Téma: MV Agusta Brutale -rady a tipy
5.12.2013 v 14:41
Téma už je vyřešeno,ale myslím si,že není na škodu si sem psát rady a postřehy co se týká MV Agusty.Jak doplňky,brašny,držáky,díly...prostě co koho napadne.
famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
Blokovaní uživatelé: bulldogbiker
Anketa: Mám do toho jít...
ano?
72
ne?
11
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Ahoj,
Mám první "problémek".
Motorka dlouho stála v depozitu, má najeto cca 9000km. Je původ ČR a podle STK to sedí.
Při konstantní rychlosti na jakykoliv kvalt v rozmezi 4-7 tisíc otaček se motorka jakoby "pohupuje" prostě cuká, né nějak hrozně, ale jde to cítit a je to nepříjemné. Hlavně v zatáčkách.
Se zavřenym plynem, na neutrál ani při plném plynu to nedělá.
První co mě napadlo, byl moc našponovaný řetěz, po povolení žádná změna.
Dále svíčky... ty ještě vyměněné nemám, ale hned jak bude čas, tak je výměním.
Další věc TPS... Našel jsem návod jak ho resetovat, ale nejspíš se do toho pouštět sám nebudu.
Je v okoli Jižní Moravy někdo kdo se v Brutalkách význá?
Taky se mi zdá že hrozně moc brzdí motorem oproti Japoncům, ale to je asi normální.
Děkuji za jakoukoliv radu nebo indícii kám šáhnout. :)
Naposledy editováno 14.05.2018 21:51:31
Mám první "problémek".
Motorka dlouho stála v depozitu, má najeto cca 9000km. Je původ ČR a podle STK to sedí.
Při konstantní rychlosti na jakykoliv kvalt v rozmezi 4-7 tisíc otaček se motorka jakoby "pohupuje" prostě cuká, né nějak hrozně, ale jde to cítit a je to nepříjemné. Hlavně v zatáčkách.
Se zavřenym plynem, na neutrál ani při plném plynu to nedělá.
První co mě napadlo, byl moc našponovaný řetěz, po povolení žádná změna.
Dále svíčky... ty ještě vyměněné nemám, ale hned jak bude čas, tak je výměním.
Další věc TPS... Našel jsem návod jak ho resetovat, ale nejspíš se do toho pouštět sám nebudu.
Je v okoli Jižní Moravy někdo kdo se v Brutalkách význá?
Taky se mi zdá že hrozně moc brzdí motorem oproti Japoncům, ale to je asi normální.
Děkuji za jakoukoliv radu nebo indícii kám šáhnout. :)
Naposledy editováno 14.05.2018 21:51:31
redy19> Nedělej s tím nic! Jak píše Petta,je to vlastnost starších Brutalek,než je vyladili. Řešil jsem to cca 3 měsíce a nakonec jsem zjistil,že je vše OK.
Jojo,na 4 válec brzdí motorem celkem dost a je na plynu ucukaná,ale na to všechno si zvykneš,není to japonec,je to motorka,která tě bude stále držet bdělého
Jojo,na 4 válec brzdí motorem celkem dost a je na plynu ucukaná,ale na to všechno si zvykneš,není to japonec,je to motorka,která tě bude stále držet bdělého
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Tak jsem mluvil s MotoXN, uplně normalní to není.. respektive to cukaní tam je, ale v nizších otačkách. U mě se to projevu ve vyšších. Mají plno na 2 měsíce, takže zatím budu jezdit, vyměním jen svíčky a jak budou mít čas, tak se na to podívají.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
redy19> No asi jsme si úplně nerozuměli. Když chceš jet mezi 5 - 7 tisíc otáček konstantní rychlostí,tak to nejde. Motorka lehce přidává a zase lehce ubírá plyn. Je to takové lehké přidávání a ubíráni plynu ,než se přehoupneš přes 7 tisíc otáček.
Cukání je jen při ubrání a hned přidání plynu,je tam lehká prodleva a pak náhle zabere - cukne.
Cukání je jen při ubrání a hned přidání plynu,je tam lehká prodleva a pak náhle zabere - cukne.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
JollyJoker> Ahoj, ano přesně jak říkaš... chci jet nějakou konstatní rychlosti v rozmezí těchto otáček, ale furt tam je takové jemné přídavaní a ubírání.. Takže tím chceš říct, že to je prostě vlastnost a nedá se s tím jen nějakou rozumnou konstantní rychlostí ? Například nějaké přesuny atd.
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Zdar agustaci, řešili jste někdo prasklý spojkový koš?
Jak dlouho jste čekali na náhradní díly? Jaké další nešvary jste řešili.
Dragster 800.
Jak dlouho jste čekali na náhradní díly? Jaké další nešvary jste řešili.
Dragster 800.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
phornet> jak se to projevilo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
FiZzeR píše: phornet> jak se to projevilo?
Zase hledáš co by ti mohlo nefungovat?
FiZzeR> zrovna když jsem ji vezl do servisu tak ve 150 na dálnici rána, nějaký kovový zvuk.vizualne jsem nic nenašel, motor pořád běžel.jen jsem cítil vibrace.v servisu na nic nepřišli.chvilku jsem zas jezdil a opět to samé a vibrace mnohem větší (ale pořád pojízdný). Volal jsem do Dmota v Brně popsal jsem to a borec hned že je to určitě koš.a byl.uz čekám měsíc na novej 😒
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Tak je to venku (brutale 1000). Parametry úchvatné, ale jinak asi zklamání . Aspoň budu moct klidně spát a nebudu chtít hned prodat svoji 1078. Leda že bych šel do CB1000
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Nazdárek,
Tak se rok s rokem sešel a nastává čas plánování motodovolené, tyden až čtrnáct dní na Slovinsku - Rakousku.
Minulý rok jsem jel na Z1000, která byla relativně pohodlná, prostě žádný cesťák, ale dalo se to bez nějakých problému. Zeda jsem prodal s tím že si koupím zaručeně cesťáka, ale né uplně nudu. Např KTM 990 SM-T, Tiger 1050 atd.
No a tak jsem skončil u Brutale 910R Cesťák jak vyšitej, hold zvítězilo srdce nad rozumem.
Moje otázka zní. Zkoušel už někdo cestovat na tomhle stroji? Myslím tím Alpské siličky, spani v kempech atd. Denně tak max 200-300km.
Jestli už se nějaký takový blázen našel, mohl by mě inspirovat jaké pořídit zadní brašny.
Díky Radek :)
Tak se rok s rokem sešel a nastává čas plánování motodovolené, tyden až čtrnáct dní na Slovinsku - Rakousku.
Minulý rok jsem jel na Z1000, která byla relativně pohodlná, prostě žádný cesťák, ale dalo se to bez nějakých problému. Zeda jsem prodal s tím že si koupím zaručeně cesťáka, ale né uplně nudu. Např KTM 990 SM-T, Tiger 1050 atd.
No a tak jsem skončil u Brutale 910R Cesťák jak vyšitej, hold zvítězilo srdce nad rozumem.
Moje otázka zní. Zkoušel už někdo cestovat na tomhle stroji? Myslím tím Alpské siličky, spani v kempech atd. Denně tak max 200-300km.
Jestli už se nějaký takový blázen našel, mohl by mě inspirovat jaké pořídit zadní brašny.
Díky Radek :)
redy19>
No mám Dragster 800 celkem s ním cestuji (Slovensko, Polsko, Rakousko, Slovinsko). Pohodlí se dá.zadek mě bolí stejně jako ostatní, ať už je to gs BMW, moto Guzzi, Harley Davidson, Honda CB, Kawasaki versys.
Někde jsem viděl originální tašky Mv Agusta,ale samozřejmě pěkně drahý.
Na nádrž mám naklapavaci tankvak.dozadu mám staré textilní mototasky na který jsem si udělal rám (ten tam dávám jen když jedem právě dál-tyden).Na víkend stačí tankvak na nádrž a třeba dozadu.
No mám Dragster 800 celkem s ním cestuji (Slovensko, Polsko, Rakousko, Slovinsko). Pohodlí se dá.zadek mě bolí stejně jako ostatní, ať už je to gs BMW, moto Guzzi, Harley Davidson, Honda CB, Kawasaki versys.
Někde jsem viděl originální tašky Mv Agusta,ale samozřejmě pěkně drahý.
Na nádrž mám naklapavaci tankvak.dozadu mám staré textilní mototasky na který jsem si udělal rám (ten tam dávám jen když jedem právě dál-tyden).Na víkend stačí tankvak na nádrž a třeba dozadu.
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Diky!
To nevypadá vůbec zle :)
Neměl bys nějaké foto jak máš vyřešený ten rám?
V podstatě to plánuji nějak podobně, jen musím vyrobit nějakou podpěru pro tašky typu SW-Motech Sattle
Naposledy editováno 11.02.2019 22:32:06
To nevypadá vůbec zle :)
Neměl bys nějaké foto jak máš vyřešený ten rám?
V podstatě to plánuji nějak podobně, jen musím vyrobit nějakou podpěru pro tašky typu SW-Motech Sattle
Naposledy editováno 11.02.2019 22:32:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.