Naposledy editováno 22.12.2018 18:57:47
Dolph-cz píše: přesně tak.....a co teprve pneumatiky,co mají klidně i 3 tečky?červenou,bílou,žlutou...,je to celé hovadina,jak nám příjde na servis pitomec načtený na internetu a začne poučovat,kde má být tečka,tak se mu směju do ksichtu....
jj, internetovi borci, to je kapitola sama o sobe. naposledy jsem ho chvilku poslouchal, dvakrat mu odpovedel a pak jsem to nevydrzel... prisel jsem k nemu, podal jsem mu montpaku a rekl mu: "je to na vas, evidentne vite lip nez ja co a jak". a sel si udelat kafe. twl, to bys neveril, jak valil voci1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kmitání řídítek na nové CRF1000 Africa Twin
dave-lister píše: Eso_Rimmer> To ano, ale stroj nepřečte značku na černý gumě. Proto tam je ta barevná tečka aby věděl že tam tu gumu dává správně.
to ale nikdo nerozporuje... jen tu rikame to, ze kdyz se da znacka jinam, nez k ventilku, stane se tak akorat velky kulovy. problemy je potreba hledat v nekvalitni pneu, ne v umistneni znacky. to sezere max. par gramu zavazi navic1 reakcí na tento příspěvek kmitání řídítek na nové CRF1000 Africa Twin
A někdy to skončí hodně špatně
Naposledy editováno 23.12.2018 22:07:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kmitání řídítek na nové CRF1000 Africa Twin
StB píše: Na CBF mi to dělalo taky ve velkém rozsahu rychlostí, ale nejvíc mezi 60-70 km/h. Zkoušel jsem kde co, ale bylo to přední pneu a to už od nové a vyvážené a ani ojetí nepomohlo. V polovině životnost jsem ji vyměnil a byl klid.
Znamy se takto trapil s kmitanim riditek na varaderu. Rovnez prosel bezvysledne nekolik servisu a po vymene gumy byl klid. Tenkrát to ale nebyly Pirelky.Trochu by mohlo pomoct dotáhnout ložiska krku řízení nebo namontovat tlumič řízení.
Jinak zatím jsem neměl motorku která by sjížděla přední pneumatiku tak, aby nebyla oskákaná. Ale za jízdy to většinou nic nedělalo.
Eso_Rimmer píše: nic ve zlym, ale kolik gum jsi takhle testoval, vyvazoval, prezouval a pod.? me jich takhle prosly rukama stovky. kdyz mas chybu v plasti (praskly kord a pod.), pneu se jevi jako perfektne vyvazena, ale pri zatizeni se skrouti a dela psi kusy. to, ze das barevny cudlik jinam, nez k ventilku, ma za nasledek pouze o trosku vetsi pocet zavazi. ale nemuze ti to rozhodit motorku. chyba byla v pneumatice, ne v tom, ze jsi dal barevny puntik jinam.
Vždyť jsem napsal že chyba byla, je v pneumatice. Dělalo to pořád, jen když to bylo s puntíkem u ventilku tak to bylo horší a o hodně, než když se to otočilo naproti.
Bavím se pouze o této vadné pneumatice. S mechanikem jsme to testovali a dělaly různé pokusy. Netvrdím že tenhle způsob bude fungovat všebecně, na tu moji vadnou pneumatiku ale zafungoval. To je celé. Pneumatika byla zcela nová....a puvodní, zcela sjetá, to nedělala.
1 reakcí na tento příspěvek kmitání řídítek na nové CRF1000 Africa Twin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kmitání řídítek na nové CRF1000 Africa Twin
JiriK84 píše: Pokud by se chtěl někdo honit za co nejlepším vyvážením pneu tak se dá nejprve na vyvažovačku samotný ráfek na kterém se určí nejlehčí místo, potom se nazuje guma znova hodí na vyvažovačku a pak dle uvážení se pneu znova odmáčkne z ráfku a patřičně pootočí, ale stejně výsledek pro běžného uživatele nebude znatelný, leda pokud by byl nakopnutej ráfek a ještě nějaká mizerná guma kde by se objevoval nevývažek někde od 50gr vejš.
no konečně rozumný dodatek.....,každý druhý má nakopnutý ráfek(což může rozhodit dovážení klidně od 50g i víc)ale bude trvat na tečce proti ventilu aby eliminoval 5g.
Dolph-cz píše: no konečně rozumný dodatek.....,každý druhý má nakopnutý ráfek(což může rozhodit dovážení klidně od 50g i víc)ale bude trvat na tečce proti ventilu aby eliminoval 5g.
Když zadní stejně ani nevyvažuju a u předního mi stačí 1 5g závaží, proč si přidělávat starosti, stejně tak tu gumu musím nějak natočit, tak fakt nevidím důvod to dělat jinak než nalajnovat tečku a ventilek...
A ještě můj dotaz na tebe- jestli máš horní kufr s brzdovým světlem? Hledám zkušenosti s napojením.
1 reakcí na tento příspěvek kmitání řídítek na nové CRF1000 Africa Twin
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kmitání řídítek na nové CRF1000 Africa Twin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kmitání řídítek na nové CRF1000 Africa Twin
dave-lister píše: Brkytom> Záleží jak jedeš rychle. Nevyvážený kolo je znát kolem 130km/h, pak chvíli klid a někdy kolem 180km/h znova.
Co jsem tak zaslechl, tak to jsou násobky cca 60 km/h (rezonance, nebo jak to je správně řečeno z pohledu fyziky)1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kmitání řídítek na nové CRF1000 Africa Twin
vilemx píše: Co jsem tak zaslechl, tak to jsou násobky cca 60 km/h (rezonance, nebo jak to je správně řečeno z pohledu fyziky)
nejsou. je to cca 90, 110. 130. mezi se to vzdy trochu uklidni. vys to overene nemam.Eso_Rimmer píše: nejsou. je to cca 90, 110. 130. mezi se to vzdy trochu uklidni. vys to overene nemam.
Mně to skáče i kolem šedesátky . Proto jsem přivítal snížení rychlosti v obci na 50, hned to míň drncá , rezonance ještě nenastává
Ty násobky rychlosti se liší hlavně podle průměru kola a stavu pneu-ráfek a tuhosti pneu-vidle
1 reakcí na tento příspěvek kmitání řídítek na nové CRF1000 Africa Twin
Naposledy editováno 17.09.2019 13:37:02
Už jsi to vyřešil??
Já to mněl na AT taky...obul jsem Pirellky MT90 a guma myslím super ( přesně jsem je tam dal od 0km motorky, ty z fabriky šli rovnou dolů ...)
Přilnavost na asfaltu super v hlubokých náklonech,v blátě jsem si sice párkrát (4x) ustlal,ale protože se to učím a zkouším to i s tím,že s ní fláknu...
No ale k věci,všiml jsem si toho až po nějaké době,kdy už jsem mněl přední kolo obržděné na schůdky a přičítal jsem to tomu...
Pustil jsem řidítka,pár vteřin nic a pak se to roztancovávalo víc a víc,to jsem čumněl...
Ale koukám,že to asi dělají MT90ky obecně...dal jsem tam ted Bridgestone AX41 a dobrý,pro změnu to přední kolo hučí jak turbína že se můžu pos*at...
Příště dám asi Michelinky anakee wild , mněl jsem je loni na první offmotorce XT660z a spokojenost obrovská,jen mi vydrželi jedno Rumunsko a zpět s návštěvou Fagara a Alpiny tak jsem myslel že se po 3tis km sjíždí neúměrně hodně... spíš ale jen jezdím jak prase
Každopádně,když máš alespoň jednu ruku položenou na heftu,nestane se nic,možná by to vyřešil tlumič řízení... je to ale na mrtvici,přes to si je možná pořídím znovu,nájezd 9tis byl 3násobný oproti dalším dvou zmiňovaným...
Říkal jsem si,jezdím málo,gumy si užiju i když bych je vyhazoval po 3tis. ,ale už mám najeto za letošek přes 12 tis a kupovat na to troje gumy se mi už tak moc nechce,takovou spotřebu jsem nemněl ani na okruhu
Naposledy editováno 16.10.2019 22:12:38
2 reakcí na tento příspěvek kmitání řídítek na nové CRF1000 Africa Twin
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |