kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: FiZzeR> tak ono už když dáš do inzerátu cena dohodou tak co máš asi čekat že jo... že si Čecháček zkoukne inzeráty podobnejch mašin a tobě nabídne víc? nebo nedejbože ocení nějakou limitovanou edici? podle mě utopie, navíc zrovna u MG bych to taky nepoznal...
Já teda vim že něco jako Scura existuje, ale taky by mě nenapadlo že to bude nějaká super mega úžasná superexkluzivní mástr blástr limited edišn, zvlášť když si rozkliknu toho prodejce a vidim že tam těch super mega limitovanejch Nebudou!!! edicí má asi pět... Takže bych to spíš viděl na "co kdyby se našel nějakej trouba co by mi nabídl víc než bych si tam troufnul napsat" Ale to pak riskuje přesně to co nejspíš nastalo a tudíž si za to může sám
kokonhead píše: Vavrinec je spisovatel...
Jinak dnes jsem konecne videl Liborovu Laverdu, sice jen z auta, asi na 5 vterin, ale moc pekna...a hlavne jela...
(Jestli to nebyla ona, tak ji nekdo sedla v okoli Neratovic)
A ejhle ? Kdepak jsem tě opral ? Jel jsem si dnes k Fandovi natankovat...
Cestou tam z ČL přes Dubou a zpět přes Roudnici, Liběšice a Malý Březno.
Popravdě, to co psal Attim o Laverdě, bych asi podepsal. Slovo Ergonomie (zejména pro 191cm dlouhý a 98kg vážící lidi) v Breganze neznali. Předešlý majitel ještě posez "dokvětnatil" vyšším přepáčkem a pevnými sportovními stupačkami. Tedy kolena cca. 20cm pod bradou v oblasti prsou, a když zalehnu, tak hlava přesně kopíruje výřez v plexi nad kapotáží Dole (tedy pod 5trpm ) to nejede do 4.kvaltu...od 5ky to nejede pod 5,5trpm ...za to co se zvuku týče a projevu motoru mezi 6,5 - 9trpm je potom fakt uchu-lahodící chroptění ne nepodobný opravdu Formuli (jakkoli "Formula" v názvu asi není odvozena od monopostu, ale spíš "receptu") Dlužno říct že recept na ostrou jízdu s freneticky řvoucím paralel dvouválem a úžasně lehkým strojem co má většinu váhy ještě pouze pod prdelí, je neskutečná zábava (s který ovšem díky posezu po 100km začínají chytat lejtka křeče ) Laufy, ač origo mají dokonalej zvuk, ale to co se line kolem 7-8trpm z airboxu pod plastovým deklem , místo jinak usazené nádrže, to je snad ještě fajnovější. Motor opravdu připomíná svým průběhem dvoutakt, kde se dole něco jako sbírá, kolem 5trpm to začíná mít smysl zatěžovat pod plynem a v 7 trpm to najednou začne nabírat otáčky jak cikánka kila po 16. roce života a 2. dítěti. Od 7trpm ten motor začne letět víc jak SSo. Ve srovnání s SSem je to něco úplně jinýho - za SSo 900 zatáhneš ve 2,5trpm a on se ten motor s duněním B25 Mitchell rozběhne kdy od 3trpm tahá - v 5trpm už povážlivě a přes 6trpm nabírá maximum jinak hrozně plochý křivky k maximu výkonu někde v 7,5trpm. Z Laverdu nemá smysl tahat pod 4 trpm...5ti nic, v 6už tedy jako mužeš otočit aby to jako mělo smysl a mezi 6-7t rpm nabere dech … od sedmi začne tahat a řvát a mezi 7,5-9trpm je asi sportovní pole toho motoru a popravdě, člověku se vůbec nezdá, že by tomu nějak ubližoval, ten motor je po otáčkách lačnej. Což zrovna vzduchovka 900ccm od Ducati fakt není (v 8 trpm už cítíte, že je vše další předurčené zkáze)
V neděli jsem najel 200 a dnes cca. opět … a teprve dnes jsem tak nějak přišel jak se na tom jezdí. Když máš (jen) POCHYBY jestli aktuální kvalt nebude na výjezdu podtočenej, prostě PODŘAĎ … TEĎ ...pak už bude pozdě. Trojka v 5trpm tě prostě nevytáhne. Řazení je alfa a omega jízdy, když pochopíš jak to funguje vlítáš do zatáčky na dobržděnejch 6,5-7trpm a ven za doprovodu řvoucího … ehm... no spíš ocelota, než tygra … vylítáš ven pod hranici 9trpm. Je to lehký, takže ten motor s tím v těhle otáčkách dokáže docela utíkat. Rám je monolit a odpružení je něco mezi Öhlins tvrdým občas poskakujícím a WP poddajným - já se nechci rouhat, ale příjde mi přijatelnější než Öhlins na Monsteru a určitě daleko míň prkenej než na SSu. I na zvlněným povrchu ta motorka dokáže poměrně (na kapotu) dobře kopírovat vlny, i krátký. Pominu-li moderní motorky od 2010 ...NIKDY jsem na mašině neměl tak přesnou a mechanicky perfektně zapadající převodovku (jestli vydrží do budoucna, tak by se zde Ducati mohla učit) a (zde by mohly klidně závidět i moderní bajky) NIKDY mi nikde takhle nebrzdila zadní brzda! To jsou dvě věci, který jsou na tý mašině excelentní. Je to nádhernej mini-sporťák, kterej je úžasně překlápitelnej ve vlásenkách, ale zároveň letí pevně i v zatáčkách při 180-200km/h.
Není to vůbec jednoduchá jízda a ta mašina se nikterak nepřizpůsobí jezdci, ani kouskem... ale když se to s tím umí, je to neskutečně mrštná kočka co dokáže fakt jet pěkně ostře - za cenu zničení jezdce.
Ale to je super únava …
Naposledy editováno 08.08.2018 16:15:11
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale jinak má obecně hodně slušné motorky a hodně solidní přístup pár motorek sem od něj už odvez...
Libor> jel jsem naproti, zrovna si predjizdel kolonu par aut a nakladaku...asi nekde mezi Slanym a Novou Vsi...ale Laverdu jsem poznal hned...:)
E: spatnej palec sakra...:)
Naposledy editováno 08.08.2018 22:53:56
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 08.08.2018 21:59:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Každej večer svých 6-8 kuželek, ale DROGY by nikdy nebrali... Jsou přeci spořádaní občani
Ale ty smažky, ty by hnali!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 09.08.2018 10:35:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 09.08.2018 08:40:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: t_freedom> jo, záložní jo
Smažko!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: to jsi schopen napsat když hned vedle jsou devítky? … to musíš bejt hodně zoufalej
Tak zrovna devitky jsou podle me skoro to nejhorsi z produkce Ducati, i kdyz uz mi to neprijde az tak hrozny jako driv clovek by nad tim uvazoval pokud by vedle stalo neco jako 916-998 proste VTR SP je jedna z nejhezcich motorek co kdo vymyslel a vytvoril
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dark-demon píše: Tak zrovna devitky jsou podle me skoro to nejhorsi z produkce Ducati, i kdyz uz mi to neprijde az tak hrozny jako driv clovek by nad tim uvazoval pokud by vedle stalo neco jako 916-998 proste VTR SP je jedna z nejhezcich motorek co kdo vymyslel a vytvoril
... a hlavně o tom není třeba diskutovat, že ? ...mě se devítky líbily vždy. Řada 916-998 mě bere taky (998 mám na monitoru jako spořič ) … ale ta byla na tehdejší dobu ladná, leč konzervativní - devítky byly blesk z čistýho nebe designu a řekl bych že když se na to člověk dnes podívá, klidně by to zařadil do designu kolem 2010...hodně to předběhlo dobu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A 998 je srovnatelna s SP1 tam bych asi tezko vybiral kterou
U 916 to podle mě neřešili vůbec a na ten zadek plácli jen ty dvě kostičky z Lega
Na revoluční 999 to teda po vzoru doby přišroubovali celý pod ty koncovky jakože to tam nemusí bejt vlastně.Nebo jakože to tam z pohledu správnýho designu stejně nepatří
A až ma 1098 to celkem zabudovali do tý špičky a u dalších už je to celkem promakaná součást zadku..
Mimochodem ta SP1 je taky docela hezká,ale vedle 999 určitě druhá a to její zadní světlo sem měl vlastně stejný coby mlhovku na stodváce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
To ale nemění nic na faktu, že nejlepší je Superenduro. Edit: To je to vlevo nahoře.
Naposledy editováno 09.08.2018 10:42:52
Kontroverzní modely sou fajn,ale zrovna 999 málem Ducati pohřbily...
S 1098 naopak problém nemam.Podle mě skvěle povedená reinkarnace 916 design linie a když to vidim někde stát,tak by se klidně mohla ještě vyrábět.Jen by teda potřebovala samozřejmě TFT velkej display a nějaký fičury..
E: a zadni svetlo je super, vzdycky lituju kdyz to nekdo meni za jiny ala trapny maly cocky.
Naposledy editováno 09.08.2018 10:54:11
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Vždycky si říkám, že jednu z nich střelím. Baví mě teď víc 999, tak spíš tu SP1. Pak si vzpomenu na 10 let odmakaných na Hondě a jak to stálo ve Valmezu nové v prodejně, jak jsem na to čuměl s otevřenou hubou a inzerát zase nenapíšu.
To ale nemění nic na faktu, že nejlepší je Superenduro. Edit: To je to vlevo nahoře.
Čí byla ta ve V.M. víš a až bude tvoje SP1 na prodej, tak kam máš volat, doufám taky víš!!!