kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: Pp tuninh ma jen na f4, to nahodou nesedne co?
psal jsem jim jestli mají na 1090 rr s reverzním, ale že prý ne. Když ale koukám na všechny možný zahraniční e-shopy, tak všechny sety pasujou jak na F4 tak na Brutale viz třeba tady
myslím že samotný PP stupačky budou sedět, otázka těch hejblátek na otočný řazení zda bude sedět, případně by se to muselo nějak dopasovat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: t_freedom> Zapomněl jsi ještě na čepičky a bundičky
Twl, já zapomněl...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Parker1 píše: psal jsem jim jestli mají na 1090 rr s reverzním, ale že prý ne. Když ale koukám na všechny možný zahraniční e-shopy, tak všechny sety pasujou jak na F4 tak na Brutale viz třeba tady
myslím že samotný PP stupačky budou sedět, otázka těch hejblátek na otočný řazení zda bude sedět, případně by se to muselo nějak dopasovat...
Zjisti, jestli origo corse prepacko umi reverz. Koupil jsem nedavno corse na b3 za polovic a ma tam i na b4. Puvodni cenovka byla 780 a mam to za 380e. Tak jsem trochu hledal a asi jsou to jen stupacky. Jestli to nehori, tak po novym roce sezenu fotku, co tam ma. Dej vedet..
Naposledy editováno 22.12.2018 09:16:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1/Pista
2/Strada
nikde nevidím, že by dělali přímo reversní, ale našel jsem toto :Reverse Gearbox kit
a to to asi řeší (ale jistej si teda nejsem )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Parker1 píše: Petta> stupačky Corse jsem našel pouze 2 typy:
1/Pista
2/Strada
nikde nevidím, že by dělali přímo reversní, ale našel jsem toto :Reverse Gearbox kit
a to to asi řeší (ale jistej si teda nejsem )
Tak je to jasny, jsou to jen stupacky a nastavce na radicku a brzdu, takze komplet prepacko corse nedela. Takze to nic neresi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Tak je to jasny, jsou to jen stupacky a nastavce na radicku a brzdu, takze komplet prepacko corse nedela. Takze to nic neresi.
počítám že to řeší výměna za ten gearbox kit.
Zřejmě se vymění ten origo snímač s tím "udělátkem" č.10 tady
a pak máš normální stupačky....asi
Parker1 píše: počítám že to řeší výměna za ten gearbox kit.
Zřejmě se vymění ten origo snímač s tím "udělátkem" č.10 tady
a pak máš normální stupačky....asi
To by melo fungovat.. jojo, muzes nechat origo stupacky corse jsou jenom pro vetsi rozsah nastaveni a vzhled. No, kdybys chtel ty corse za polovicni cenu, dej vedet..
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
tohle mi fakt prijde jako neuveritelna kokotina. jestli nema ta agusta kazetovou prevodovku, tak bych chtel urcite kvuli obracenemu razeni pulit motor....
edit : zda se ze brutale kazetovou prevodovku ma, takze jen vytahnout prevodovku rozhodit a vratit... i tak...
otacej to takovouhle silenosti, nechapu, to tam nejde dat to tahlo primo na vystup hridele pro razeni? proc?
Naposledy editováno 22.12.2018 13:02:19
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: zeptam se blbe ale v cem a jak velka je jako vyhoda obraceneho řazeni..
Chi chi... Já raději nic neříkám... Bych byl ta debila zase.
Zejména na fichtlu a Jawinkách se to využilo... na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: to udelatko je radicic bubinek. tzn rozhodit prevodovku a bubinek je udelanej obracene... tzn radi kvalty ve stejnem poradi pri obracenem smyslu otaceni + k tomu je senzor zarazene rychlosti s opacne poskladanyma odporama... to uz mohli skoro preskladat kola na hridelich :D
tohle mi fakt prijde jako neuveritelna kokotina. jestli nema ta agusta kazetovou prevodovku, tak bych chtel urcite kvuli obracenemu razeni pulit motor....
edit : zda se ze brutale kazetovou prevodovku ma, takze jen vytahnout prevodovku rozhodit a vratit... i tak...
otacej to takovouhle silenosti, nechapu, to tam nejde dat to tahlo primo na vystup hridele pro razeni? proc?
Tohle už je doslova "přepákování"...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Chi chi... Já raději nic neříkám... Bych byl ta debila zase.
Zejména na fichtlu a Jawinkách se to využilo... na okruhu
Tak to budeš za debila
Já to nechci, páč mě to tolik nezrychlí a vždycky se mi to hrozně pletlo, prostě jsem naučenej na klasiku. Stávalo se mi to jen na dromu, na triplu i tkm, mám levou špičku boty v hajzlu a to díky řazení v Mostě za matadorem v tý táhlý levý. Potřebuju tam minimálně jednou odřadit a vždcky to odnese bota. Čili to naprosto chápu u někoho, kdo pravidelně jezdí na okruhy.
e: takže musím řadit buď dřív a jet o kvalt výše, nebo to nechat zaštěkat v omezovači.
Naposledy editováno 22.12.2018 19:21:40
assassin píše: to udelatko je radicic bubinek. tzn rozhodit prevodovku a bubinek je udelanej obracene... tzn radi kvalty ve stejnem poradi pri obracenem smyslu otaceni + k tomu je senzor zarazene rychlosti s opacne poskladanyma odporama... to uz mohli skoro preskladat kola na hridelich :D
tohle mi fakt prijde jako neuveritelna kokotina. jestli nema ta agusta kazetovou prevodovku, tak bych chtel urcite kvuli obracenemu razeni pulit motor....
edit : zda se ze brutale kazetovou prevodovku ma, takze jen vytahnout prevodovku rozhodit a vratit... i tak...
otacej to takovouhle silenosti, nechapu, to tam nejde dat to tahlo primo na vystup hridele pro razeni? proc?
tak ten kit je takový "čistý řešení" akorát náročnější na montáž i finance než třeba otočit táhho na GSX R kde je to za 5 min a zadarmo no
musim nějak vyzjistit jestli přeci jen nejde použít ten PP Tuning. Pokud lze zaměnit stupačky na F4 i B4 tak by to mohlo jít i tady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: zeptam se blbe ale v cem a jak velka je jako vyhoda obraceneho řazeni..
jak už bylo řečeno,
je jednoduší řadit v náklonu na okruhu.
Pokud se ti to chce číst tak třeba tady
No a proč to chci na silniční motorku? Jsem zvyklej z okruhovky na revers a na silnici v tom mám pak zmatek a musím stále přemýšlet jak zařadit.
Jednoduše to chci sjednotit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Chi chi... Já raději nic neříkám... Bych byl ta debila zase.
Zejména na fichtlu a Jawinkách se to využilo... na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: klidne si to mohl napsat...na okruhu jsem byl parkrat a nikdy mi normalni razeni nevadilo...proste nelitam takovou palici tak proto jsem se ptal me osobne je jedno kam ty kvalty kopu a v naklonu me to zatim nevadilo..ale jak jsem psal nejsem zadny zavodnik jen me to zajimalo ja bych se pak bal ze skocim na druhou motorku a bude maler..
Já radši držel hubu a čekal až to někdo vysvětlí
Parker1 píše: jak už bylo řečeno,
je jednoduší řadit v náklonu na okruhu.
Pokud se ti to chce číst tak třeba tady
No a proč to chci na silniční motorku? Jsem zvyklej z okruhovky na revers a na silnici v tom mám pak zmatek a musím stále přemýšlet jak zařadit.
Jednoduše to chci sjednotit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Zjisti, jestli origo corse prepacko umi reverz. Koupil jsem nedavno corse na b3 za polovic a ma tam i na b4. Puvodni cenovka byla 780 a mam to za 380e. Tak jsem trochu hledal a asi jsou to jen stupacky. Jestli to nehori, tak po novym roce sezenu fotku, co tam ma. Dej vedet..
Už jsi to s těma laufama nadlábnul? Je to hodně uřvaný?