Prosím poraďte mi. Byl jsem teď v mostě. Mám GSX-R 750 vše mám v originálním stavu plus lamináty. Nejlepší zajety čas mám 1.49.603. gumy Dunlop d213 směs medium soft. Otázka zní . Mám investovat do dalších doplnku nebo si koupit jinou motorku? Chci to stáhnout aspoň o 5 sekund. Děkuji za každý názor
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 k7 okruhovka
1ks - https://www.hdracin...ky-bez-brzd-oblozeni
1ks - https://www.hdracin...ky-bez-brzd-oblozeni
4ks - https://www.hdracin...-p4-34-38-xa8y310-11
1ks - https://www.hdracin...pa-brembo-pr-19-x-18
2ks - https://www.hdracin...00-08-750-08-1000-09
tohle by mohlo stačit
Naposledy editováno 11.12.2018 10:07:57
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 k7 okruhovka
Naposledy editováno 11.12.2018 10:02:09
2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 k7 okruhovka
cca. 170tis. a to se vyplatí a pak dáš brno za 2:20 , to by mě sralo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 k7 okruhovka
Sonicek píše: on má tuším 750 K7 říkal....už jsem to opravil, jsem si hned nevšimnul v té rychlosti už tam má monobloky To vyjde krapet draho taková sranda
cca. 170tis. a to se vyplatí a pak dáš brno za 2:20 , to by mě sralo
Slušná sestava... Já bych asi teda nevolil niklovaný, ale to už je detail... Na 2:20 to dá bez brzd, ne?
2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 k7 okruhovka
Sonicek píše: když jsme u toho radiální vs. axiální...stejně by mě zajímal rozdíl, kdybych měl stejnou motorku, všechno identické a měl jen jiné uchycení, zda bych poslepu poznal rozdíl...Měl jem axiální OEM Fz1 a teď mám radiální z R1 a na první ježdění v podstatě žádnej rozdíl, možná bych řekl, že když jsem jezdíl v Mýtě, tak se tolik nepropada páčka jako posledně, ale to se s odstupem času blbě srovnává, ale je fakt, že moc nebrzdím
Je to prostě vývoj, pro závodní použití asi vhodnější. A máš na motorce zase něco více racing!
Naposledy editováno 11.12.2018 10:39:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 k7 okruhovka
Sonicek píše: když jsme u toho radiální vs. axiální...stejně by mě zajímal rozdíl, kdybych měl stejnou motorku, všechno identické a měl jen jiné uchycení, zda bych poslepu poznal rozdíl...Měl jem axiální OEM Fz1 a teď mám radiální z R1 a na první ježdění v podstatě žádnej rozdíl, možná bych řekl, že když jsem jezdíl v Mýtě, tak se tolik nepropada páčka jako posledně, ale to se s odstupem času blbě srovnává, ale je fakt, že moc nebrzdím
nemas sanci poznat rozdil.
Ja treba po prvni "okruhove sezone" nebrzdim tak abych takovehle brzdy potreboval. doted bych si vystacil s MX serii :D
u zavodaku se preslo na radialy hlavne z duvodu, ze jde snadno prizpusobit brzdy na velikost kotouce - podle podminek se jezdi ruzne velke kotouce a na radialech jen prehodis podlozky.
Naposledy editováno 11.12.2018 10:38:11
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 k7 okruhovka
tzn v hierarchii je to - delene odlitky(vykovky) - monobloky odlitky - cnc delene - cnc monobloky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 k7 okruhovka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 k7 okruhovka
Sonicek píše: assassin> chapu, že jsou dvě části jsou které jsou sešroubovány, ale ten spoj je tak pevný, že to přece nemá kam uhnout, to přece když jdou proti sobě pistky s destičkama, tak prvně deformuji samotnou destičku, pak nějaká tráte v okolí samotného pístku a pak až v samotném třmenu. Myslím si, že kdybych měl dva třmeny (identické) dělený a monoblok, a do každého bych dal hydrauliku (píst, panenku, cokoliv) a tlačíl na desky až do praknutí a měřil a hodnoty jak moc jdou od sebe, tak naměřím identické hodnoty...
no ono tam probiha ta deformace na vsech dilech soucasne - tzn ne ze se prvni deformuje to a pak to... no zavisi to na tom jak je ktera ta cast pevna. teoreticky tam nakej malej rozdil je. ale zmerit ho asi ani nepujde, jak rikas :D u racing aplikace se proste resi kazdy nic a hodne dela i maketing - kdyz o necem napises ze je to o 50procent pevnejsi, tak to dobre pusobi, ikdyz tam ta pevnost neni k nicemu dobra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 k7 okruhovka
assassin píše: no ono tam probiha ta deformace na vsech dilech soucasne - tzn ne ze se prvni deformuje to a pak to... no zavisi to na tom jak je ktera ta cast pevna. teoreticky tam nakej malej rozdil je. ale zmerit ho asi ani nepujde, jak rikas :D u racing aplikace se proste resi kazdy nic a hodne dela i maketing - kdyz o necem napises ze je to o 50procent pevnejsi, tak to dobre pusobi, ikdyz tam ta pevnost neni k nicemu dobra
Je to náročnější na výrobu a tím to je zase trošku "dál"...Hlavně cena...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 k7 okruhovka
Ještě že nemám zbytečný prachy, abych tento problém musel řešit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 k7 okruhovka
Sonicek píše: assassin> takže rozdíl cca. 0,1% , rozumím tomu, že monoblok je dražší díky pouze složitějšímu opracování, protože jinak v tom nevidím vůbec žádný rozdíl
Ještě že nemám zbytečný prachy, abych tento problém musel řešit
to je otazka, ja nad tim nikdy moc nebadal, ale skoro bych rekl, ze na opracovani je skoro slozitejsi ten delenej :D
ja na SM jezdil s pujcenou seriovou (husqvarna FS450) Magurou - monoblok vykovek a ted mam CNC brembo. zadnej zasadni rozdil jsem nepoznal.
respektive rozdil mezi brzdicema neni tak velkej jakej udelaj treba desky a jejich spravne zajeti.
k brembo racing deskam byl pridanej letak kde pisou, ze nejdulezitejsi je vrstvicka co se vybuduje na kotouci - takova ta tmava, modro hneda. tzn idealne novy desky + novej kotouc. pokud menis desky na jinou smes a nedavas novej kotouc, mel bys tuhle vrstvu stahnout smirglem a nechat "vybudovat" novou tou novou smesi desek...
Naposledy editováno 11.12.2018 12:53:13
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 k7 okruhovka
Kocandak píše: Není u CNC výhoda třeba i to že jde ten třmen udělat z "lepšího" matroše ? A u monobloku třeba že má ještě ten "můstek", což šroubovanej třmen mít nemůže...?
jj u cnc je vyhoda material.
u monobloku vic materialu co spojuje "pulky" trmenu.
Naposledy editováno 11.12.2018 13:33:34
hlavni rozdil bude delat kusova vyroba - rozpocitani pripravku, serizeni stroje atd na malou serii.
+ vyvoj - testovani, mereni atd je neskutecne drahe.
uz to moje brembo nebylo skladem a delalo se na zakazku... cekal jsem asi 2mesice
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 k7 okruhovka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 k7 okruhovka
Sonicek píše: No jak se to vezme, měli jsme jednou průser v Polsku( http://www.aluminium-konin.com.pl/ ) kde museli odstavit žíhací pec na hliník a v jedné dost velké firmě na hliník (jeli 2 pece ze 3) a bylo to tak 3 dny co jsme tam byl a škoda 2.mil. Takže pokud se jedná o sériovou výrobu, tak tato firma mát obrovké režijní náklady že každé minuta tam není rámcově pár korun, proto si myslím, že ta pracnost tam bude dost rozdílná, ale to si jen myslím.
ja myslel rozdil v pracnosti CNC 2dil vs CNC monoblok.
srovnani lita(kovana) velka serie vs kusovka cnc - tam bude zalezet na obrovskem mnozsvi faktoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 k7 okruhovka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 k7 okruhovka
Sonicek píše: assassin> kusovka bude vždy dražší, ale stejně si nedove představit, že taková velka firma bude dělat třeba jen 1 pár třmenů a nic ne na sklad. To se už z principu nemůže vyplatit, pochopím třeba kusovku ála GP, kde to má svoje opodstatnění (marketing)
tak ja predpokladam, ze spolecne s tim mym trmenem udelali celou serii... ale u italu nikdy nevis. oni budou i polotovary nejakym zpusobem stejne a budou se lisit treba prumerem pro pistky - tzn to muze byt posledni operace ... reseni je mnoho.
hele firmu svetoveho jmena (TM racing) v italii jsem navstivil a vidim uz to trosku jinak, vubec bych se nedivil, kdyby fakt tyhle dily delali po kusech :D
ono se toho zas tolik nedela a v dobe cnc to neni zas az tak problematicky rozjet vyrobu jednoho dvou kusu -
jeden cas jsem programoval postprocesory pro jeden CAM software podle pozadavku ceskych zakazniku - takze mam predstavu jak to chodi u nas. masina za miliony a nemuzou delat min nez 100kusu protoze najet vyrobu trva dlouho atd... a pak vidis jak to tam typek mydli v panelu. s CAM softem tam nikdo neumi a tam kde ja podle 3d vygeneruju drahy nastroju za 5min tak se ceka na konstruktera co z 3D udela 2D vykresy aby to podle nich nakej fachman nacpal do panelu.
videl jsem treba na petiosym Maho prerovnavat čelo elektrokrabice na odlitku elektromotoru :D
Naposledy editováno 11.12.2018 14:31:39
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |