kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Dobrá cena www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-gt-1000/ducati-gt-1000-1384549.html
Už jsem na ni koukal ráno, GTčko se mi líbí čím dál tím víc (až na tu navlhlou spojku ).
Btw, nechybí mu tam nějakej špunt? A za druhý, není ten motor nějakej ohořelej (hlavy)?
Naposledy editováno 03.01.2019 16:15:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 03.01.2019 16:30:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
- tuto vidlici s titannitridovými kluzáky GT neměly
- zadní teleskopy BITUBO taky ne
- oba ocelové chromované blatníky, ten měla jen černá verze s bílým pruhem Touring (2009)
- zrcátka taky nejsou origo
- sedlo není origo
- Zadní světlo a blinkry s držákem jsou z něčeho jiného
- přední blinkry jiné
- vyšší řidítka jsou pravděpodobně taky s verze touring (pokud dobře vidím)
Jinak to vypadá cajk.
To hnědnutí hlav dělaly různé kvality laku u prvních kusů. Když motor je zahřátý, lak byl tak měkký, že šlo do něj udělat vryp nechtem. Po schladnutí byl zas tvrdý. Měnilo to trochu barvy.
Dobře to jde i vidět na levém deklu alternátoru, který má podstatně menší teplotu než hlavy za jízdy.
S druhými ročníky se to zlepšilo.
Pak taky stačí netěsné víčka uložení vaček a hnědá olejnička je na světě......
Naposledy editováno 03.01.2019 17:36:25