Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..
Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
foxdive píše: nevěřím že Eso_Rimmer řekl že Afrika nemá koule
Možná neřekl ale určitě souhlasil..
NemaLbc píše: qwert> No použil jsem Tvůj příspěvek spíš obecně. Za mě je prostě problém v tom, že se ty berličky propagují výrobci, prodejci... No a při běžné jízdě se pak využívají. A respekt z výkonu, rychlosti atd. se ztrácí. Potřebná rezerva pak už není. Smysly se otupují.... A pokud na to někdo sedne bez zkušeností s motorkou bez berliček, vlastně se ani nikdy nedozví jak se věci mají.
Jo to máš pravdu.Ale kamarád zkušenosti má a o to víc zřejmě využije ty pomocníky kteří zvlášt u téhle ktm fungují..Takže se dá říct že nezkušený jezdec je řádně nedocení a přitom si myslím že to je určeno právě pro ně..
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
Eso_Rimmer píše: ale ona vazne koule nema... pro me a v porovnani s 1190 ne. to ale neznamena, ze ma vseobecne vzato slaby, nebo nedostacujici vykon.
Stačí vyndat pojistku a Afra je bez TK i ABS..a najednou jakoby koule měla! . TK mi osobně pěkně leze na nervy protože se jinak úplně vypnout nedá. Vždy zůstane na 1.st. No a ABS jsem na motorce nikdy neměl a ani ho tam nechci. Kamarád s tím projel křižovatku na červenou a asi neni jedinej...Kontrolovanej smyk je asi lepší..u auta to chápu ale na mašině se bez toho obejdu. Vždyť tyhle typy asistentů paradoxně snižují koncentraci..
Naposledy editováno 23.10.2018 16:54:58
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
Tak to snad každá motorka dělá ne? Otočím jedu, nestačím nejedu, ale chápu jak to myslíš
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
lopata75 píše: Agresivnější moto vždy po rojezdu jakoby říkaly, "tak pojď tahej, jedem, vem za to a už tam bylo hned vysoký číslo na tachometru, hodně vysoký... Aniž bych v podstatě chtěl záměrně... Při zvolneni a bez jízdy v tahu nuda, prostě bavilo to jen když se topilo pod kotlem, takže po výjezdu hned adrenalín až do ukončení vyjížďky. Tak už jsem to nechtěl, ale když se předemnou motá nějaký plechovkár vezmu za to a jsem pryč...
říkám že vím jak to myslíš, ale pořád je to o hlavě a její slabosti podlehnout ale třeba já si myslím že agresivní motorky vůbec nejsou při všech těch asistentech, dřív to bylo horší třeba takové rsv ještě bez antihopu to byl zabiják jezdců, no a jinak k témata ty si myslíš že třeba 1290 je jako agresivní moto? Samozřejmě že kde Afrika už konci tam řadí teprve 5tku ale že by to byla agresivní moto bych netvrdil, podle mě sou to příjemné motorky s trochou výkonu navíc když chceš letět palici ale tu samozřejmě letět nemusíšNaposledy editováno 23.10.2018 18:05:38
NemaLbc píše: Dolph-cz> To máš pravdu, ale proč mi to nesmí prodat bez toho, když to nechci. Je to jako ve všem. Dělají z nás tupé ovce.
souhlasím.diktarůra toho co si koupím a co ne a co je pro mně nejlepší mně neskutečně sere.
tohle závidím amíkům-jak se dívam na Gas Monkey Garage,co tam všechno vyvádějí,jaké překopávky tam staví a legálně s tím jezdí,z toho by se celá EU asi posrala a zechcala zároveň.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
69šakal píše: ................... Kamarád s tím projel křižovatku na červenou a asi neni jedinej.........................)
tohle mi dělal baworák(rok 2006)
ale kačena mi to neudělala ani jednou.je to o "inteligenci" toho ABS a afrika je co do technologie opravdu hromadu let za KTM.
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
Dolph-cz píše: tohle mi dělal baworák(rok 2006)
ale kačena mi to neudělala ani jednou.je to o "inteligenci" toho ABS a afrika je co do technologie opravdu hromadu let za KTM.
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
Psal jsem to dřív. BMW F800 GS 2013 povinně ABS a kanál pár metrů před křižovatkou s naší ulicí. Nevěřil bys, kolikrát jsem se opotil. I když jsem jel pomalu se studeným motorem, tak páčka př.brzdy zadrnčela a ztvrdla. 2 m než se to vzpamatovalo. A podobně i při mnoha dalších situacích. Africa to dělá mnohem míň. Ale na šotolině z prudkýho kopce zadek s ABS nebrzdí skoro vůbec ani u ní. BMW a zadní brzda - prostě kdykoli jsi ji potřeboval víc, tloukla. Přitom se na motorce dá jet se zablokovaným zadním kolem poměrně dlouho. Je strašný vopruz to pořád vypínat. Jak se hneš, už to nejde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
69šakal píše: Stačí vyndat pojistku a Afra je bez TK i ABS..a najednou jakoby koule měla! . TK mi osobně pěkně leze na nervy protože se jinak úplně vypnout nedá. Vždy zůstane na 1.st. No a ABS jsem na motorce nikdy neměl a ani ho tam nechci. Kamarád s tím projel křižovatku na červenou a asi neni jedinej...Kontrolovanej smyk je asi lepší..u auta to chápu ale na mašině se bez toho obejdu. Vždyť tyhle typy asistentů paradoxně snižují koncentraci..
Tak to je teda pěkná blbost, naopak u motorky tě ABS zachrání víc jak v autě, chci tě vidět jak koriguješ kontrolovaně smyk předního kola. Je prokázaný že moderní ABS nedokáže v reálném světě (tj ne na suché dráze v ideálním podmínkách a při tom, že jezdec dopředu ví že bude brzdit naplno) předrzdit ani závodní jezdec.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
Anti píše: foxdive> Jak se to přitom kadla kadla chová?Měl jsem tu zatím jen jednoválcovou KTM ale ta to kadla kadla vůbec neuměla.Dole to nechtělo jet...
1190 je v pohodě, necuka při konstante, od tří tis jede krásně, zkoušel jsem i 2500, ale už to není úplně ono, jo měl 690 rok 07,09,13,a 14tku, ty motory nechcou konstatnu ani cítit hlavně třeba ve městě je to ucukane, ta 14tka už byla lepší má el.plyn a už je to fakt odost lepší, spodek tak pod 4tis nic moc, ale jinak je to podle mě top jednoválec, jede to fakt luxusně na brzde 76koní -akrap, mapa, kámoš má 690 už ten poslední motor co má pár úprav, točí o tis otáček víc a ve vršku je to masakr ale spodek je slabší než modely do roku 163 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
Tech píše: Tak to je teda pěkná blbost, naopak u motorky tě ABS zachrání víc jak v autě, chci tě vidět jak koriguješ kontrolovaně smyk předního kola..
Nevim jak ty, ale ja mam v aute na ctyri kola jen jeden pedal brzdy, kdezto na motorce pro kazde kolo samostatne ovladanou brzdu. Takze naopak ABS v aute vnimam jako vetsiho pomocnika, nez na motorce. A jak korigovat smyk predniho kola? Prestan psat do diskusi a bez trenovat, casem na to prijdes.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
Tech píše: Tak to je teda pěkná blbost, naopak u motorky tě ABS zachrání víc jak v autě, chci tě vidět jak koriguješ kontrolovaně smyk předního kola. Je prokázaný že moderní ABS nedokáže v reálném světě (tj ne na suché dráze v ideálním podmínkách a při tom, že jezdec dopředu ví že bude brzdit naplno) předrzdit ani závodní jezdec.
Přední nejde vypnout, což docela chápu,...mě vadil letos ve Slovinsku ten zadek... Prostě na to nejsem zvyklej..
vilemx píše: Nevim jak ty, ale ja mam v aute na ctyri kola jen jeden pedal brzdy, kdezto na motorce pro kazde kolo samostatne ovladanou brzdu. Takze naopak ABS v aute vnimam jako vetsiho pomocnika, nez na motorce. A jak korigovat smyk predniho kola? Prestan psat do diskusi a bez trenovat, casem na to prijdes.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | tomas_brno | 21 | 8.6.2024 v 11:01 Kohlstein |
crf 1000 2019 s ABS odvzdušnění Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | smrzak | 0 | 26.5.2024 v 18:53 smrzak |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R | Drak-09 | 3 | 5.4.2024 v 08:11 slabak2 |
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Mayk | 4 | 1.4.2024 v 10:30 Mayk |