Měřil jsem fáze s alternátoru a na volnoběh kážda fáze dávala kolem 30V, a při vyšších otáčkaách až 100V.
Zkoušel jsem nový regulátor od kamaráda který je funkční a pořád je na baterce 12,3V-12,6V.
Ted jsem zjistil jeětě jeden problém, s alternátoru co vedou fáze do regulatoru tak ten spoj hrozně hřeje, tak jsem zkusily ty spojky vyměnit a pořád se to tam rozpaluje.
Nevíte kde by mohla být chyba??? Díky a odpovědi
2 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí
1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí
pavoukczech píše: Zitra to zkusim pořádně proměřit dle návodu od tebe , ale když mám zapnuté světla tak s altíku s každé fáze leze 26V a při větších otáčkách až 110V. Nechápu, kabely jsem kontroloval a zdají se v pohodě
Tos mel nekde obnazene a meril si altik v zatezi? Obvykle jsou ty hodnoty v manualech/navodech uvadene pro rozpojeny konektor k regulatoru = nezatizeny alternator. Pak nema rozsvicene svetlo moc vyznam.
1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S | misan26 | 13 | 1.11.2022 v 09:49 StB |
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S | Arsener | 14 | 10.6.2022 v 11:34 Arsener |
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S | PetrSV | 41 | 22.4.2021 v 17:33 PetrSV |
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S | MarkusRetrp | 33 | 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík |