kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 27.08.2018 16:16:19
(to all: je tam v originále papírák, žejo? Abych neměnil něco co nemusím )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja taky planuju SC koncovku. Uz jsem jednu mel v ruce a prisla mi teda zpracovana dobre.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Attim píše: FiZzeR> a co jakoze na picu? Dulezity je jak to filtruje 😀
Ja taky planuju SC koncovku. Uz jsem jednu mel v ruce a prisla mi teda zpracovana dobre.
No moc velkou plochu to nemá, když je to zamrdaný tím plastem... A k té tkanině už jsem psal
Arrow je takovej divnej, možná tak pro-race. Otázka jak to je pro 2018 model, nabizi i link pipe s katem ale neni zrejmy, jestli zustava privera. Ja chci zustat road legal, proto asi jen koncovku.
Exan to je nejak univerzal pro vsechny ala rp tuning, to nee
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Mám ještě BOS, ale konkrétně na SD je to velká bambrla a za ranec
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 28.08.2018 11:31:14
Lazyfucker píše: Ten Prorace měl i Fanda na kawě a design je super. Ten Zard jsem pomotal, čuměl jsem u nich co mají na Agustu
Mám ještě BOS, ale konkrétně na SD je to velká bambrla a za ranec
Ještě na to kouknu, kdyžtak se ozvu, dík
strakon píše: zmulin> no co tohle po období stavby? www.motorkari.cz/motobazar/motorky/benelli/benelli-tnt-1130/benelli-tnt-1130-1339703.html
Jasný, helmu prodává "zadřelválec" a tohle prodává "upadventil"
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
WP je komfortní podvozek a po naklikání Sport nastavení dle manuálnu je to celkem funkční, ale v porovnání se základním Ohlinsem, co jsem měl na Speedu, to prostě není ono. Zejména je znatelné takové jemné pohupování v náklonu, což způsobuje nestabilitu a potřebu jemné korekce stopy.
S dealerem jsem to ještě neřešil (budu), ale nemá někdo dobrou zkušenost s nějakým podvozkovým specialistou ? Typicky z UK jsou dobré reference na K-Tech, ale v CZ není servisní středisko, nejblíž na SK. A ideálně aby měli zkušenosti s WP (i když to pro ně asi nebude zásadní problém).
E: dozadu se dá koupit Ohlins TTX, ale nevěřím, že by nešel upravit/doladit sériový WP
E2: i KTM nabízí racing WP komponenty, ale cena je totálně mimo.
Naposledy editováno 28.08.2018 12:11:39
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Nasel jsem jenom Mupo z firem, co znam. odkaz
Jo o tom vím, ale vypadá to, že mají jen na model 2014-2016 (pak došlo k nějaké změně).
Každopádně cartridge nebo celý tlumiče bych řešil až v úplně krajním případě, podle mě úprava standardního WP musí jít. Zase nejsem profi závodník, mě stačí, když to bude na úrovni základního vohlinsu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Jo o tom vím, ale vypadá to, že mají jen na model 2014-2016 (pak došlo k nějaké změně).
Každopádně cartridge nebo celý tlumiče bych řešil až v úplně krajním případě, podle mě úprava standardního WP musí jít. Zase nejsem profi závodník, mě stačí, když to bude na úrovni základního vohlinsu
Pruziny jedine od K-techu, jestli je vubec delaji. Mozna jiny pistky a olej, jinak tam toho moc udelal nepujde..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev> to už se stalo, docela jsem s tím točil a zkoušel. Na předku bohužel není štelování předpětí, pouze tlumení a odskok, z diskuzí je jasné, že ač pro 2017+ dali tvrdší pružiny, stejně to není ono. Na zadku už jsem předpětí měnil, trošku je to lepší, ale nevychází mi sag (statický bez jezdce, statický s jezdcem). Ne o moc, ale nevychází, z toho dedukuju potřebu jiné pružiny
Petta> je tam nějaká magie () s podložkama, taky se dávají jiný průměry otvorů pro tlumení a odskok, olej... jako není toho úplně málo. V aktuálním katalogu ale nejsou modely 2017+, tak taky nevím no. Proto sháním informace, samo hledám kde se dá
Naposledy editováno 28.08.2018 14:44:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: dakarista> nemám, je to klasika. Elektronickej má SD GT
Stev> to už se stalo, docela jsem s tím točil a zkoušel. Na předku bohužel není štelování předpětí, pouze tlumení a odskok, z diskuzí je jasné, že ač pro 2017+ dali tvrdší pružiny, stejně to není ono. Na zadku už jsem předpětí měnil, trošku je to lepší, ale nevychází mi sag (statický bez jezdce, statický s jezdcem). Ne o moc, ale nevychází, z toho dedukuju potřebu jiné pružiny
Petta> je tam nějaká magie () s podložkama, taky se dávají jiný průměry otvorů pro tlumení a odskok, olej... jako není toho úplně málo. V aktuálním katalogu ale nejsou modely 2017+, tak taky nevím no. Proto sháním informace, samo hledám kde se dá
Aha, ty tam nemas predpeti.. Tak jedine pruziny, prumer pistku, olej. ty otvory na prutok jsou myslim v jednom s pistkama.. Zkus nejdriv hustejsi olej a podlozky pod pruziny..