paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vyber rychleho nahace
Zdar lidi, tak resim co koupit. Mam ted gsr 600 2007 72 kw, a ikdyz ji mam vazne rad, chci poznat i jiny maso.
Rovnou napisu, ze na tom jezdim jak totalni hovado, prase a nic mi neni cizy, tak to berte v potaz. Zatim jsem vyselektoval par motorek - speed v R verzi, s1000r jsou favoriti, potom pokukuji i po streetovi v R, cb 1000 a nedavno jsem narazil na yamahu xsr 900, ktera mi padla do oka, jen se bojim, ze 85kw nebude takovy rozdil oproti 72kw co ma ted gsr.
Prevazne jezdim Sumavu a jizni cechy.
Finance jsou do 250K.
Budu rad za nazory a zkusenosti. Jen snad vynechat: "sedni a projed se" atd atd.

Dikec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace

22.8.2018 v 09:43 | Nahoru | #1

kubacech píše: assassin> pro normálního člověka asi bude, ale takového střelce by mohl ten slabší podvozek limitovat a pojede tak ostře, že už bude ten lepší optimálně zatížený.

Progresivní by prý měly lépe žehlit drobné nerovnosti a na větších nejít tak rychle na dorazy. Zároveň se tolik nepotápět, ale to je vše na diskuzi, protože kdyby to fakt bylo tak uper jak říká teorie, tak je bude používat každý výrobce a nebudeš mít možnost volby mezi progresivní Hyperpro a běžnou Ohlins



Progresivni jsou dobry do terenu, na silnici je lepsi pouizit normalni. Kdyz jedes ostre zatacku a mas podvozek stlaceny, tak progresivni pruzina uz bude moc tvrda a bude uskakovat. Na druhou stranu v terenu normalni pruzina vzdy najde svuj limit. Bud bude moc tvrda na malych nerovnostech, nebo pujde po dorazech na velkych.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber rychleho nahace

24.8.2018 v 08:02 | Nahoru | #2

DrDNA01 píše: Progresivni jsou dobry do terenu, na silnici je lepsi pouizit normalni. Kdyz jedes ostre zatacku a mas podvozek stlaceny, tak progresivni pruzina uz bude moc tvrda a bude uskakovat. Na druhou stranu v terenu normalni pruzina vzdy najde svuj limit. Bud bude moc tvrda na malych nerovnostech, nebo pujde po dorazech na velkych.



Není to tak, že u progresivní je v té zatáčce jedno, jestli ji jedeš 50 nebo na limitu 100, protože si ta pružina poradí v obou případech, zatím co klasika je buď při ostré jízdě moc měkká, nebo při pomalé moc tvrdá?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Páčky Probrake Honda CB 1000R WildOne 16 3.4.2024 v 23:11 Lbj23
Houpání volnoběhu Honda CB 1000R mik119 7 1.4.2024 v 04:43 PANKY-CB600F
Triumph street triple 675 R Triumph Street Triple R gsrx 27 25.3.2024 v 11:15 Koudy01
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
přešití sedla na nové motorce Honda CB 1000R JARYN82 17 27.12.2023 v 13:44 Niki76


TOPlist