bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nedobíjí
18.10.2018 v 17:25
Zdravim, prosím o pomoc mám sv1000s r.v.2005. Mám problém s dobíjením.
Měřil jsem fáze s alternátoru a na volnoběh kážda fáze dávala kolem 30V, a při vyšších otáčkaách až 100V.
Zkoušel jsem nový regulátor od kamaráda který je funkční a pořád je na baterce 12,3V-12,6V.
Ted jsem zjistil jeětě jeden problém, s alternátoru co vedou fáze do regulatoru tak ten spoj hrozně hřeje, tak jsem zkusily ty spojky vyměnit a pořád se to tam rozpaluje.
Nevíte kde by mohla být chyba??? Díky a odpovědi

Nedobíjí

18.10.2018 v 17:43 | Nahoru | #1
Odlepené magnety rotoru. Sundat víko alternátoru, magnety vyndat, odmastit magnety i rotor a nalepit epoxidem zpátky. Mezi magnety by měly být stejné mezery.

Nedobíjí

18.10.2018 v 17:46 | Nahoru | #2
Magnety jsou před 4 měsíci lepené. A když byly odlepené tak altík nic nedával.

Nedobíjí

18.10.2018 v 17:46 | Nahoru | #3
Ted všechny fáze dávají jak mají

Nedobíjí

19.10.2018 v 05:46 | Nahoru | #4
Čau, kde to hreje tam je odpor čiže namiesto do regléra to vyrába teplo. Už tu o tom bolo x-krát písané, ja som to robil na svojej starej Suzuki GS 750 všetky vodiče nové od regléru až do baterky, aj kostrenie. Motor je tiež ukostrený.

Nedobíjí

19.10.2018 v 06:44 | Nahoru | #5
TADY mas porad platnej navod od Guga jak hledat chybu v dobijeni

Nedobíjí

19.10.2018 v 08:31 | Nahoru | #6
Tak jestli ti topi nejakej konektor tak si dej multimetr jednou svorkou pred a druhou svorkou za a zmer si ubytek napeti.
Kazdopadne zadnej konektor by se hrat nemel, pokud ano tak je tam prechodovej odpor a driv nebo pozdeji to tam shori.

Nedobíjí

19.10.2018 v 18:56 | Nahoru | #7
Ten konektor co se pálil tak je vyměněn, ale stejně pořád hřeje a nedobijí

2 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí

19.10.2018 v 18:59 | Nahoru | #8
Zitra to zkusim pořádně proměřit dle návodu od tebe , ale když mám zapnuté světla tak s altíku s každé fáze leze 26V a při větších otáčkách až 110V. Nechápu, kabely jsem kontroloval a zdají se v pohodě

Nedobíjí

19.10.2018 v 19:00 | Nahoru | #9
Není možné že by se odlepily magnety v rotoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí

19.10.2018 v 19:26 | Nahoru | #10
pavoukczech> jak hreje ? udrzis na nem ruku ?

1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí

19.10.2018 v 19:35 | Nahoru | #11
Zkus natáhnout dráty z regulátoru přímo na baterku.

(reakce na) Nedobíjí

19.10.2018 v 20:43 | Nahoru | #12

xb píše: Zkus natáhnout dráty z regulátoru přímo na baterku.



Toto presne som mu už písal, všetky vodiče nové a hotovka.

(reakce na) Nedobíjí

19.10.2018 v 21:28 | Nahoru | #13
gugo> je to nepříjemné ale udrzim

Nedobíjí

19.10.2018 v 21:29 | Nahoru | #14
Zkusím natáhnout ty draty přímo z regulátoru

Nedobíjí

19.10.2018 v 21:38 | Nahoru | #15
Zkoušel jsi měřit odpory jednotlivých cívek proti sobě (měl bys naměřit řádově kolem 4-5ohm) a proti kostře (nekonečno, nic)?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí

19.10.2018 v 23:43 | Nahoru | #16

pavoukczech píše: Zitra to zkusim pořádně proměřit dle návodu od tebe , ale když mám zapnuté světla tak s altíku s každé fáze leze 26V a při větších otáčkách až 110V. Nechápu, kabely jsem kontroloval a zdají se v pohodě



Tos mel nekde obnazene a meril si altik v zatezi? Obvykle jsou ty hodnoty v manualech/navodech uvadene pro rozpojeny konektor k regulatoru = nezatizeny alternator. Pak nema rozsvicene svetlo moc vyznam.

(reakce na) Nedobíjí

20.10.2018 v 00:24 | Nahoru | #17
assassin> jo máš pravdu, mel jsem to rozpojene.jsem si to neuvědomil

Nedobíjí

22.10.2018 v 18:50 | Nahoru | #18
Tak jsem to promeroval znovu a zda se vse ok ale proste nedobiji. Uz nevim. Vypada to na altik, kdyz vypnu svetla tak to skoro 13V dává, a jak zapnu svetla tak to klesne na 12,2V. Kdyz by byly odlepene magnety tak by altik nec nedaval že.

Nedobíjí

22.10.2018 v 18:52 | Nahoru | #19
kdyz nemas zaple svetla tak je na baterce vyssi napeti. ze je na ni 13V neznamena, ze dobiji.
jestli ti altik daval na vsech trech fazich.. tak ja bych tipoval spis ten regulator

1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí

22.10.2018 v 18:54 | Nahoru | #20
Regulátor jsem dal novej a nic

Nedobíjí

22.10.2018 v 19:23 | Nahoru | #21
Prosimte MER Pokud to udelas podle navodu, tak budes vedet kde je problem.

(reakce na) Nedobíjí

22.10.2018 v 19:55 | Nahoru | #22

pavoukczech píše: Regulátor jsem dal novej a nic



novej original? zkousels vystupy z regleru natahnout rovnou na baterku ?

Naposledy editováno 22.10.2018 19:55:35

Nedobíjí

22.10.2018 v 20:01 | Nahoru | #23
Regulátor mám od kamarada z funkčního sv. A ty draty jsem natahnul primo na baterii

Nedobíjí

22.10.2018 v 20:05 | Nahoru | #24
A denska jsem si ještě něčeho všimnul, když jsem měl odpojenej konektor mezi altíkem a regulatorem tak motorka šlapala jak hodinky a jak jsem spojil konektor tak začala kašlat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S misan26 13 1.11.2022 v 09:49 StB
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S Arsener 14 10.6.2022 v 11:34 Arsener
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S PetrSV 41 22.4.2021 v 17:33 PetrSV
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S MarkusRetrp 33 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík


TOPlist