou nohu. V určitých otáčkách to divně vibruje a když se to rozmotá, tak jsem měl dojem, že se mi rozletí helma na pravý straně, kde je výfuk. K tomu všemu plyn i na levý rukojeti, ale to je specialitka Liborovych motorek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: já začínám nějak, jak to tu ti čuryni za MattiGHofenu postujou, nacházet zalíbení v tom velkým vévodovi... a v dnešním pojetí bajku asi buď ten SD 1290, nebo Tuono V4 … ale obojí by mohlo mít klidně míň koní ...ikdyž jak říká Attim " koně jsou dobrý "
Pro mě už motorku nikdo neudělá... ale možná by mi někdo mohl pořezat S2R pro mě a naladit motor jak má Zajda …
Nepraštil ses do hlavy ? Nebo naopak, ty snad začínáš po 40 dostávat konečně rozum
Koně jsou dobrý. Ale jestli potřebuješ míň výkonu, tak SD má Rain mapu, to je hodný, nezáludný, přesně co potřebuješ Akorát to už bych si pak šel pro 790 a vymazlil jí podvozek. Už jsem po tom pokukoval, že bych to přikoupil jako "Ještědský speciál"