Rovnou napisu, ze na tom jezdim jak totalni hovado, prase a nic mi neni cizy, tak to berte v potaz. Zatim jsem vyselektoval par motorek - speed v R verzi, s1000r jsou favoriti, potom pokukuji i po streetovi v R, cb 1000 a nedavno jsem narazil na yamahu xsr 900, ktera mi padla do oka, jen se bojim, ze 85kw nebude takovy rozdil oproti 72kw co ma ted gsr.
Prevazne jezdim Sumavu a jizni cechy.
Finance jsou do 250K.
Budu rad za nazory a zkusenosti. Jen snad vynechat: "sedni a projed se" atd atd.
Dikec
Ale taky už to za tu dobu stihl vlastní blbostí položit. Poprvé nesledoval kam jede a překvapilo ho označené vyfrézóvání silnice. Podruhé na Červenohorském, když už to přehnal a předjelo ho zadní kolo a poslal to pod svodila. Prý už ho zvedla ta stupačka.
Jestli jezdíš stejným způsobem bez respektu a nemáš v provoze strach, tak se na to raději vyser, ať nemusí rodina řešit nepříjemnosti.
Naposledy editováno 20.08.2018 09:33:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace
SuperSic58 píše: GSX-S 1000 a CB 1000R rozpočtovky Takže jsme už zas o něco dál v naší malosti Za rozpočtovky se dnes už nepokládaj motorky typu bandit, hornet, fz6, sv 650, er-6, mt-07, už jsou to i svlečené superbajky Hrajou vlastně třetí housle, takže je to vlastně shit z kauflandu na kterym jezděj důchodci pro moravský uzený v akci. Kdo má mašinu za 300 papouchů, tk je vlastně chudák, co se musel spokojit s druhořadou mrdkou Pokud nemáš panigale v4R nebo R1M, seš loser
Nevím jestli neumíš číst nebo nehceš pochopit co ti psal, ale zkus si vedle sebe postavit to CB 1000R, nové Tuono a porovněj jakými komponenty to je osazené. I když papírové údaje o výkonu táhnou, tak motor není vše Hlavně na našich silnicích je ten rozdíl v podvozku extrémně znatelný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace
Rampa00 píše: Rozpoctovky beru, nemam s tim problem. Jde o to, aby to letelo, naklanelo a brzdilo. Sracky jak "fun factor" nezeru :D to je pro lidi co neumi jezdit
mám 1200 ccm Guzzi. Fun factor to má maximální i když jedu pod kilo. Asi neumím jezdit. A chápu tě. Je ti 28. Mladej nevyblázněnej vocas. Taky jsem byl takovej a je takových spousta lidí. Až si párkrát šáhneš na hranu a promítne se ti před očima celej život (jako se to stalo mnoha jiným), uklidníš se, zvolníš a začneš hledat fun factor i jinde než jen v rychlostiseikos píše: mám 1200 ccm Guzzi. Fun factor to má maximální i když jedu pod kilo. Asi neumím jezdit. A chápu tě. Je ti 28. Mladej nevyblázněnej vocas. Taky jsem byl takovej a je takových spousta lidí. Až si párkrát šáhneš na hranu a promítne se ti před očima celej život (jako se to stalo mnoha jiným), uklidníš se, zvolníš a začneš hledat fun factor i jinde než jen v rychlosti
Tohle je dost o motorce, ob den střídám silničku a enduro a na té samé silnici, rychlosti, které jsou na silničce opruz na enduru nemám žádnou potřebu překonávat.
Spíš bych mu už doporučil, aby zvážil nákup supermota, za 250k má novou husku 701 a jako bonus zvýšení střední doby dožití .
1 reakcí na tento příspěvek Vyber rychleho nahace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace
Ale všechny si budeš muset projet,každá je úplně jiná.
Naposledy editováno 20.08.2018 15:11:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace
Ale btw jezdil jsem 1090RR s nějakým kitem a zdál se mi,že fungoval geniálně a jel neskutečně bez nějaké námahy..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace
kubacech píše: Nevím jestli neumíš číst nebo nehceš pochopit co ti psal, ale zkus si vedle sebe postavit to CB 1000R, nové Tuono a porovněj jakými komponenty to je osazené. I když papírové údaje o výkonu táhnou, tak motor není vše Hlavně na našich silnicích je ten rozdíl v podvozku extrémně znatelný.
máš recht, je to mrdka pro důchodce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace
kubacech píše: Nevím jestli neumíš číst nebo nehceš pochopit co ti psal, ale zkus si vedle sebe postavit to CB 1000R, nové Tuono a porovněj jakými komponenty to je osazené. I když papírové údaje o výkonu táhnou, tak motor není vše Hlavně na našich silnicích je ten rozdíl v podvozku extrémně znatelný.
Ty udaje o podvozku jsou taky papirovy, a dokud nevyzkousis tak nevis nic. U cb1000 se da predpokladat podvozek dost dobrej, a ze tam neni napsano ohlins nebo brembo nic neznamena. A hlavne cb1000 bude na nase silnice urcite vhodnejsi nez tuono.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace
Stev píše: Ty udaje o podvozku jsou taky papirovy, a dokud nevyzkousis tak nevis nic. U cb1000 se da predpokladat podvozek dost dobrej, a ze tam neni napsano ohlins nebo brembo nic neznamena. A hlavne cb1000 bude na nase silnice urcite vhodnejsi nez tuono.
Já tomu taky nevěřil dokud jsem nejel na té stejné motorce co mám, jen s vyměninýma přužinama a byl to obrovský rozdíl. A to tam mám progresivní pružiny v základu
2 reakcí na tento příspěvek Vyber rychleho nahace
Jak pise Stev, taky verim tomu, ze ta rozpočtová honda bude na nasich silnicích pouzitelnejsi, a dost mozna nejen na nasich, ale zas to nic moc nemeni na tom, ze "rozpočtová" je - brzdice co se jejich aftermarket obdoba prodává za par tis, vs brzdice Italů ktere stoji desetitisíce atd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace
Progresivní by prý měly lépe žehlit drobné nerovnosti a na větších nejít tak rychle na dorazy. Zároveň se tolik nepotápět, ale to je vše na diskuzi, protože kdyby to fakt bylo tak uper jak říká teorie, tak je bude používat každý výrobce a nebudeš mít možnost volby mezi progresivní Hyperpro a běžnou Ohlins
assassin píše: Kubacech: ja nevim jak lidi prisli na to, ze jsou progresivní pruziny "lepsi" - asi to bude tim cizím termitem.
Jak pise Stev, taky verim tomu, ze ta rozpočtová honda bude na nasich silnicích pouzitelnejsi, a dost mozna nejen na nasich, ale zas to nic moc nemeni na tom, ze "rozpočtová" je - brzdice co se jejich aftermarket obdoba prodává za par tis, vs brzdice Italů ktere stoji desetitisíce atd...
to už je do diskuze čemu říkat rozpočtová, protože touhle optikou je rozpočtovej i fireblade nebo třeba zx10 :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace
kubacech píše: Já tomu taky nevěřil dokud jsem nejel na té stejné motorce co mám, jen s vyměninýma přužinama a byl to obrovský rozdíl. A to tam mám progresivní pružiny v základu
jasně, něco málo už jsem na podvozku také měnil. To ale nic nemění na tom že odhadovat kvalitu podvozku podle nálepek se nedá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace
kubacech píše: assassin> pro normálního člověka asi bude, ale takového střelce by mohl ten slabší podvozek limitovat a pojede tak ostře, že už bude ten lepší optimálně zatížený.
Progresivní by prý měly lépe žehlit drobné nerovnosti a na větších nejít tak rychle na dorazy. Zároveň se tolik nepotápět, ale to je vše na diskuzi, protože kdyby to fakt bylo tak uper jak říká teorie, tak je bude používat každý výrobce a nebudeš mít možnost volby mezi progresivní Hyperpro a běžnou Ohlins
Progresivni jsou dobry do terenu, na silnici je lepsi pouizit normalni. Kdyz jedes ostre zatacku a mas podvozek stlaceny, tak progresivni pruzina uz bude moc tvrda a bude uskakovat. Na druhou stranu v terenu normalni pruzina vzdy najde svuj limit. Bud bude moc tvrda na malych nerovnostech, nebo pujde po dorazech na velkych.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace
Stev píše: jasně, něco málo už jsem na podvozku také měnil. To ale nic nemění na tom že odhadovat kvalitu podvozku podle nálepek se nedá.
..dovolím si nesouhlasit....spíš je nasnadě otázka, zdali je jezdec rozdíly, při správným nastavení, vůbec schopen poznat...ono je kolikrát přesvědčením jenom placebo...čili rozdíly v podvozku "rozpočtovek" alá CB1000 a ultimátních strojů typu Tuonu, budou markantní, jenom my jsme, nebo spíš nejsme, natolik znalí, abychom to poznali1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace
A k úvahám autora: 765 nebo XSR bude oproti GSR nebe a dudy právě v podvozku, tabulkově nejsou od GSR daleko, ale je to úplně jiná liga. Vyzkoušet
Na S1000r nebo Tuňáka bych si počkal, pokud bych měl tendence hnát motorku k limitům a nemám najezdeno -nevim třeba- 50t km.
E: koukám do profilu, že jezdíš 2 roky? Poslední větu v tom případě podtrhuju Anebo jak psal Assassin, jsi abnormální talent a za rok tě uvidíme na startovce přinejmenším v Dymokurech, tak to potom vezmi to bávo
Naposledy editováno 22.08.2018 15:47:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace
Nechtěl jsem, aby to vyznělo, že Honda má špatnej podvozek, ale že, proti high-end konkurenci, bude prostě níž (a nejenom podvozkově)...majoritní skupině to bude naprosto stačit, vo to nic. Někdo, kdo má něco nalítáno a ví, co chce, se ale poohlídne jinde, tak to je.
Ať si každej vybere to svý, někdo vzhled (diskutabilní), jinej komponenty (ať už je využije či nikoli), další tabulkový hodnoty (v hospodě u píva to zní tak dobře)..ale Japkům bude dycky něco chybět, pro mě jsou takový sterilní
Ale i tak, ten podvozek je dělanej na jízdu v podmínkách kde by měl jezdit nejvíc, a pokud je cb1000 naladěný na polet na okreskách, a tuono factory s ohlinsema je svlečenej superbike, pak si furt myslím že cb bude na ten polet fungovat víceméně stejně.
A to nechci za cb nějak horovat, ta motorka se mi nelíbí :)
1 reakcí na tento příspěvek Vyber rychleho nahace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace
DrDNA01 píše: Progresivni jsou dobry do terenu, na silnici je lepsi pouizit normalni. Kdyz jedes ostre zatacku a mas podvozek stlaceny, tak progresivni pruzina uz bude moc tvrda a bude uskakovat. Na druhou stranu v terenu normalni pruzina vzdy najde svuj limit. Bud bude moc tvrda na malych nerovnostech, nebo pujde po dorazech na velkych.
Není to tak, že u progresivní je v té zatáčce jedno, jestli ji jedeš 50 nebo na limitu 100, protože si ta pružina poradí v obou případech, zatím co klasika je buď při ostré jízdě moc měkká, nebo při pomalé moc tvrdá?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace
kubacech píše: Není to tak, že u progresivní je v té zatáčce jedno, jestli ji jedeš 50 nebo na limitu 100, protože si ta pružina poradí v obou případech, zatím co klasika je buď při ostré jízdě moc měkká, nebo při pomalé moc tvrdá?
Ono je toto dost tezky odpovedet. Pokud se bavime o okruhu versus enduru v lese, tak jednoznacne plati ma odpoved. Na pekny silnici se nedostranes na limit ani neprogresivni pruziny, pokud ji mas dobre nastavenou na svou vahu. Ale kdyz zacnes uvazovat o nasich silnicich, kde muzes uprostred zatacky vymest diru, tak samozrejme zacne hlodat cervicek, jestli by to neobslouzila progresivni pruzina lepe. Ale ja mam treba na SSu pruziny na hrane pouzitelnosti na moji vahu, ale spocital bych na prstech jedne ruky, kolikrat jsem se za ty leta, co ji mam dostal na doraz na nejake nerovnosti. A vzdy to byl nejaky hup na male okresce. Takze za me na silnice rozhodne normalni pruziny a progresivnina jen na enduro a teren .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr motorky 1000 - názor na Hondu... Honda CB 1000R | Viktor00 | 29 | 24.10.2024 v 13:35 jandaxx |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
xsr 900 2016, nižší řídítka Yamaha XSR 900 | purusha | 5 | 22.10.2024 v 23:01 purusha |
Honda CB1000r rv 2009 zle startovanie Honda CB 1000R | easton87 | 6 | 20.10.2024 v 19:30 Flubber |
Rovnání naražených kol - Brno Triumph Street Triple R | Koudy01 | 22 | 24.9.2024 v 05:52 Koudy01 |