globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007
Cau
Už dva roky mám problémy se zády a ještě pár dalších věcí, už sem prakticky přestal jezdit (aktuální sezóna 110 km) a tak po dlouhé době už začínám uvažovat o něčem "pohodlnějším" momentálně mám kawasaki zx9r 2000 a jako jediná lepší možnost mi připadá nějaký naháč, (líbí se mi z1000 2007+) problém je ale v tom, že si nejsem úplně jistý zda je ten rozdíl v pohodlnosti nějak razantní a nebo jestli to sotva poznám, než bych to kupoval určitě bych si na to někde aspoň sedl, já jen jestli má vůbec cenu nad tím uvažovat

Předem díky za rady, na naháči sem ještě neseděl tak si opravdu nejsem jistý, ale logicky by řídítka měla udělat docela velký rozdíl
Předchozí
1 2
Následující

Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

8.9.2018 v 09:43 | Nahoru | #1
Můžeš si nechat svoji ZX9R, stačí jenom trošku upravit - zvednout řidítka. Možnosti, jak to udělat, jsou dvě. První je sundat kapoty a přestavět na street fighter. Inspirace jak to udělat je na webu celkem dost. Druhá možnost spočívá v použití širších řidítek z jednoho kusu namontovaných na horní brejle a úpravě kapoty, aby řidítka prošly. Kapoty je potřeba šikovně seříznout nebo zkrátit, upravit plexi a sundat lešení, které drží zrcátka. Zrcátka se buď podaří posunout na kapotě kousek dopředu, nebo dáš jiná na řidítka. Řidítka nějaká MX, uprostřed průměr 22 nebo 28mm, k tomu odpovídající držáky, které přišroubuješ shora na originál brejle. Bude potřeba delší lanko ke spojce a udělat panceřové hadičky k brzdám. Elekrika by měla vyjít, případně pár drátů např k houkačce prodloužíš. S komponentama ti pomůžou v nejbližším MX obchodě, něco se dá i přes aliexpress.

Dělal jsem to nedávno na Fireblade a spokojenost. Sedíš vzpřímeně jak pán, nohy nejsou vpředu a nenutí tě, aby jsi se hrbil, zalehnout lze. Mašina je lehoučká, krátká a s tuhým rámem, takže mrštná a díky vzpřímenější poloze máš pocit větší jistoty, všechno je najednou daleko víc pod kontrolou.

3 reakcí na tento příspěvek Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

8.9.2018 v 09:55 | Nahoru | #2
Tohle už sem měl jednou taky v plánu, ale nakonec sem se na to stejně vysral protože když nechám origo kapoty tak mi tam ty řídítka opravdu nesedí, a když to předělám celé budou problémy na STK a navíc sem do motorky investoval opravdu hodně peněz ( ještě když sem neměl Problémy) a bylo by mi líto ji takhle předělávat a mám v plánu si ji nechat protože když ji prodám hrozně prodělam (neměl sem v plánu ji nikdy prodávat takže sem I do 18 let staré motorky dal 60000+- a myslím že bych jí za tolik ani neprodal :D) pak se to ale bohužel post.alo a já hledám neco jiného no :D pak můžu jezdit na naháči, kdyz to půjde :D a párkrát bych projel i tu ninju aby zase nestála

Ale i tak díky za nějaký info o posezu a ovládání

Ještě víc mě láká tuono 1000r ale já nikdy Itala ani 2V neměl tak nvm nvm :D

Naposledy editováno 08.09.2018 09:56:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

8.9.2018 v 10:52 | Nahoru | #3
RAMIR> Ahoj teď mám stejné dilema jako ty. Mám taky zx-9r 2000rok a taky mi to nějak už nesedí ten posaz a hrbení. Asi před deseti lety jsem měl Z1000 rok 2003 a byla to hodně zábavná motorka ale spíše jen tak kolem komína. Posez byl určitě o něčem jiném než na zx-9r rád na motorku vzpomínám i když jsem jí měll jen asi půl roku. Měl jsem i RSV 1000 Mile a ta mi moc nesedla jako ten dvouválec. Tak teď taky uvažuji že bych šel do nějakého naháče akorát pořád nevím co.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

8.9.2018 v 10:56 | Nahoru | #4
RAMIR> Chápu, že se ti nechce rozdrbat originál. Pak by tu byla možnost koupit na tu případnou předělávku jinou masku kapoty (v inzerci je za 3,8k, pravda, není nejlevnější). Na STK by jsi vždycky dojel s originál kapotou a řidítkama. Já od té doby, co jsem to předělal, si užívám celou cestu, dokonce se na tom nestydím jet pomalu. Před tím to bylo vždycky jen o hledání lepšího úseku, kde to kapotu využiješ, jet někde přes dědinu nebo dokonce přes město bylo jak za trest.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

8.9.2018 v 11:12 | Nahoru | #5
stano83> no já zatím koukám jen na to Zko a tuono, ale radši bych to tuono (zkusit něco úplně jiného) a i vzhledově mi sedí víc, ale prostě je to takova nejistota když sem nic podobného ani neřídil a půjčovat si to od nikoho nebudu i když by se náhodou někdo našel :D tak sem přišel o svoji první motorku když sem ji půjčil :D max bych si na to sedl ale to mi toho moc nedá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

8.9.2018 v 11:14 | Nahoru | #6
Beranidlo> ještě nad tím budu přemýšlet, ale radši bych měl dvě různé motorky a pak bych si vybíral podle situace na čem pojedu :D

(reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

8.9.2018 v 11:24 | Nahoru | #7
RAMIR> Tak to Tuono zkus a uvidíš já asi půjdu do Z750 ale bojím se že mi bude chybět trochu výkon

(reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

8.9.2018 v 11:30 | Nahoru | #8
RAMIR> To Tuono V4 vypadá dobře

1 reakcí na tento příspěvek Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

8.9.2018 v 12:09 | Nahoru | #9
No to sice ano, ale na to bych zase neměl škvarky a asi ani schopnosti :D i těch 105kw co má ninja pro mě je s rezervou

Naposledy editováno 08.09.2018 12:09:33

(reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

8.9.2018 v 13:24 | Nahoru | #10
RAMIR> A co třeba Suzuki Sv1000?

Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

8.9.2018 v 14:22 | Nahoru | #11
A kolik do toho chceš dát? Btw.: Co se týká pohodlnosti, tak rozhodně se dívej po jedničkovým Tuonu, dvojkový už takový cestovatelský ambice nemá, samozřejmě v rámci možností naked biků že jo...Z1000 jsem měl, ale druhou generaci rok 2007 a byl v pohodě, ale mel jsem origo ty vyssi riditka. Klucina co jezdil se mnou měl stejnýho Zeda, jen místo klasických vyšších řidítek měl misto nich takovou rovnou fošnu a bylo to uplne nekde jinde...

Jinak mozna mimo misu, ale za me, zkus si litrovýho Fazera - klasiku FZSko, ne FZ1ku - hodne pohodlnej a výkonnej bike, super brzdy, spotreba a jednoduchá udržba...:)

Všechny tři biky jsem měl, nejpohodlnější byl Fazer, pak Tuono a poslední Zed - ale to je jen můj názor, ostatní nemusí souhlasit

Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

8.9.2018 v 19:05 | Nahoru | #12
Nejhorší je že můj výběr motorek co se mi líbí je opravdu hodně malý a zase nechci motorku co se mi nelíbí, u toho tuona souhlasím četl sem to v každé recenzi že to novější už je více sportovní, ale furt mi
přijde, že oproti zx9r by to muselo být znát a i mě napadlo tam popripade dát malinko vyšší řídítka, jinak mě ještě napadlo, je někde možnost si půjčit takhle starou motorku jakože to druhé tuono? Vím že nové motorky se půjčují běžné, třeba rok 2007 to Teda nevím :D

1 reakcí na tento příspěvek Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

8.9.2018 v 20:17 | Nahoru | #13
To je základ, jinak bys na sebe byl nasranej pokaždé, když k ní dojdeš a stejnak bys ji časem kopnul

To dvojkový Tuono mi příjde, že jsou nohy víc vzadu, celkově ztvrdlo, ale to by šlo teoreticky vyřešit přepákováním...Sebral bych peníze, zajel si k nějakýmu ověřenýmu prodejci, vybral si dvě motorky který se ti fakt libí a projel je, která sedne víc, tak bych vzal..

Jen tak mimo misu, říkáš že máš problémy se zádama, nepíšeš co konkrétně nebo jak moc je to vážný, ale aby tady na těch motorkách netrpěl uplně stejně - ono posez může být na oko jinak, ale jak bude ta mašina moc tvrdá, tak abys nedostával kapky tak jako tak...ale čistě jen teoretická otázka, rozhodně tě nechci odhánět od původní myšlenky peace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

9.9.2018 v 08:04 | Nahoru | #14

RAMIR píše: Beranidlo> ještě nad tím budu přemýšlet, ale radši bych měl dvě různé motorky a pak bych si vybíral podle situace na čem pojedu :D


Když budeš mít dvě na stejnou věc, svižnou jízdu pro radost, tak nakonec budeš používat stejně jenom jednu, na které se ti líp pojede. Byl by rozdíl mít jednu na tohle a druhou třeba nějaký parník na dálkové jízdy. Já jsem svoje dilema vyřešil zvednutím řidítek, jinak bych se na svou vytouženou mohl akorát tak dívat, protože po dvou hodinách jízdy tlamou napřed jsem si týden srovnával krční obratle.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

9.9.2018 v 17:36 | Nahoru | #15
honzaVTR> no ve spodní části mám zničenou plotnu a na hrudní páteří mám strašně velké svalové disbalance až mi to zkroutilo záda takže nic moc :D jet někam daleko už vůbec neplánuju, takže se jen tak občas povozim :D nárazy od zadního kola mi na motorce až tak moc nevadí, spíše jak sem prostě dlouho v té poloze, ale třeba na kole v terénu jet nemůžu tam mi ty rány opravdu vadí

(reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

9.9.2018 v 17:37 | Nahoru | #16
Beranidlo> no na tom taky něco bude, je pravda že ohledně stylu jízdy to bude dost podobně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

9.9.2018 v 18:23 | Nahoru | #17

RAMIR píše: honzaVTR> no ve spodní části mám zničenou plotnu a na hrudní páteří mám strašně velké svalové disbalance až mi to zkroutilo záda takže nic moc :D jet někam daleko už vůbec neplánuju, takže se jen tak občas povozim :D nárazy od zadního kola mi na motorce až tak moc nevadí, spíše jak sem prostě dlouho v té poloze, ale třeba na kole v terénu jet nemůžu tam mi ty rány opravdu vadí


Zkus zavolat na čísla z této stranky, např. Louny máš docela blízko. Nejde o masáž, ale o manipulaci. Sice to stojí pár kaček, ale jsou schopní tě dát do kupy. Neradil bych, kdybych si tím neprošel. Kontakt na svoji napravitelku ti dávat nebudu, měl bys to přes celou republiku.
http://www.dornova-m...erapeute.htm#ustecky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

9.9.2018 v 18:29 | Nahoru | #18
Beranidlo> dornovu metodu znám, hodně sem o ni četl, ale nikdy to zatím nezkusil, pomohlo ti to i dlouhodobě?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

9.9.2018 v 18:43 | Nahoru | #19
RAMIR> Hrudní páteř, nesnesitelná bolest v ruce, kdy už nemůžeš nic, ani stát, ani ležet, jenom si jednou rukou to špatnou přidržuješ. Doktoři by tě akorát narvali práškama, osahávají ti ruku a netuší, že ta bolest je způsobená skřípnutím nervů u páteře. I ti, co tuší, ti neudělají nic, jen zkusí nějakou chemii. Za týden už bylo líp, za měsíc po třetí manipulaci jak Jura.

(reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

9.9.2018 v 19:10 | Nahoru | #20
Beranidlo> Ježíš to zní jako zázrak mě právě hrozně bolí noha a nahoře taky hrůza, na jednu stranu se nemůžu vůbec otočit, když hodně cvičím to co sem dostal za ukol tak se spodku zad a nohy zbavim, ale na ten vršek nepomáhá nic a navíc neposledy sem cvičil (protahování a posílení stabilizačniho systému) i 3 hod každý den a to prostě nejde dělat furt a jak polevím je to hned z5, prášky sem žádný zatím nezral a i když bych je dostal tak je brát nebudu, vůbec by to neřešilo příčinu a nakonec bych zase řešil jiné problémy o dornove metodě sem dokonce četl I knihu, ale nějak sem se tam zatím neodhodlal, protože těch možností je tak moc, že sem ani nevěděl co Teda všechno zkusit, díky za dobrou recenzi, určitě to zkusím

Naposledy editováno 09.09.2018 19:10:22

(reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

Skvělá odpověď, děkuji! 9.9.2018 v 19:53 | Nahoru | #21
RAMIR> Tak ono dost udela cviceni, chce to hlavne v klidu a zpevnit telo, ale je to otazka casu.Pokud by ti to dovolilo telo, urcite bych zkusil drepovat, pomuze to zpevnit hodne moc Tezko radit, sam vis nejlip jak ti je, kazdopadne drzim palce at to klapne

Byt tebou, vyhlidnul si fakt bike co se ti libi, sbalil prachy a domluvim se s prodejcem jestli bude ochotny ti ji pujcit na nejakou vzdalenost a uvidis - bude bolest, nebude bolest..Mozna mekci sedlo treba a jine prepakovani by pomohlo u konkretni motorky, ale to uz je dost teorie, kluci treba reknou vic

Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

9.9.2018 v 20:51 | Nahoru | #22
Přešel jsem z ZX9R 00 na Z1000 03.Mam teda širší řídítka.I tak se nemusím tolik krčit,ale že by to byla pohodlná motorka si opravdu nemyslím.Spis koukni po ZRX1200S.Nestoji ranec a hlavně ten motor je geniální.

1 reakcí na tento příspěvek Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

10.9.2018 v 03:09 | Nahoru | #23
Když už jsi narval do motorky takovej ranec asi bych nevahal ani minutu....

Objednal sedlo gelove, přepákování - stupačky nastavitelný a to hlavní je set naked od Spieglera,LSL,ABM .

Ten set obsahuje- vrchní brýle s držáky říditek v jednom vylisku,řídítka, brzdove hadice apod.Set je homologován.A TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ vše je vypočítane, aby kapota zůstala bez poškození.Takže hledej...Nové 12000,- jety brýle 3-4tis lze to i vyrobit...

(reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

10.9.2018 v 06:56 | Nahoru | #24
srsen600> když by to mělo homologaci a pasovalo to do kapot, možná bych do toho šel ale na 9ku ninju 2000 sem to nikde nenašel

1 reakcí na tento příspěvek Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

10.9.2018 v 07:06 | Nahoru | #25
Tak sem něco našel Kawa brm brm je to na ročník 2002 ale ta byla na předku až na brzdice myslím úplně stejná jako 2000

Edit : je tam i typ přímo na můj rok jen by mě zajímalo jestli by to opravdu pasovalo do kapot jak to není český moc se v to nevyznám :D

Naposledy editováno 10.09.2018 07:12:21

(reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

10.9.2018 v 08:51 | Nahoru | #26
RAMIR> Kapotu budeš muset seříznout, řidítka chodí přesně do místa, kde jsou teď uchycená zrcátka. Ta fotka, kterou jsem dal do prvního příspěvku je tvoje ZX9R po úpravě. Je otázka, jestli koupit drahou sadu, nebo si pomoct levnějšími a běžně dostupnými díly.
Úprava horních brejlí spočívá v navrtání dvou otvorů průměr 8mm pro tzv. klemy (název beru z dirtbike shopu). Otvory lze snadno zamaskovat přelepením, na pevnost dílu to nemá vliv.

Klemy pro začátek např. tyto (sohoo.cz):

Řidítka lze opět z dirtshopu. Když budou pasovat, tak finální verze může být něco lepšího. Na aliexpressu jsou za 20 dolarů. Do řidítek navrtáš dva otvory pro aretaci krabiček přepínačů.

Lanko spojky bude v levém rejdu hodně našponované, prodává se delší sada na dodělání, asi za 500Kč
Koupíš čtyři nerez banja, dva metry opletené pancéřové hadice a šroub pro dvě banja do brzdové pumpy. Délky vyrobíš sám na míru. Cena 1500Kč, vedou to MX obchody.

Originál zrcátka by měly jít posunout na kapotě dopředu, v místě uchycení je potřeba vyztužit. MRA plexi je za dva tisíce, musí se seříznout.

Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

10.9.2018 v 09:11 | Nahoru | #27
No já bych si to klidně udělal sám, ale to bude bez homologace a když by ji to opravdu mělo klidně si něco na víc připlatím, ale co sem zatím našel tak ani u jednoho nebylo o homologaci ani slovo

Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

10.9.2018 v 10:51 | Nahoru | #28
a víš co je homologace na stk ? Stačí barevná pevná vizitka jako máš k výfuku a to si přeci můžeš nakreslit ve Windows v kreslení za pár minut a vytisknout v reklamce 10kč tři karty.

Naposledy editováno 10.09.2018 10:51:32

Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

10.9.2018 v 11:06 | Nahoru | #29
Co presne by melo byt homologovane na ty prestavbe?

(reakce na) Pohodlnost- zx9r Vs Z1000 2007

10.9.2018 v 11:25 | Nahoru | #30
[quote=RAMIR] ..."...sem do motorky investoval opravdu hodně peněz ..... a bylo by mi líto ji takhle předělávat a mám v plánu si ji nechat.......... a párkrát bych projel i tu ninju aby zase nestála... "...

tak to je v pořádku, rozumný přístup
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 Boban37 30 29.1.2024 v 11:22 puffybodie
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 VladiZ 14 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
neutrál Kawasaki Z 1000 marfajz 14 23.4.2023 v 21:40 JobboSK
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech


TOPlist