paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vyber rychleho nahace
Zdar lidi, tak resim co koupit. Mam ted gsr 600 2007 72 kw, a ikdyz ji mam vazne rad, chci poznat i jiny maso.
Rovnou napisu, ze na tom jezdim jak totalni hovado, prase a nic mi neni cizy, tak to berte v potaz. Zatim jsem vyselektoval par motorek - speed v R verzi, s1000r jsou favoriti, potom pokukuji i po streetovi v R, cb 1000 a nedavno jsem narazil na yamahu xsr 900, ktera mi padla do oka, jen se bojim, ze 85kw nebude takovy rozdil oproti 72kw co ma ted gsr.
Prevazne jezdim Sumavu a jizni cechy.
Finance jsou do 250K.
Budu rad za nazory a zkusenosti. Jen snad vynechat: "sedni a projed se" atd atd.

Dikec

Vyber rychleho nahace

20.8.2018 v 09:00 | Nahoru | #31
Pokud jezdíš jak píšeš, tak lépe uděláš když místo do motorky investuješ do airbagové vesty. Mám kámoše co začal na šestkovém hornetu a jezdí stejnou dobu jako ty. Znak toho že člověk umí jezdit je pro něj schopnost jezdit gumy do kraje a tahat kolena po zemi a jako důkaz to mít vše natočené minimálně na 2 kamery a v hospodě potom ukazovat zpomalený průjezd zatáčkou kde dře stupačky.
Ale taky už to za tu dobu stihl vlastní blbostí položit. Poprvé nesledoval kam jede a překvapilo ho označené vyfrézóvání silnice. Podruhé na Červenohorském, když už to přehnal a předjelo ho zadní kolo a poslal to pod svodila. Prý už ho zvedla ta stupačka.

Jestli jezdíš stejným způsobem bez respektu a nemáš v provoze strach, tak se na to raději vyser, ať nemusí rodina řešit nepříjemnosti.

Naposledy editováno 20.08.2018 09:33:04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace

20.8.2018 v 09:05 | Nahoru | #32

SuperSic58 píše: GSX-S 1000 a CB 1000R rozpočtovky Takže jsme už zas o něco dál v naší malosti Za rozpočtovky se dnes už nepokládaj motorky typu bandit, hornet, fz6, sv 650, er-6, mt-07, už jsou to i svlečené superbajky Hrajou vlastně třetí housle, takže je to vlastně shit z kauflandu na kterym jezděj důchodci pro moravský uzený v akci. Kdo má mašinu za 300 papouchů, tk je vlastně chudák, co se musel spokojit s druhořadou mrdkou Pokud nemáš panigale v4R nebo R1M, seš loser



Nevím jestli neumíš číst nebo nehceš pochopit co ti psal, ale zkus si vedle sebe postavit to CB 1000R, nové Tuono a porovněj jakými komponenty to je osazené. I když papírové údaje o výkonu táhnou, tak motor není vše Hlavně na našich silnicích je ten rozdíl v podvozku extrémně znatelný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace

20.8.2018 v 09:29 | Nahoru | #33

Rampa00 píše: Rozpoctovky beru, nemam s tim problem. Jde o to, aby to letelo, naklanelo a brzdilo. Sracky jak "fun factor" nezeru :D to je pro lidi co neumi jezdit

mám 1200 ccm Guzzi. Fun factor to má maximální i když jedu pod kilo. Asi neumím jezdit. A chápu tě. Je ti 28. Mladej nevyblázněnej vocas. Taky jsem byl takovej a je takových spousta lidí. Až si párkrát šáhneš na hranu a promítne se ti před očima celej život (jako se to stalo mnoha jiným), uklidníš se, zvolníš a začneš hledat fun factor i jinde než jen v rychlosti

Vyber rychleho nahace

20.8.2018 v 09:54 | Nahoru | #34
Diky za cenne rady do zivota :D takze tuono nebo s1000r

(reakce na) Vyber rychleho nahace

20.8.2018 v 10:52 | Nahoru | #35

seikos píše: mám 1200 ccm Guzzi. Fun factor to má maximální i když jedu pod kilo. Asi neumím jezdit. A chápu tě. Je ti 28. Mladej nevyblázněnej vocas. Taky jsem byl takovej a je takových spousta lidí. Až si párkrát šáhneš na hranu a promítne se ti před očima celej život (jako se to stalo mnoha jiným), uklidníš se, zvolníš a začneš hledat fun factor i jinde než jen v rychlosti



Tohle je dost o motorce, ob den střídám silničku a enduro a na té samé silnici, rychlosti, které jsou na silničce opruz na enduru nemám žádnou potřebu překonávat.
Spíš bych mu už doporučil, aby zvážil nákup supermota, za 250k má novou husku 701 a jako bonus zvýšení střední doby dožití .

Vyber rychleho nahace

20.8.2018 v 11:14 | Nahoru | #36
Je zajímavý číst to samý po 8 letech....akorát se obměňují typy moto a nicky

1 reakcí na tento příspěvek Vyber rychleho nahace

Skvělá odpověď, děkuji! 20.8.2018 v 11:54 | Nahoru | #37
Na takovou jízdu jsou pouze 4 stroje S1000R, tuono 1100, KTM SD 1290, MT-10SP, nic víc není, a já bych si teď s odstupem času vybral BMW, v reálu nádhera a motorově fakt jede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace

20.8.2018 v 15:10 | Nahoru | #38
Rampa00> Ještě že jsi na druhé straně republiky,ale když nedáš pokoj,tak ještě doporučuji MV Agusta Brutale 1090R,ta smázne všechny tvé jmenované naháče...
Ale všechny si budeš muset projet,každá je úplně jiná.

Naposledy editováno 20.08.2018 15:11:02

(reakce na) Vyber rychleho nahace

20.8.2018 v 17:07 | Nahoru | #39

V_i_c_i píše: Pokud jsou fotky v profilu aktualni tak nemas duvod menit. Jinak za me jedine K1300R

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace

20.8.2018 v 18:05 | Nahoru | #40
JollyJoker> to by me zajimalo jak smazne. Designem v mych ocich asi jo, ale jinak si to nemyslim. A jo, jezdil jsem na 1090 Corsa a ne jen kousek. Jo, je to funknci, jede to, zataci to, jako celek to funguje, nicmene o nejakym smazani nemuze byt rec.

(reakce na) Vyber rychleho nahace

20.8.2018 v 18:43 | Nahoru | #41
Attim> To bylo popíchnutí pro něj,né pro tebe Honí se tu triko o nejrychlejší nekapotovaný motocykl na planetě pro nejlepšího jezdce v čechách,tak jsem to chtěl oživit
Ale btw jezdil jsem 1090RR s nějakým kitem a zdál se mi,že fungoval geniálně a jel neskutečně bez nějaké námahy..

Vyber rychleho nahace

21.8.2018 v 06:39 | Nahoru | #42
Nebude nejrychlejší nekapotovaný motocykl H2 po té, co to někho pošle pod svodidla a udělá se z toho škarpastreet?

Naposledy editováno 21.08.2018 06:39:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace

21.8.2018 v 12:18 | Nahoru | #43

kubacech píše: Nevím jestli neumíš číst nebo nehceš pochopit co ti psal, ale zkus si vedle sebe postavit to CB 1000R, nové Tuono a porovněj jakými komponenty to je osazené. I když papírové údaje o výkonu táhnou, tak motor není vše Hlavně na našich silnicích je ten rozdíl v podvozku extrémně znatelný.



máš recht, je to mrdka pro důchodce

(reakce na) Vyber rychleho nahace

21.8.2018 v 12:54 | Nahoru | #44

SuperSic58 píše: máš recht, je to mrdka pro důchodce

..koukám, velkej problém uznat vlastní chybu :)

Vyber rychleho nahace

21.8.2018 v 18:26 | Nahoru | #45
Koukám vubec nepochopeno Cajk, neřešte to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace

21.8.2018 v 20:18 | Nahoru | #46

kubacech píše: Nevím jestli neumíš číst nebo nehceš pochopit co ti psal, ale zkus si vedle sebe postavit to CB 1000R, nové Tuono a porovněj jakými komponenty to je osazené. I když papírové údaje o výkonu táhnou, tak motor není vše Hlavně na našich silnicích je ten rozdíl v podvozku extrémně znatelný.



Ty udaje o podvozku jsou taky papirovy, a dokud nevyzkousis tak nevis nic. U cb1000 se da predpokladat podvozek dost dobrej, a ze tam neni napsano ohlins nebo brembo nic neznamena. A hlavne cb1000 bude na nase silnice urcite vhodnejsi nez tuono.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace

21.8.2018 v 21:11 | Nahoru | #47

Stev píše: Ty udaje o podvozku jsou taky papirovy, a dokud nevyzkousis tak nevis nic. U cb1000 se da predpokladat podvozek dost dobrej, a ze tam neni napsano ohlins nebo brembo nic neznamena. A hlavne cb1000 bude na nase silnice urcite vhodnejsi nez tuono.



Já tomu taky nevěřil dokud jsem nejel na té stejné motorce co mám, jen s vyměninýma přužinama a byl to obrovský rozdíl. A to tam mám progresivní pružiny v základu

2 reakcí na tento příspěvek Vyber rychleho nahace

21.8.2018 v 21:41 | Nahoru | #48
Kubacech: ja nevim jak lidi prisli na to, ze jsou progresivní pruziny "lepsi" - asi to bude tim cizím termitem.

Jak pise Stev, taky verim tomu, ze ta rozpočtová honda bude na nasich silnicích pouzitelnejsi, a dost mozna nejen na nasich, ale zas to nic moc nemeni na tom, ze "rozpočtová" je - brzdice co se jejich aftermarket obdoba prodává za par tis, vs brzdice Italů ktere stoji desetitisíce atd...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace

21.8.2018 v 21:55 | Nahoru | #49
assassin> pro normálního člověka asi bude, ale takového střelce by mohl ten slabší podvozek limitovat a pojede tak ostře, že už bude ten lepší optimálně zatížený.

Progresivní by prý měly lépe žehlit drobné nerovnosti a na větších nejít tak rychle na dorazy. Zároveň se tolik nepotápět, ale to je vše na diskuzi, protože kdyby to fakt bylo tak uper jak říká teorie, tak je bude používat každý výrobce a nebudeš mít možnost volby mezi progresivní Hyperpro a běžnou Ohlins

(reakce na) Vyber rychleho nahace

22.8.2018 v 08:48 | Nahoru | #50

assassin píše: Kubacech: ja nevim jak lidi prisli na to, ze jsou progresivní pruziny "lepsi" - asi to bude tim cizím termitem.

Jak pise Stev, taky verim tomu, ze ta rozpočtová honda bude na nasich silnicích pouzitelnejsi, a dost mozna nejen na nasich, ale zas to nic moc nemeni na tom, ze "rozpočtová" je - brzdice co se jejich aftermarket obdoba prodává za par tis, vs brzdice Italů ktere stoji desetitisíce atd...



to už je do diskuze čemu říkat rozpočtová, protože touhle optikou je rozpočtovej i fireblade nebo třeba zx10 :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace

22.8.2018 v 08:59 | Nahoru | #51

kubacech píše: Já tomu taky nevěřil dokud jsem nejel na té stejné motorce co mám, jen s vyměninýma přužinama a byl to obrovský rozdíl. A to tam mám progresivní pružiny v základu



jasně, něco málo už jsem na podvozku také měnil. To ale nic nemění na tom že odhadovat kvalitu podvozku podle nálepek se nedá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace

22.8.2018 v 09:43 | Nahoru | #52

kubacech píše: assassin> pro normálního člověka asi bude, ale takového střelce by mohl ten slabší podvozek limitovat a pojede tak ostře, že už bude ten lepší optimálně zatížený.

Progresivní by prý měly lépe žehlit drobné nerovnosti a na větších nejít tak rychle na dorazy. Zároveň se tolik nepotápět, ale to je vše na diskuzi, protože kdyby to fakt bylo tak uper jak říká teorie, tak je bude používat každý výrobce a nebudeš mít možnost volby mezi progresivní Hyperpro a běžnou Ohlins



Progresivni jsou dobry do terenu, na silnici je lepsi pouizit normalni. Kdyz jedes ostre zatacku a mas podvozek stlaceny, tak progresivni pruzina uz bude moc tvrda a bude uskakovat. Na druhou stranu v terenu normalni pruzina vzdy najde svuj limit. Bud bude moc tvrda na malych nerovnostech, nebo pujde po dorazech na velkych.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace

22.8.2018 v 13:29 | Nahoru | #53

Stev píše: jasně, něco málo už jsem na podvozku také měnil. To ale nic nemění na tom že odhadovat kvalitu podvozku podle nálepek se nedá.

..dovolím si nesouhlasit....spíš je nasnadě otázka, zdali je jezdec rozdíly, při správným nastavení, vůbec schopen poznat...ono je kolikrát přesvědčením jenom placebo...čili rozdíly v podvozku "rozpočtovek" alá CB1000 a ultimátních strojů typu Tuonu, budou markantní, jenom my jsme, nebo spíš nejsme, natolik znalí, abychom to poznali

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace

Skvělá odpověď, děkuji! 22.8.2018 v 14:03 | Nahoru | #54
selkie> No, kdo nepozná rozdíl pár kliknutí na podvozku na silnici, nemusí asi uvažovat o high-end komponentech. Kdo má prdel dostatečně citlivou (haha!), ten asi rozdíl v podvozcích jmenovaných motorek pozná i při ideálním nastavení pro danou váhu. V souvislosti s určení motorky zase je otázka, na co si to člověk kupuje a jakej poměr komfortu a tuhosti žádá. Takže bych hondí podvozek úplně nezatracoval, a to ani na "řádění". Ono pokud je podvozek standardně dobrej ve svý kategorii, kvalita se pak pozná na limitech jízdy, povrchu, brždění. Takže na ultra pilu bude Tuono určo vhodnější, než CB, ale na standard polet + záda a kolínka je to asi fuk. To jde vlastně na všem a nemusí to být litr.

A k úvahám autora: 765 nebo XSR bude oproti GSR nebe a dudy právě v podvozku, tabulkově nejsou od GSR daleko, ale je to úplně jiná liga. Vyzkoušet
Na S1000r nebo Tuňáka bych si počkal, pokud bych měl tendence hnát motorku k limitům a nemám najezdeno -nevim třeba- 50t km.

E: koukám do profilu, že jezdíš 2 roky? Poslední větu v tom případě podtrhuju Anebo jak psal Assassin, jsi abnormální talent a za rok tě uvidíme na startovce přinejmenším v Dymokurech, tak to potom vezmi to bávo

Naposledy editováno 22.08.2018 15:47:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace

22.8.2018 v 14:55 | Nahoru | #55
tomasd.> já neměl na mysli poznat rozdíl v naklikání, ale v kvalitě materiálů, výroby, což se přímo promítne v chování na silnici...

Nechtěl jsem, aby to vyznělo, že Honda má špatnej podvozek, ale že, proti high-end konkurenci, bude prostě níž (a nejenom podvozkově)...majoritní skupině to bude naprosto stačit, vo to nic. Někdo, kdo má něco nalítáno a ví, co chce, se ale poohlídne jinde, tak to je.

Ať si každej vybere to svý, někdo vzhled (diskutabilní), jinej komponenty (ať už je využije či nikoli), další tabulkový hodnoty (v hospodě u píva to zní tak dobře)..ale Japkům bude dycky něco chybět, pro mě jsou takový sterilní

(reakce na) Vyber rychleho nahace

22.8.2018 v 15:22 | Nahoru | #56
selkie> já nerozporuju že mezi podvozkama nejsou kvalitativní rozdíly, ale hlavně to že dobře naladěná showa u hondy může fungovat stejně jako ohlins, pokud to není zrovna ttx. Ale snad se bavíme o standardní verzi tuona a cb. Navíc tu vlastně spekuluju zbytečně protože normální tuono má Sachs.

Ale i tak, ten podvozek je dělanej na jízdu v podmínkách kde by měl jezdit nejvíc, a pokud je cb1000 naladěný na polet na okreskách, a tuono factory s ohlinsema je svlečenej superbike, pak si furt myslím že cb bude na ten polet fungovat víceméně stejně.

A to nechci za cb nějak horovat, ta motorka se mi nelíbí :)

1 reakcí na tento příspěvek Vyber rychleho nahace

23.8.2018 v 22:54 | Nahoru | #57
Ono je to pak stejně většinou v rukách. Pamatuju, jak tu lítal kluk na stařičký bandasce 600 a ujížděl krutopřísnejm střelcum na posledních modelech litrovejch superbiků.. Jasně, na dálnici ho pak dali

(reakce na) Vyber rychleho nahace

23.8.2018 v 23:36 | Nahoru | #58
SuperSic58> to je jasný, tyhle závody rozpočtovek ani jinak dopadnout nemůžou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace

24.8.2018 v 08:02 | Nahoru | #59

DrDNA01 píše: Progresivni jsou dobry do terenu, na silnici je lepsi pouizit normalni. Kdyz jedes ostre zatacku a mas podvozek stlaceny, tak progresivni pruzina uz bude moc tvrda a bude uskakovat. Na druhou stranu v terenu normalni pruzina vzdy najde svuj limit. Bud bude moc tvrda na malych nerovnostech, nebo pujde po dorazech na velkych.



Není to tak, že u progresivní je v té zatáčce jedno, jestli ji jedeš 50 nebo na limitu 100, protože si ta pružina poradí v obou případech, zatím co klasika je buď při ostré jízdě moc měkká, nebo při pomalé moc tvrdá?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace

24.8.2018 v 08:41 | Nahoru | #60

kubacech píše: Není to tak, že u progresivní je v té zatáčce jedno, jestli ji jedeš 50 nebo na limitu 100, protože si ta pružina poradí v obou případech, zatím co klasika je buď při ostré jízdě moc měkká, nebo při pomalé moc tvrdá?



Ono je toto dost tezky odpovedet. Pokud se bavime o okruhu versus enduru v lese, tak jednoznacne plati ma odpoved. Na pekny silnici se nedostranes na limit ani neprogresivni pruziny, pokud ji mas dobre nastavenou na svou vahu. Ale kdyz zacnes uvazovat o nasich silnicich, kde muzes uprostred zatacky vymest diru, tak samozrejme zacne hlodat cervicek, jestli by to neobslouzila progresivni pruzina lepe. Ale ja mam treba na SSu pruziny na hrane pouzitelnosti na moji vahu, ale spocital bych na prstech jedne ruky, kolikrat jsem se za ty leta, co ji mam dostal na doraz na nejake nerovnosti. A vzdy to byl nejaky hup na male okresce. Takze za me na silnice rozhodne normalni pruziny a progresivnina jen na enduro a teren .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr motorky 1000 - názor na Hondu... Honda CB 1000R Viktor00 29 24.10.2024 v 13:35 jandaxx
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Ozzy_ 7 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_
xsr 900 2016, nižší řídítka Yamaha XSR 900 purusha 5 22.10.2024 v 23:01 purusha
Honda CB1000r rv 2009 zle startovanie Honda CB 1000R easton87 6 20.10.2024 v 19:30 Flubber
Rovnání naražených kol - Brno Triumph Street Triple R Koudy01 22 24.9.2024 v 05:52 Koudy01


TOPlist