globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSX-R 750 k7 okruhovka
2.8.2018 v 17:52
Zdravím vás,

Prosím poraďte mi. Byl jsem teď v mostě. Mám GSX-R 750 vše mám v originálním stavu plus lamináty. Nejlepší zajety čas mám 1.49.603. gumy Dunlop d213 směs medium soft. Otázka zní . Mám investovat do dalších doplnku nebo si koupit jinou motorku? Chci to stáhnout aspoň o 5 sekund. Děkuji za každý názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 k7 okruhovka

11.12.2018 v 12:49 | Nahoru | #1

Sonicek píše: assassin> takže rozdíl cca. 0,1% , rozumím tomu, že monoblok je dražší díky pouze složitějšímu opracování, protože jinak v tom nevidím vůbec žádný rozdíl
Ještě že nemám zbytečný prachy, abych tento problém musel řešit



to je otazka, ja nad tim nikdy moc nebadal, ale skoro bych rekl, ze na opracovani je skoro slozitejsi ten delenej :D

ja na SM jezdil s pujcenou seriovou (husqvarna FS450) Magurou - monoblok vykovek a ted mam CNC brembo. zadnej zasadni rozdil jsem nepoznal.
respektive rozdil mezi brzdicema neni tak velkej jakej udelaj treba desky a jejich spravne zajeti.

k brembo racing deskam byl pridanej letak kde pisou, ze nejdulezitejsi je vrstvicka co se vybuduje na kotouci - takova ta tmava, modro hneda. tzn idealne novy desky + novej kotouc. pokud menis desky na jinou smes a nedavas novej kotouc, mel bys tuhle vrstvu stahnout smirglem a nechat "vybudovat" novou tou novou smesi desek...

Naposledy editováno 11.12.2018 12:53:13

(reakce na) GSX-R 750 k7 okruhovka

11.12.2018 v 13:01 | Nahoru | #2
assassin> určitě ne, pokud máš dvě části, tak podle mě co jsem viděl frézky tak bych raději dělal ty dělené. Všechny tyto výkovky, odlitky mají přídavky na opracování ( nevím kolik je v tomto výrobním procesu), ale pokud uděláš jednu stranu (tu v té dělící rovně) a rovnou uděláš i ten vnitřek, pak Ti to dává prostor to udělat na více upnití, kdežto jeden kus musíš vždy na jedno upnutí. Prostě uděláš jedn půlku, pěkně se dostanejš do vnitřního prostoru a ten ofrézuješ a pak upneš jinak děláš venek. V tomto bych viděl tu efektivnější výrobu. Ale toto je spíš pro někoho, kdo takové věci dělá. U nás v práci jsme dělali maximálně pro Brembo tavící pece a pak nějakou šepleť do Bremba v mexiku jak probíhá samotná jejich výroba fakt netuším
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 21 Včera v 21:57 assassin
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist