globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.11.2018 v 07:15 | Nahoru | #72511
laďa-prášil> Krasavica . Který je to rok ?

Jawablázni

2.11.2018 v 08:57 | Nahoru | #72512
Martin: ono to s tím zadušením nebylo tak jednoznačné... Dudáci chtěli zázraky bez práce a prachy, italové jich zase tolik neměli a potřebovali to "montovat zadarmo". Šlo jim o ten motor, který sami neměli a o levné podvozkové díly, které dobře fungovaly... Jenže to prodávali tak draho, že se toho zas tak moc neprodalo...

Vzhledem k tomu že to je jediný český seriový čtyřtakt, který má český motor i podvozek, jen jsou na tom navěšené italské plasty, které hezky vypadaly.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.11.2018 v 09:01 | Nahoru | #72513
Pech: Ono někteří zrovna takovou motorku jako 250 Travel vyhledávají. Je to jednoduchá motorka, sice morálně zastaralé koncepce, ale co na tom? Když je něco opravdu kvalitní, proč bych to měl odmítat. Čím větší výkon budu po malém motoru požadovat, tím zákonitě ubude na jiných místech. Především spolehlivosti.
Třeba co mě opravdu překvapilo, sháněl jsem delší dobu dodávku. Nenáročnou, jednoduchou, levnou a spolehlivou. Tranzity jsou všechny prorezlé, Transportery drahé a taky v nic moc stavu. Nakonec jsem získal od kamarada Renault Master první generace. Světe div se, tomu autu může závidět nejen většina škodovek z té doby ale i moderních aut. Auto z roku 1990, najeto přes půl mega, spodek zdravější než u Octavie po dvou letech provozu, fakt ani kousek rzi na podlaze či nosníkách!! Motor? Extrémně podkoňovanej dvoulitrovej benzín, který posledních 16 let na benzín ani nestartoval, neb plyn je levnější žejo. Jedinou vadou na kráse je, že potřebuji sehnat náhradní hlavu.
Proč bych měl takovéhle auto vyměnit za novější jen proto, že vypadá ujetě, když užitnou hodnotu má pro mě větší mež zánovní Transporter?

Bimbam: Číňani dokázali dělat kvalitně vždy. Otázkou je vždy za kolik. Když napíšeš do číny, že chceš vyrobit třeba kleště, oni se zeptaj kolik kusů a za kolik peněz. Můžeš je nechat udělat levně adekvátní kvalitu, nebo si připlatit a dostaneš velmi dobrou kvalitu. Ostatně, co se dnes nevyrábí v Číně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.11.2018 v 10:40 | Nahoru | #72514

elevator píše: Vlasťák1973> Můžeš koupit Jawa 125 Travela, při troše štěstí za par korun. Kraft ti pak za 500 Kč vystaví povolení vymenit motor za dvouvalec 250 ccm, co byl ve větším travelu. Ten motor se dá sehnat ojetý z Yukin nebo nový za cca 17.000 Kč.



Jako fakt? takže ve finále si koupíš za 20tis 125ccm Travel a za 17tis nový motor + 500 vyjímka a jezedíš? Nebo tam jsou nějaké další investice?

(reakce na) Jawablázni

2.11.2018 v 11:25 | Nahoru | #72515
Zdenalbenal> shrnutí mě rozhodně zajímá! Pamatuju si, že jsme se potkali kdysi v Everdingen a okukoval jsme jí
Mně se 250 Travelky líbily, až na ty děsivě blejskavý víka na motoru - prostě pokračování třipade, motorky co nabízí jenom to, co vidíš. Žádný falešný nádrže, 8x zalomený designový křivky atd - tohle je mi sympatický.

(reakce na) Jawablázni

2.11.2018 v 11:58 | Nahoru | #72516
Kafi> k tomu motoru si za 3 az 7 tisic dokoupis karburatory, dále jiny airbox, zapalovani a pak ti porad chybi svody a dva vyfuky s homologaci :)

Jawablázni

2.11.2018 v 12:34 | Nahoru | #72517
Na bazoši jsou teď asi dvě 250 na prodej kolem 60ti tis,mít je tak už jedna stojí v garáži,ona by ta přestavba vyšla na ty samé prašule.

Jawablázni

2.11.2018 v 12:48 | Nahoru | #72518
Jo, Vlasťáku, dobu kdy se travelky dvěpade daly koupit u Matesa jsme prostě blbě prokaučovali ... Ale tož co, jezdit máme na čem, vrtat se v čem taky a vo to běží

(reakce na) Jawablázni

2.11.2018 v 13:05 | Nahoru | #72519

skodovak píše: Pech: Ono někteří zrovna takovou motorku jako 250 Travel vyhledávají. Je to jednoduchá motorka, sice morálně zastaralé koncepce, ale co na tom? Když je něco opravdu kvalitní, proč bych to měl odmítat. Čím větší výkon budu po malém motoru požadovat, tím zákonitě ubude na jiných místech. Především spolehlivosti.
Třeba co mě opravdu překvapilo, sháněl jsem delší dobu dodávku. Nenáročnou, jednoduchou, levnou a spolehlivou. Tranzity jsou všechny prorezlé, Transportery drahé a taky v nic moc stavu. Nakonec jsem získal od kamarada Renault Master první generace. Světe div se, tomu autu může závidět nejen většina škodovek z té doby ale i moderních aut. Auto z roku 1990, najeto přes půl mega, spodek zdravější než u Octavie po dvou letech provozu, fakt ani kousek rzi na podlaze či nosníkách!! Motor? Extrémně podkoňovanej dvoulitrovej benzín, který posledních 16 let na benzín ani nestartoval, neb plyn je levnější žejo. Jedinou vadou na kráse je, že potřebuji sehnat náhradní hlavu.
Proč bych měl takovéhle auto vyměnit za novější jen proto, že vypadá ujetě, když užitnou hodnotu má pro mě větší mež zánovní Transporter?

Bimbam: Číňani dokázali dělat kvalitně vždy. Otázkou je vždy za kolik. Když napíšeš do číny, že chceš vyrobit třeba kleště, oni se zeptaj kolik kusů a za kolik peněz. Můžeš je nechat udělat levně adekvátní kvalitu, nebo si připlatit a dostaneš velmi dobrou kvalitu. Ostatně, co se dnes nevyrábí v Číně.



Voni nám ty starý káry brzy popepří... https://www.garaz.c...kWXcEEiria8zGw6OEidE

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.11.2018 v 15:58 | Nahoru | #72520
Tak jsem už pomalu dodělával Páva 40/B, kterého stavím za žlutou Čízu. Když v tom se ve středu objevil inzerát na vozík Pav 40 v Turnově. Do půl hodinky jsem pro něj jel. K mému překvapení šlo nakonec o 41, Tím pádem se situace komplikuje a budu lakovat boudu z té 41 opět do žluté. Ta žlutá bouda 40/b se obrousí a nechám jí nastříkat do černa. To je neutrální barva co se hodí skoro ke všemu. Chtěl jsem totiž mít 41 za Čízou a 41 mám i zapsanou v TP. Jelikož tahám i klasickou 40 z 66 roku za Sportkou, tak mi do sbírky pávů chybí už jen 40 z Letňan. To ale asi bude pěkný oříšek sehnat. Zasouvací víko, malé kolečko, jiný rám,kyvka a dvoupinový konektor.... Už ani hliníkové odrazky jsem nesehnal na svou 40.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.11.2018 v 16:24 | Nahoru | #72521

Jirka4137 píše: laďa-prášil> Krasavica . Který je to rok ?



No to jsem si na první pohled taky řekl.... Je to 9/83, takže prakticky oldtimer, vlastně z počátku výroby. Není to motorka na 200km/h celý den, ale celý den se na tom dá. Je to taky pro policajty, a ti na tom seděli celou šichtu, takže fakt příjemná a pohodlná motorka. I když - jak říkám - stačil by tříválec.
Já chápu, že někdo chce malou a úspornou motorku, ale kubatura 300 dnes... no nevím, chápu že to stačí, někdo to prostě nedá fyzicky, chápu, ale více je prostě více.. Taky mám LIfan 100 do města, žere 1,6. OK, ale 125 čtyřtakt nebo i 200 to bych asi na dovolenou jet nechtěl...

(reakce na) Jawablázni

2.11.2018 v 17:49 | Nahoru | #72522

Kafi píše: Jako fakt? takže ve finále si koupíš za 20tis 125ccm Travel a za 17tis nový motor + 500 vyjímka a jezedíš? Nebo tam jsou nějaké další investice?



Srát na to, ztráta času a peněz, vznikne tuplovaný líný bastl, který pojede reálně celkem o hovno víc, vynaložením mnoha energie, námahy, času a 40000kč. Za tyhle peníze se dá koupit pěkná motorka libovolné kategorie, s dobrým výkonem, spolehlivostí, komfortem. Hotová, legální, jen natankovat a jezdit. Kehaj už si tím prošel a já taky, stejně jako mnoho dalších.....

(reakce na) Jawablázni

2.11.2018 v 18:51 | Nahoru | #72523
Ondrero> nejspíš ten letňanskej mám. klidně ho vyměním ta jakejkoliv jinej. budu to tahat za červenou sportkou,tak by byl ideální červenej,ale je mi to fuk

Naposledy editováno 02.11.2018 19:09:41

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.11.2018 v 19:18 | Nahoru | #72524
Jako ve všem - 100 lidí = 100 názorů. Jelikož mě nebaví jezdit na kole tak jsem koupil babetu ale panička s bicyklem byla na Sausforku skoro dřív než já . Tak přišla 175 a to už zase panička chtěla jezdit se mnou ale na Božák jsme jeli za 1-2 a bejt brzda provozu je dost nebezpečný. Tedy výměna za třindu s pávem, začali jsme jezdit větší dálky. Ale transportní přesun třeba 350 km s plnou polní, pávem a paničkou žádná střelba. A jak známo během 3 let dvakrát středový uložení a jeden výbrus, což dělalo dost velkej vítr ve šrajtofli. Co dál? Resumé bylo, levná, úsporná, kardan, dostatečný výkon k předjetí brzdařů a kamionů. Během 16 měsíců máme nalítáno skoro 24 000km a zatím jsem ani na moment nezalitoval. Jak to tak po sobě čtu tak mi opět vychází že Cherchez la femme.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.11.2018 v 19:20 | Nahoru | #72525
No, ale to bych musel sehnat dalsiho. Ted mam od kazdeho typu jednoho a tim z Letnan bych si prave zkompletoval serii

(reakce na) Jawablázni

2.11.2018 v 19:21 | Nahoru | #72526
Ondrero> nemáš to lehký

(reakce na) Jawablázni

2.11.2018 v 19:30 | Nahoru | #72527
laďa-prášil> to je právě ono. Mimo město to ty koně chce....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.11.2018 v 19:33 | Nahoru | #72528
kehaj> Svatá pravda. Pomalá jízda nerovná se vzdy jízdě bezpečné. Koně jsou zapotřebí a při kvalitě dnešních ND je třipade neduživý werk, který ty koně stejně nemá a proto je pro intenzivní používání nevhodný. To už je tak akorát na hraní... A ty ostatní jsou ještě slabší.

Naposledy editováno 02.11.2018 19:40:37

Jawablázni

2.11.2018 v 19:36 | Nahoru | #72529
nemako: To fakt nemám Ale stejně, neudělal by jsi mi pár fotek toho svého Pávsona?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.11.2018 v 19:49 | Nahoru | #72530
laďa-prášil> Nevím jestli to bylo s tou třístovkou myšleno na mě - já to mám jako druhou (v současnosti pátou ) motku právě do města a kolem komína, kdy vytahovat Stromíka a dřít se s ním nemá význam, resp. motku musím jednoduše dostat do úschovny na nádraží v Nb. Jak jsem psal, doposud jsem jezdil na Símovi a jediný minus je absence jakékoliv ochrany v chladném počasí a protože potom jedu vlakem tak se nemůžu nabalit úplně jak na severní pól. Uvažoval jsem i o skůtru, ale nakonec jsem šel do tohodle. Nicméně i nějaká delší cesta nebude na to Versysovi myslím problém, 90tkou to jede bez problémů a posed pro mě (184cm) bez připomínek. Na dovolené a delší výlety ale mám Stromíka - absolutní spokojenost.

(reakce na) Jawablázni

2.11.2018 v 21:23 | Nahoru | #72531

Jirka_S píše: laďa-prášil> Nevím jestli to bylo s tou třístovkou myšleno na mě - já to mám jako druhou (v současnosti pátou ) motku právě do města a kolem komína, kdy vytahovat Stromíka a dřít se s ním nemá význam, resp. motku musím jednoduše dostat do úschovny na nádraží v Nb. Jak jsem psal, doposud jsem jezdil na Símovi a jediný minus je absence jakékoliv ochrany v chladném počasí a protože potom jedu vlakem tak se nemůžu nabalit úplně jak na severní pól. Uvažoval jsem i o skůtru, ale nakonec jsem šel do tohodle. Nicméně i nějaká delší cesta nebude na to Versysovi myslím problém, 90tkou to jede bez problémů a posed pro mě (184cm) bez připomínek. Na dovolené a delší výlety ale mám Stromíka - absolutní spokojenost.



Nemyslel jsem to na Tebe,spíš obecně, že 300 je málo na cesty. ALe může být, někomu to vyhovuje, dostačuje. Otázka Kafiho byla ci ci koupit na cesty a otázka co by sis vybral V stroma nebo Versyse na cestu na sever norska v červenci a v srpmu do portugalska...Já pohodlnou motorku a 30 koni vidim jako malo

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.11.2018 v 21:51 | Nahoru | #72532
Tahle 300 má téměř 30kW tj 40 koníků.Supr motorka já jí loni koupil manželce a uvažuji, že za ni vyměním TA.
130 km/h dlouhodobě na ní není problém.Spotřeba manželce jde mezi 3 a 4 litry.
Ta potvora musí umět přepínat mapy, protože na dálnici přestože tocí přes 10 000 jde spotřeba dolu.
Za to TA když jsme se v září vraceli za deště po dálnici ze Slovenska si pápnul přes 6 litrů.
Jinak gratuluju ke koupi zajeté motorky.To je neskutečnej opruz najet 1000 km 60km/hod .

Jawablázni

2.11.2018 v 22:03 | Nahoru | #72533
Dnes jsem byl v Neveklově v restauraci Bernard. Příští sobotu tam mají husí hody. Pro větší skupiny doporučují si předem zarezervovat místo. Parkování moto možno na dvoře restaurace. V neděli mají zavřeno.

(reakce na) Jawablázni

2.11.2018 v 22:18 | Nahoru | #72534

pech. píše: kehaj> Svatá pravda. Pomalá jízda nerovná se vzdy jízdě bezpečné. Koně jsou zapotřebí a při kvalitě dnešních ND je třipade neduživý werk, který ty koně stejně nemá a proto je pro intenzivní používání nevhodný. To už je tak akorát na hraní... A ty ostatní jsou ještě slabší.

To je fakt. Ale pokaždý, když si s J 640 hraju na cestovatele, mě to hrozně baví

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.11.2018 v 22:58 | Nahoru | #72535
Sema: cestovani na tripade je super jen v andach ve dvou a bagazi ci pri predjizdeni kamionu chybi kone :( skoda ze jawa neumi udelat spolehlivou 600 za slusny peniz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.11.2018 v 23:07 | Nahoru | #72536
Frantacz> Zatím mám najeto cca 70km, ale vypadá to že se mi čím dál začíná líbit
Jinak se chci zeptat jak snáší ty tři kufry, v návodu je buďto Top case nebo boční k.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.11.2018 v 23:10 | Nahoru | #72537
Kafi> Adenium 660

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.11.2018 v 23:15 | Nahoru | #72538

Jirka_S píše: Kafi> Adenium 660

Kafi psal spolehlivou a za slušný peníz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.11.2018 v 23:19 | Nahoru | #72539
Sema> Reference of the Milan1963 ......... no Problem (česky keine Problem ...)

Naposledy editováno 02.11.2018 23:22:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.11.2018 v 23:19 | Nahoru | #72540
Kafi> Já pořád přemýšlím o 350 OHC. Výkon to má o něco větší a uživatelsky je určitě přívětivější než ta moje stará olejnička. Jako cestovní náhrada 350 2T by to mohla být dobrá volba. Jenže to bych musel tu 2T 350 prodat a to se mi nějak nechce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist