famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Mám první "problémek".
Motorka dlouho stála v depozitu, má najeto cca 9000km. Je původ ČR a podle STK to sedí.
Při konstantní rychlosti na jakykoliv kvalt v rozmezi 4-7 tisíc otaček se motorka jakoby "pohupuje" prostě cuká, né nějak hrozně, ale jde to cítit a je to nepříjemné. Hlavně v zatáčkách.
Se zavřenym plynem, na neutrál ani při plném plynu to nedělá.
První co mě napadlo, byl moc našponovaný řetěz, po povolení žádná změna.
Dále svíčky... ty ještě vyměněné nemám, ale hned jak bude čas, tak je výměním.
Další věc TPS... Našel jsem návod jak ho resetovat, ale nejspíš se do toho pouštět sám nebudu.
Je v okoli Jižní Moravy někdo kdo se v Brutalkách význá?
Taky se mi zdá že hrozně moc brzdí motorem oproti Japoncům, ale to je asi normální.
Děkuji za jakoukoliv radu nebo indícii kám šáhnout. :)
Naposledy editováno 14.05.2018 21:51:31
Jojo,na 4 válec brzdí motorem celkem dost a je na plynu ucukaná,ale na to všechno si zvykneš,není to japonec,je to motorka,která tě bude stále držet bdělého
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Cukání je jen při ubrání a hned přidání plynu,je tam lehká prodleva a pak náhle zabere - cukne.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Jak dlouho jste čekali na náhradní díly? Jaké další nešvary jste řešili.
Dragster 800.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
FiZzeR píše: phornet> jak se to projevilo?
Zase hledáš co by ti mohlo nefungovat?
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Tak se rok s rokem sešel a nastává čas plánování motodovolené, tyden až čtrnáct dní na Slovinsku - Rakousku.
Minulý rok jsem jel na Z1000, která byla relativně pohodlná, prostě žádný cesťák, ale dalo se to bez nějakých problému. Zeda jsem prodal s tím že si koupím zaručeně cesťáka, ale né uplně nudu. Např KTM 990 SM-T, Tiger 1050 atd.
No a tak jsem skončil u Brutale 910R Cesťák jak vyšitej, hold zvítězilo srdce nad rozumem.
Moje otázka zní. Zkoušel už někdo cestovat na tomhle stroji? Myslím tím Alpské siličky, spani v kempech atd. Denně tak max 200-300km.
Jestli už se nějaký takový blázen našel, mohl by mě inspirovat jaké pořídit zadní brašny.
Díky Radek :)
No mám Dragster 800 celkem s ním cestuji (Slovensko, Polsko, Rakousko, Slovinsko). Pohodlí se dá.zadek mě bolí stejně jako ostatní, ať už je to gs BMW, moto Guzzi, Harley Davidson, Honda CB, Kawasaki versys.
Někde jsem viděl originální tašky Mv Agusta,ale samozřejmě pěkně drahý.
Na nádrž mám naklapavaci tankvak.dozadu mám staré textilní mototasky na který jsem si udělal rám (ten tam dávám jen když jedem právě dál-tyden).Na víkend stačí tankvak na nádrž a třeba dozadu.
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
To nevypadá vůbec zle :)
Neměl bys nějaké foto jak máš vyřešený ten rám?
V podstatě to plánuji nějak podobně, jen musím vyrobit nějakou podpěru pro tašky typu SW-Motech Sattle
Naposledy editováno 11.02.2019 22:32:06